Menu główne
Forum
Klubowicze
themati93r |
Dodany dnia 14-07-2015 18:55 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Witam, mam okazję kupić silnik f3p 110 km i moje pytania są takie co potrzebuje dokładnie do swap. Silnik wiązka silnika komputer ( komp bez imo) odlot wraz z puchą na filtr czy mój kolektor będzie pasował czy go potrzebuje pompę wspomagania mam więc też odpada czy to wszystko wystarczy do kompletnego swapu? dodam jeszcze, że posiadam lpg a w tym silniku była sekwencja moja instalacja ma około 2 miesiące jest nowa i czy ona będzie pasowała i jaki mikser potrzebuje do tego silnika ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-07-2015 18:55 |
Kujtek |
Dodany dnia 14-07-2015 19:18 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
osprzętu generalnie nie potrzebujesz, możesz wszystko co do silnika z przodu jest przykręcone wsadzić ze swojego
jeszcze pompa paliwa bo dla wielopunktu jest wydajniejsza a tego silnika nie możesz kupić z instalacją lpg co w nim była? mikser a sekwencja to niebo a ziemia musiałbyś dokupić inny mikser. do tego parownik będzie za słaby bo teraz pewnie masz "100hp" hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 14-07-2015 19:23 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Kujtek mój parownik jest do 130 km lub 150, a moje lpg nie da rady nie chce tej sekwencji choć wiem, że jest dobra. a mikser jak już chce kupić to jaki musiał bym mieć? a i jak jest sekwencja to nie ma przypadkiem wierconego kolektora ? kurde :/ Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-07-2015 19:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to parownik będzie na styk
co twoje lpg? przełożysz parownik, zaworów pod maską i przewodów miedzianych nie ruszaj, silnik krokowy i centralkę ze swojego wrzucisz stary mikser nie podejdzie, musisz kupić do f3p-700. jest wiercony. najwyżej jak są króćce wkręcone to zaślepisz je i tyle hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 14-07-2015 20:32 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Kujtek to mój parówki zostanie i moja centrala tez może być? Tylko zaślepić otwory od sekwencji. Mój krokowy tez ok tylko nowy mikser o gazu podłączenie instalacji pod silnik i gitara tak? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-07-2015 20:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no i emulator wtrysków trzeba
po podpięciu do gaziarzy na ustawienie hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
misha |
Dodany dnia 15-07-2015 15:41 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
prościej będzie przełożyć silnik razem z gazem wiązkę masz juz pociętą przełącznik masz pewnie ze wskazaniem więc może pasować zależy tylko czy twój z sekwencją pod względem firmy nie pokłóci ... multi ma słabą i sztywną rurę dolotową i przy zakładaniu miksera może strzelić... a znaleźć sprawną to ciężka sprawa...
Moim zdaniem jak masz multi ładuj sekwencję Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-07-2015 12:47 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Do F3PMa jedynym słusznym wyborem jest sekwencyjny wtrysk gazu, tym bardziej jeżeli bierzesz silnik, który już pracował na sekwie.
I niech zgadnę, silnik to ten od Fediego (@fed21) z RSi, ten który ja miałem od niego brać? Jeżeli tak to ten silnik w cabie RSi trafił do niego już bez rzeczonej sekwencji z pozaślepianymi dziurami w kolektorze. Tak jak @misha mówi, największym problemem przy multi ze zwykłym mikserem jest rura dolotu łącząca puchę filtra z przepustnicą, bo jest sztywna i łatwo może pójść w drobny mak jak będzie wystrzał gazu, a dostanie drugiej graniczy niemal z cudem, oczywiście pozostaje zawsze opcja ASO, tylko koszt większy niż kompletnego silnika do swapu. Natomiast cały osprzęt na pasku podchodzi z F3Na, tak samo układ chłodzenia, co potrzebne do swapu jednego eFa SOHC na innego to słupek z kolektorami i przepustnicą, dolot, wiązka silnika i sterownik oraz niektóre czujniki. Sonda lambda jest inna i jest gdzie indziej wkręcona, więc przydałyby się również portki od F3Pka MPI łącznie z sondą. Sam u siebie pod maską mam F3Pka tylko mono swapowanego po F3Nie L740 i osprzęt na pasku (potem wymieniłem jeszcze altka Valeo 70A na DR 80A, który był ściągnięty z kolejnego F3Na i dodatkowo zabrałem na wszelki wypadek pasek osprzętu mimo że piszczał jak było wilgotno, ale od tego czasu leży w bagażniku w razie gdyby odpukać był potrzebny), chłodnica łącznie z wężami jest zostawione od wyczyna i nie ma żadnej różnicy poza tym, że węże chłodnicy idą przy puszce filtra a nie przy wentylatorze. A silnik utrzymuje idealnie temperaturę. Mały obieg się nieco różni między monowyczynem a F3Pkami, więc dobrze by było mieć to razem z silnikiem do swapu. Treść dodana dnia 16 lipiec 2015 13:27: A co do pompy paliwa, no niby jest mocniejsza, ale Fed jak ściągnął bak w tym RSi to była tam pompa od F3Na i chodziło to i ciągnęło równo. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 16-07-2015 13:27 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
misha |
Dodany dnia 16-07-2015 15:09 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
dj_mafiozo napisał(a): dostanie drugiej graniczy niemal z cudem, oczywiście pozostaje zawsze opcja ASO, tylko koszt większy niż kompletnego silnika do swapu. W aso niedostępna z francji też nie ściągniesz bo nie ma Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-07-2015 21:18 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@misha ktoś mi kiedyś mówił, że mają do ściągnięcia, cena uwaga prawie trzy tysiące, widocznie się skończyły...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-07-2015 21:24 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
dwa łączniki silikonowe, cztery opaski oraz rura metalowa z jednej strony sklepana na owal i macie to z głowy
a jak ktoś ma ciśnienie na wygląd fabryczny to łączniki czarne, rura na czarno i z głowy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 16-07-2015 22:42 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
dodam, że łącznik w wymiarze 76mm pasuje na tą owalną przepustnice Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 17-07-2015 08:57 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek Ciśnienie na wygląd fabryczny? A widziałeś co ja zrobiłem ze swoją rurą dolotową? Działa? Działa! I dodatkowo izoluje od węży okładu chłodzenia, które tuż obok idą do zbiornika wyrównawczego...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
misha |
Dodany dnia 17-07-2015 10:28 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Działa można dać wszystko na niebieskich gumach i błyszczących alu rurkach wkręcić czujniki na silikonie zamiast puszki stożek w obudowie lub bez ale nie będzie to ori dolot, zawsze można pęknięcie równie dobrze okleić taśmą albo wsadzić rurę w środek ale chyba nie oto chodzi...
Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 17-07-2015 10:40 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@misha Ja właśnie okleiłem pęknięcie taśmą wzmacnianą aluminiową i to nie tylko pęknięcie (na przegubie), ale całą rurę, działa? Działa. Jest ori rura? Jest, a że nie jest czarna guma na wierzchu tylko srebrna taśma, jak założyłem z powrotem nawet za bardzo się nie rzuca w oczy, co widać na załączonym obrazku. A dodatkowym atutem jest izolacja termiczna od węży do zbiornika wyrównawczego, które normalnie niemal jej dotykają.
[img]http://i58.tinypic.com/2e1rqtl.jpg[/img] is not a valid Image. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |