Menu główne
Forum
Klubowicze
morfi609 |
Dodany dnia 19-06-2015 16:50 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
Witam potrzebuje pomocy rady lub pomysłu co może być na rzeczy ponieważ już sam niewiem o co kaman a wiec gdy jest silnik zimny po przekreceniu kluczyka silnik chwyci i zaraz gasnie jesli dodam i przytrzymam lekko gaz to jest oki nie zgasnie lecz na wyzsze oboroty tez tak jak by go cos trzymalo dusilo delikatnie natomiast na ciepłym silniku wszystko znika pali trzyma oboty i jest malina chyba wszystko przepatrzyłem co moglem wszystkie czujniki przepustnice krokowiec nowy swiece nowe kopułka palec kable oki a jego dalej na zimnym trzepie dodam jeszcze ze zarówno robi sie tak na gazie tak jak i na paliwie mozecie cos doradzic bo nie ukrywam ze silnik 16V to bardziej wiedzialem gdzie ugrysc zeby cos zrobic a tu juz ciezej z tym f3p mono pozdrawiam morfi Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-06-2015 16:50 |
sobeckkk |
Dodany dnia 19-06-2015 17:44 |
Postów: 267 Data rejestracji: 08.06.2015 00:21 Skąd: podlaskie Białystok |
Kolega miał podobną sytuacje w astrze, tylko, że na odwrót i na ciepłym mu gasła, przyczyną była padnięta sonda lambda. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-06-2015 19:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wężyk podciśnienia do mapsensora szczelny, niepopękany? nagraj najlepiej filmik jak ci chodzi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 19-06-2015 20:31 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek wezyki luks sa
a podpiete sa raczej dobrze pierwszy od silnika do tego zbiorniczka od przelewu paliwa drugi od silnika do mcpersona trzeci od silnika do odmy i dolotu ( ten grubszy) a czwarty od silnika do dolotu no i jedno wyjscie w dolocie zaslepione ale podkreslam silnik zalpie odrobine ciepła i juz chodzi luks jedyny problem ale to taki który juz od zakupu tego caba byl ze jesli jade wrzuce na luz i delikatnie hamuje lub chce skrecic potrafia obroty spasc nizej i zgasnac ale to tez nie zawsze sie pokazywalo tylko tym to sie nie przejmowałem bo na luzie sie nie jezdzi od tego trzeba zaczac Treść dodana dnia 20 czerwiec 2015 10:40: A powie mi ktoś z was których czujnik jest od odczytu temperatury silnika i przekazaniu odczytu do sondy ? Edytowane przez morfi609 dnia 20-06-2015 10:40 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 20-06-2015 10:43 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
czujnik temperatury silnika do komputera sterującego jego pracą jest z przodu silnika, biały wkręcany w głowicę. mniej więcej jak wychodzi wąż z termostatu to obok dokładnie taki sam czujnik jak w 16v więc nie wiem co tam potrafiłeś bardziej ugryźć. U łukasza od nas też się takie cuda działy, zmienił silnik, ale potem okazało się, że to prawdopodobnie przez ten czujnik, bo po prostu przegnił Nic nie wysyła niczego do sondy bo pewnie masz na myśli sondę lambda Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
morfi609 |
Dodany dnia 20-06-2015 10:52 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Lesiu11 tak obstawiałem ze to ten czujnik ale chcialem sie dokladnie upewnić no własnie jak sprawdzałem opornosc to pokazywał jak bym miał z 90 stopni a tak naprawde byl lekko dopiero rozgrzany moze z 50 to byl max i własnie na to wychodzi ze on klamie i na zimny silniku zbyt mała dawke daje paliwa i dlatego go trzepie i nieraz gasnie a gdzie jest czujnik który pokazuje temperatrure na kontrolke przy zegarach Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-06-2015 11:17 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 z tyłu silnika, można powiedzieć że centralnie za tym kremowym. na brązową kostkę on jest, klucz 22 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 21-06-2015 09:43 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
Zmierzyl by mi ktos z was opornosc tego czujnika na zimnym silniku ? Chcialbym sie upewnic ze moj jest walniety zanim kupie nowy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
death |
Dodany dnia 21-06-2015 10:39 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
Nie masz na podmiane jakiegoś? Tak by było najprościej ;-) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-06-2015 13:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 21-06-2015 14:29 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@death własnie mam ale tez wyglada na zjebany @Kujtek mówimy o tym czujniku białym po prawej u góry od strony filtra powietrza ten co zaznaczyłem na czerwono bo te co na pomaranczowo to od oleju a ten co na zielono to nie kojarze od czego on jest
morfi609 dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-06-2015 14:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 no tak, ten od przodu silnika, kremowy. dla niego podałem ci wartości jakie ma mieć przy określonych temperaturach Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 21-06-2015 14:37 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
to teraz mierztem na rozgrzanym silniku az sie wentylator właczył pokazuje gdzies około 280-340 jak wtyczke wsadze dwie koncówki od miernika to ładnie podnosi obroty tak jak powinno byc to na zimnym silniku i sanie powinno chwile podniesc oborty
Treść dodana dnia 21 czerwiec 2015 14:41: teraz mam około 50 stopni na drugiej kresce od dołu i mam dopiero 450 to wyglada na to ze jednak trzyma wieksza oporonosc i pokazuje silnikowi ze niby silnik ma temperature a tak naprawde jest silnik zimny Edytowane przez morfi609 dnia 21-06-2015 14:41 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-06-2015 15:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 masz jakiś inny na podmianę? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 21-06-2015 17:15 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek własnie miałem ale jak go wkreciłem to uleciał i szczescie w nieszczesciu ze udało mi sie to ze srodka odkrecic a wiec tak pomierzylem na goracym silniku 280-340 a na zimnym pokazuje sie 1920-1960 i odrazu znika wiec raczej na bank ten czujnik jebnie... jest.sam fakt ze jak miernik mam właczony i jak dotkne i przytrzymam na dwóch pinach wtyczki odrazu podnosza sie obroty tak do 1500 tys
Treść dodana dnia 24 czerwiec 2015 14:49: Sytuacja sie ma tak ze dalej niewiem o co kaman Czujnik nowy jest a raz na kilka dobrych odpalen zadziala sanie na zimnym silniku a wiekszosci dalej jest tak ze silnik kaszle i gasnie bez dodania gazu az ciut temperatury nie zlapie ma ktos jakis pomysl co moze byc na rzeczy ? Edytowane przez morfi609 dnia 24-06-2015 14:49 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-06-2015 16:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 hmm, a weź zdejmij ten klips blokujący linkę gazu i powiedz czy inaczej będzie odpalać Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 24-06-2015 17:44 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek wogole krokowy nie reguluje nie podnosi obrotow.wiec nic mi nieda wyciagniecie tego klipsa. Raz na kilka odpalen zadziala i krokowiec ladnie sie wysowa i podnosi obroty a po chwili obniza jak to ma byc na saniu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-06-2015 18:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 we wtyczkę krokowego wsadź miernik w 3 i 4 pin i zobacz czy jak przepustnica będzie "leżeć" to czy opór będzie zerowy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
morfi609 |
Dodany dnia 24-06-2015 19:52 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek patrzac na auto to 3 i 4 jest od dolu wtyczki To ja mam 6.60-6.90 na tych pinach opornosci Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-06-2015 20:25 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@morfi609 a jak otworzysz przepustnicę to rośnie w nieskończoność Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |