25 Kwietnia 2024 20:57:43
Zdjęcia użytkowników
pawel8226 dawid013090
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
C2J - czy ma uszczelkę kolektorów? 
warszawa_24
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2015 22:34
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Witam.
Tak jak w temacie, czy silnik C2J z Weberem 32DRT ma uszczelkę między-kolektorową jak C3J?

U mnie z kolei pewnego dnia straciłem wolne obroty i do tak 2 tys faluje na ssaniu gdy na maxa wyciągnę. Są momenty, że jest ok.
Nowy układ zapłonowy (kopułka, palec, kable, świece), filtry, czujnik wału ma oporność właściwą, podpinałem zewnętrzną pompę paliwa, zawory ustawione, nowy wężyk podciśnienia. Kolega widział jak raz strzeliła ogniem w okolicach kolektorów.

Auto kręci do odcinki, przyśpieszenie również ok, lecz wolnych obrotów dalej brak i pomysły mi się kończą. Została cewka, uszczelka kolektora, gaźnik.

Gaźnik sam sobie od góry przedmuchałem, jakieś dwie dysze tam były ale nie wiem, gdzie Weber 32DRT ma dyszę wolnych obrotów.

Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-11-2015 22:34
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2015 23:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie ma bo c1j i c2j nie posiadają egr
popsiukaj plakiem za silnikiem żeby wykluczyć nieszczelności kolektora dolotowego, nie powinno się nic zmieniać jak będziesz psuikać

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolf
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 00:03
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@warszawa_24
Ja bym spróbował z gaźnikiem jak nie ma nigdzie przedmuchów Wink
Polecam lekturkę Gaźniki Jurgen Kasedorf pomoże Ci złożyć i wyregulować gaźnik, jak by co Wink

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
warszawa_24
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 01:40
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Dzięki, zobaczę z plakiem.

O jakich przedmuchach mówimy? PDFa już ściągnąłem, tylko mój gaźnik muszę odszukać.

A dawał ktoś gaźnik do regeneracji i regulacji?

Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Rolf
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 13:06
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@warszawa_24
Po prostu jak psikniesz plackiem to zwiększą się drastycznie obroty i będziesz w tedy wiedział gdzie łapie lewe powietrze Smile
Powiem Ci że ja kilka lat temu chciałem oddać gaźnik do regeneracji ale jak Mi zakrzyczeli bodajże 500pln plus mój gaźnik..... Wolałem sam kupić zestaw naprawczy i walczyć z nim Grin

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
warszawa_24
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 14:36
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

To wiem, pracuję na warsztacie Smile Tylko ciekawiło mnie o jakich przedmuchach mówiłeś, ale już wiem o co chodziło.

Sprawdzone/wymienione:
Świece, kopułka, palec, aparat zapłonowy, podciśnienia, regulator podciśnienia, cewka, pompa paliwa, kompresja (równe 12B na każdym), luzy zaworowe, czyszczony gaźnik z góry, filtry.
Zostaje: przyjrzenie się regulacji zaworów - coś głośniej chodzą niż przed, uszczelka kolektora ssącego - będzie na wtorek, kable WN - będą na dniach, do tej pory bazowałem na 4 kompletach używek, gaźnik sam w sobie.

Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Kujtek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 14:40
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

może rozłóż gaźnik do ostatniej śrubki, wymień uszczelki, wypucuj go na glanc i ustaw od zera...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
warszawa_24
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 19:21
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Poczekam na nowe kable WN, wymianę uszczelki kolektora i sprawdzenie poprawności wykonania regulacji luzów.
W tedy będę miał pewność, że to tylko gaźnik.

Co jest ciekawe, odpalam auto, równo 1tys obrotów, mija kilka sekund i mu odwala. Bardzo ciekawe...

Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Rolf
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 19:21
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

Wiem sam po sobie, mi silnik wariował jak temperatury nabrał...... i ostatecznie okazało się że to gaźnik Grin Rozłożenie same w sobie i przeczyszczenie to pikuś, zaczyna się dopiero zabawa przy składaniu, że o regulacji nie wspomnę ubaw

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
warszawa_24
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 19:29
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Właśnie, dla tego te zło konieczne zostawiam na koniec, bądź zlecę fachowcowi. W Poznaniu niby za tysiąc jest kompletna regeneracja i regulacja.

Jako, że jest to auto hobbistyczne, które zaraz będzie miało żółte tablice tematem takiej regeneracji na pewno się zainteresuję. Lecz mam jeszcze cichą nadzieję, iż to nie to Smile

Gdyby nie to to bym kupił R19 C3J i przeszczepił komputer i wsadził monowtrysk heh

Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2015 19:32
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@warszawa_24 jak chcesz to mam chyba jeszcze wtrysk z kolektorami, wiązkę niepociętą i sterownik...
musiałbyś dorzucić pompę paliwa, mapsensor, cewkę i sondę lambda...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
warszawa_24
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2015 14:16
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Wizja żółtych tablic mi zabrania, pisałem przecież Smile

Chyba doszedłem o co chodzi. Gdy ręką zatkam filtr powietrza z zimnego dolotu jak i tam, gdzie powinna być rura od ciepłego dolotu, to obroty się stabilizują.

Czyli gaźnik, dostaje za mało paliwa lub za dużo powietrza.
Co nie?

Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Rolf
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2015 16:36
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@warszawa_24
Według mnie za dużo powietrza..... skoro po zatkaniu dolotów obroty się stabilizują, a silnik nie zgaśnie Wink

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
warszawa_24
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2015 19:36
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

No tak, ale jak lekko nawet plakiem nad gaźnikiem psiknę to gaśnie. Czyli może też "lać" paliwem.

Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: