20 Kwietnia 2024 14:32:22
Zdjęcia użytkowników
gp3090 Radek_9005
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
problem z obrotami na zimym silniku 
morfi609
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2015 16:50
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

Witam
potrzebuje pomocy rady lub pomysłu co może być na rzeczy ponieważ już sam niewiem o co kaman

a wiec gdy jest silnik zimny po przekreceniu kluczyka silnik chwyci i zaraz gasnie jesli dodam i
przytrzymam lekko gaz to jest oki nie zgasnie
lecz na wyzsze oboroty tez tak jak by go cos trzymalo dusilo delikatnie
natomiast na ciepłym silniku wszystko znika pali trzyma oboty i jest malina

chyba wszystko przepatrzyłem co moglem wszystkie czujniki przepustnice krokowiec nowy swiece nowe
kopułka palec kable oki a jego dalej na zimnym trzepie dodam jeszcze ze zarówno robi sie tak na gazie tak jak i na paliwie

mozecie cos doradzic bo nie ukrywam ze silnik 16V to bardziej wiedzialem gdzie ugrysc zeby cos zrobic a tu juz ciezej z tym f3p mono

pozdrawiam morfi

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-06-2015 16:50
Awatar
sobeckkk
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2015 17:44
Awatar


Postów: 267

Data rejestracji: 08.06.2015 00:21
Skąd: podlaskie
Białystok

Kolega miał podobną sytuacje w astrze, tylko, że na odwrót i na ciepłym mu gasła, przyczyną była padnięta sonda lambda.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2015 19:38
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

wężyk podciśnienia do mapsensora szczelny, niepopękany?
nagraj najlepiej filmik jak ci chodzi

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
morfi609
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2015 20:31
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@Kujtek wezyki luks sa Smile
a podpiete sa raczej dobrze
pierwszy od silnika do tego zbiorniczka od przelewu paliwa drugi od silnika do mcpersona trzeci od silnika do odmy i dolotu ( ten grubszy) a czwarty od silnika do dolotu Smile no i jedno wyjscie w dolocie zaslepione

ale podkreslam silnik zalpie odrobine ciepła i juz chodzi luks jedyny problem ale to taki który juz od zakupu tego caba byl
ze jesli jade wrzuce na luz i delikatnie hamuje lub chce skrecic potrafia obroty spasc nizej i zgasnac ale to tez nie zawsze sie pokazywalo tylko tym to sie nie przejmowałem bo na luzie sie nie jezdzi od tego trzeba zaczac


Treść dodana dnia 20 czerwiec 2015 10:40:

A powie mi ktoś z was których czujnik jest od odczytu temperatury silnika i przekazaniu odczytu do sondy ?

Edytowane przez morfi609 dnia 20-06-2015 10:40
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Lesiu11
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2015 10:43
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

czujnik temperatury silnika do komputera sterującego jego pracą jest z przodu silnika, biały wkręcany w głowicę. mniej więcej jak wychodzi wąż z termostatu to obok Smile dokładnie taki sam czujnik jak w 16v więc nie wiem co tam potrafiłeś bardziej ugryźć.

U łukasza od nas też się takie cuda działy, zmienił silnik, ale potem okazało się, że to prawdopodobnie przez ten czujnik, bo po prostu przegnił Smile

Nic nie wysyła niczego do sondySmile bo pewnie masz na myśli sondę lambda

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
morfi609
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2015 10:52
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@Lesiu11 tak obstawiałem ze to ten czujnik ale chcialem sie dokladnie upewnić Smile no własnie jak sprawdzałem opornosc to pokazywał jak bym miał z 90 stopni a tak naprawde byl lekko dopiero rozgrzany moze z 50 to byl max Smile
i własnie na to wychodzi ze on klamie i na zimny silniku zbyt mała dawke daje paliwa i dlatego go trzepie i nieraz gasnie

a gdzie jest czujnik który pokazuje temperatrure na kontrolke przy zegarach ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Kujtek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2015 11:17
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@morfi609 z tyłu silnika, można powiedzieć że centralnie za tym kremowym. na brązową kostkę on jest, klucz 22

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
morfi609
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 09:43
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

Zmierzyl by mi ktos z was opornosc tego czujnika na zimnym silniku ?
Chcialbym sie upewnic ze moj jest walniety zanim kupie nowy

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
death
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 10:39
Awatar


Postów: 1648

Data rejestracji: 18.03.2008 12:10
Skąd: małopolskie
Trzebinia

Nie masz na podmiane jakiegoś?
Tak by było najprościej ;-)

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
 
Kujtek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 13:13
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@morfi609 i.imgur.com/RHsEByT.png

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
morfi609
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 14:29
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@death własnie mam ale tez wyglada na zjebany
@Kujtek mówimy o tym czujniku białym po prawej u góry od strony filtra powietrza ten co zaznaczyłem na czerwono Smile

bo te co na pomaranczowo to od oleju a ten co na zielono to nie kojarze od czego on jest
morfi609 dodał/a następującą grafikę:
img_20150621_141616.jpg

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Kujtek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 14:33
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@morfi609 no tak, ten od przodu silnika, kremowy. dla niego podałem ci wartości jakie ma mieć przy określonych temperaturach Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
morfi609
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 14:37
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

to teraz mierztem na rozgrzanym silniku az sie wentylator właczył pokazuje gdzies około 280-340 Smile jak wtyczke wsadze dwie koncówki od miernika to ładnie podnosi obroty tak jak powinno byc to na zimnym silniku i sanie powinno chwile podniesc oborty


Treść dodana dnia 21 czerwiec 2015 14:41:

teraz mam około 50 stopni na drugiej kresce od dołu i mam dopiero 450 to wyglada na to ze jednak trzyma wieksza oporonosc i pokazuje silnikowi ze niby silnik ma temperature a tak naprawde jest silnik zimny

Edytowane przez morfi609 dnia 21-06-2015 14:41
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Kujtek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 15:52
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@morfi609 masz jakiś inny na podmianę?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
morfi609
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2015 17:15
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@Kujtek własnie miałem ale jak go wkreciłem to uleciał i szczescie w nieszczesciu ze udało mi sie to ze srodka odkrecic Smile a wiec tak pomierzylem na goracym silniku 280-340 a na zimnym pokazuje sie 1920-1960 i odrazu znika wiec raczej na bank ten czujnik jebnie... jest.sam fakt ze jak miernik mam właczony i jak dotkne i przytrzymam na dwóch pinach wtyczki odrazu podnosza sie obroty tak do 1500 tys


Treść dodana dnia 24 czerwiec 2015 14:49:

Sytuacja sie ma tak ze dalej niewiem o co kaman
Czujnik nowy jest a raz na kilka dobrych odpalen zadziala
sanie na zimnym silniku a wiekszosci dalej jest tak ze
silnik kaszle i gasnie bez dodania gazu az ciut temperatury nie
zlapie Angry2 ma ktos jakis pomysl co moze byc na rzeczy ?

Edytowane przez morfi609 dnia 24-06-2015 14:49
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Kujtek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 24-06-2015 16:38
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@morfi609 hmm, a weź zdejmij ten klips blokujący linkę gazu i powiedz czy inaczej będzie odpalać

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
morfi609
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 24-06-2015 17:44
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@Kujtek wogole krokowy nie reguluje nie podnosi obrotow.wiec
nic mi nieda wyciagniecie tego klipsa.
Raz na kilka odpalen zadziala i krokowiec ladnie sie wysowa
i podnosi obroty a po chwili obniza jak to ma byc na saniu

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Kujtek
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 24-06-2015 18:34
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@morfi609 we wtyczkę krokowego wsadź miernik w 3 i 4 pin i zobacz czy jak przepustnica będzie "leżeć" to czy opór będzie zerowy
i.imgur.com/6mJ7wS3.png

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
morfi609
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 24-06-2015 19:52
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@Kujtek patrzac na auto to 3 i 4 jest od dolu wtyczki
To ja mam 6.60-6.90 na tych pinach opornosci

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Kujtek
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 24-06-2015 20:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@morfi609 a jak otworzysz przepustnicę to rośnie w nieskończoność?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: