Menu główne
Forum
Klubowicze
tomek1405 |
Dodany dnia 04-08-2015 16:01 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Poruszalem problem ze auto mialo za niskie obroty i gaslo poruszalem czujnikiem polozenia przepustnicy( wymienilem na inny ale bez zmian) zmienilem blaszke opierajaca o krokowy wymienilem tez sam krokowy. Teraz obroty sa skolei za duze caly czas 1200 obrotow. Linka luzna krokowy sam tak reguluje. 2 inne wsadzalem to samo. ECu wyminilem na inny to samo. Sprawdzalem weze podcisnienia szczelne. - kable WN nowe - swiece nowe - sonda lambda nowa Skonczyly mi sie pomysly juz moze wy jakies macie? Byle sensowne. Jedyne co pozostalo bez zmian to ze puszczajac gaz na biegu i dodajac go ponownie robi sie rodeo. Jak juz ma wcisniety gaz idzie normalnie. Pali tez normalnie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-08-2015 16:01 |
ruli17 |
Dodany dnia 04-08-2015 16:11 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
uszczelka pod kolektor dolotowy, w tym przypadku może łapać lewusa i dlatego będziesz miał wyższe obroty.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 04-08-2015 16:15 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wlasnie przed chwila o tym pomyslalem i to bedzie raczej to. Co musze zdjac zeby sie dostac do uszczelki>? grzebac samemu czy dac do mechnika? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 04-08-2015 16:21 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wtrysk wypierdzielić na pewno, spróbuj wtedy od góry odkręcić śruby, jak od dołu nie dasz rady to będziesz musiał portki odkręcić i od dołu działać
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 04-08-2015 16:24 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Te sruby zapieczone pewnie na amen. Ile mechnik moze za to chciec? Grzebalem rozne gowna ale to jest wybitne gowno ktorego nie chce mi sie dotykac i tracic tydzien nerwow. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 04-08-2015 18:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ja w cleonie odkrecalem to przy przebiegu okolo 260kkm i normalnie poszlo
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 04-08-2015 18:50 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
dobry penetrant i jakąś szczotką drucianą obczyścić i powinno pójść, jak wydechowy idzie tym sposobem to dolot tym bardziej ^^ dobrze młoteczkiem popukać w nakrętkę ale z wyczuciem żeby nic nie powyginać, ma to tylko zruszyć zapieczony gwint Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
ANDI |
Dodany dnia 04-08-2015 18:55 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@tomek1405 kup samostart najpierw i na odpalonym silniku spryskaj kolektor dookola, jak lapie lewe powietrze to zassie i zacznie wariowac wszystko na chwile
zamiast samostartu moze byc i plak nawet Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 04-08-2015 19:12 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@ANDI Tylko że kolektor wydechowy masz wybitnie blisko. .
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
ANDI |
Dodany dnia 04-08-2015 19:53 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
to zatkać dolot powietrza, jak jest lewe powietrze to nie zgaśnie
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 04-08-2015 20:08 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
jak obudowa filtra powietrza nieszczelna to też nie zgaśnie Patent z plakiem chyba najlepszy Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 04-08-2015 20:54 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Postanowilem sam wymienic ta uszczelke mam nadzieje ze podolam;P Mam nieszczelne wydechowe wiec mozliwe ze ssace tez juz puscily. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 04-08-2015 21:49 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
ANDI napisał(a): podpierdzielic (pozyczyc) lakier do wlosow @tomek1405 kup samostart najpierw i na odpalonym silniku spryskaj kolektor dookola, jak lapie lewe powietrze to zassie i zacznie wariowac wszystko na chwile zamiast samostartu moze byc i plak nawet Treść dodana dnia 04 sierpień 2015 21:51: co do kolektora wydechowego to chwila mija zanim sie nagrzeje wiec bez paniki pozatym to nie 1,8 16v Edytowane przez kosiarz79 dnia 04-08-2015 21:51 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
tomek1405 |
Dodany dnia 31-08-2015 21:59 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wymienilem uszczelke pod kolektorami zanim zalozylem oczyscilem powierzchnie. Dalem nowe uszczelki pod przepustnica i wszystko pouszczelnialem. Dzis odpalilem i obroty nadal trzymaja sie w przedziale 1000-1200 obrotow i po dodaniu gazu i puszczeniu obroty silnika spadaja dopiero po chwili jakies 2sek. O co kaman z tym? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |