28 Marca 2024 12:47:45
Zdjęcia użytkowników
Zywiec futrzak1989
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
za wysokie obroty 
tomek1405
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 16:01
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Poruszalem problem ze auto mialo za niskie obroty i gaslo poruszalem czujnikiem polozenia przepustnicy( wymienilem na inny ale bez zmian) zmienilem blaszke opierajaca o krokowy wymienilem tez sam krokowy. Teraz obroty sa skolei za duze caly czas 1200 obrotow. Linka luzna krokowy sam tak reguluje. 2 inne wsadzalem to samo. ECu wyminilem na inny to samo. Sprawdzalem weze podcisnienia szczelne.
- kable WN nowe
- swiece nowe
- sonda lambda nowa


Skonczyly mi sie pomysly juz moze wy jakies macie? Byle sensowne.




Jedyne co pozostalo bez zmian to ze puszczajac gaz na biegu i dodajac go ponownie robi sie rodeo. Jak juz ma wcisniety gaz idzie normalnie. Pali tez normalnie.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-08-2015 16:01
Awatar
ruli17
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 16:11
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

uszczelka pod kolektor dolotowy, w tym przypadku może łapać lewusa i dlatego będziesz miał wyższe obroty.

Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
tomek1405
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 16:15
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Wlasnie przed chwila o tym pomyslalem i to bedzie raczej to. Co musze zdjac zeby sie dostac do uszczelki>? grzebac samemu czy dac do mechnika?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 16:21
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

wtrysk wypierdzielić na pewno, spróbuj wtedy od góry odkręcić śruby, jak od dołu nie dasz rady to będziesz musiał portki odkręcić i od dołu działać

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
tomek1405
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 16:24
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Te sruby zapieczone pewnie na amen. Ile mechnik moze za to chciec? Grzebalem rozne gowna ale to jest wybitne gowno ktorego nie chce mi sie dotykac i tracic tydzien nerwow.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 18:30
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ja w cleonie odkrecalem to przy przebiegu okolo 260kkm i normalnie poszlo

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
TermiFNFAL
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 18:50
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

dobry penetrant i jakąś szczotką drucianą obczyścić i powinno pójść, jak wydechowy idzie tym sposobem to dolot tym bardziej ^^ dobrze młoteczkiem popukać w nakrętkę ale z wyczuciem żeby nic nie powyginać, ma to tylko zruszyć zapieczony gwint

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
ANDI
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 18:55
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@tomek1405 kup samostart najpierw i na odpalonym silniku spryskaj kolektor dookola, jak lapie lewe powietrze to zassie i zacznie wariowac wszystko na chwile Smile
zamiast samostartu moze byc i plak nawet

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
jonowaty
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 19:12
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@ANDI Tylko że kolektor wydechowy masz wybitnie blisko. .

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
ANDI
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 19:53
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

to zatkać dolot powietrza, jak jest lewe powietrze to nie zgaśnie Smile

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
TermiFNFAL
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 20:08
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

jak obudowa filtra powietrza nieszczelna to też nie zgaśnie Grin Patent z plakiem chyba najlepszy

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
tomek1405
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 20:54
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Postanowilem sam wymienic ta uszczelke mam nadzieje ze podolam;P Mam nieszczelne wydechowe wiec mozliwe ze ssace tez juz puscily.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
kosiarz79
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2015 21:49
Awatar


Postów: 2556

Data rejestracji: 07.01.2007 15:54
Skąd: wielkopolskie
Września

ANDI napisał(a):

@tomek1405 kup samostart najpierw i na odpalonym silniku spryskaj kolektor dookola, jak lapie lewe powietrze to zassie i zacznie wariowac wszystko na chwile Smile
zamiast samostartu moze byc i plak nawet
podpierdzielic (pozyczycubaw) lakier do wlosow up


Treść dodana dnia 04 sierpień 2015 21:51:

co do kolektora wydechowego to chwila mija zanim sie nagrzeje wiec bez panikiRotfl pozatym to nie 1,8 16v ubaw

Edytowane przez kosiarz79 dnia 04-08-2015 21:51
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci

Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
 
tomek1405
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 31-08-2015 21:59
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Wymienilem uszczelke pod kolektorami zanim zalozylem oczyscilem powierzchnie. Dalem nowe uszczelki pod przepustnica i wszystko pouszczelnialem. Dzis odpalilem i obroty nadal trzymaja sie w przedziale 1000-1200 obrotow i po dodaniu gazu i puszczeniu obroty silnika spadaja dopiero po chwili jakies 2sek. O co kaman z tym?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: