Menu główne
Forum
Klubowicze
PyzioSlaw |
Dodany dnia 07-08-2015 00:42 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
Odświerzam zapytanie jak najlepiej mieć wpiety reduktor w F3N? Kombinowalem kiedyś kilka razy, teraz mam grzanie w aucie ale silnik też się grzeje.Robiłem z dwa lata temu w zimie ostatnią kombinacje.Kiedy przyszlo lato wyszło że za szybko nagrzewa sie i przegrzewa(czesto odpala wentylator).Auto aktualnie i tak bardziej stoi niż jeździ tak od ok. Roku.
Będzie kaska będzie swap ale narazie trzeba zrobić porządek z tym co jest. Mam aktualnie reduktor podłączony równolegle weżem do zbiornika wyrównawczego (wejscie jest jak wąż dolny chlodnicy i pompa oczywiscie podlaczony trójnikiem blisko wyrównawczego ) natomiast wyjście jest pomiędzy na wężu wyrownawczy--> nagrzewnica. Problemy zaczely sie od kiedy gaz zalozylem w 2010r i gazownicy tak wpieli przewody ze nie bylo grzania po ok miesiącu od zalozenia(chyba bo nie zwracałem wtedy uwagi). Napiszcie jak wy macie wpiety reduktor i jak sie spawuje wasze wpiecie. Oczywiście interesuje mnie tylko problematyczny F3N. Dziękuję z góry PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-08-2015 00:42 |
Przejdź do forum: |