Menu główne
Forum
Klubowicze
warszawa_24 |
Dodany dnia 07-11-2015 22:34 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
Witam.
Tak jak w temacie, czy silnik C2J z Weberem 32DRT ma uszczelkę między-kolektorową jak C3J? U mnie z kolei pewnego dnia straciłem wolne obroty i do tak 2 tys faluje na ssaniu gdy na maxa wyciągnę. Są momenty, że jest ok. Nowy układ zapłonowy (kopułka, palec, kable, świece), filtry, czujnik wału ma oporność właściwą, podpinałem zewnętrzną pompę paliwa, zawory ustawione, nowy wężyk podciśnienia. Kolega widział jak raz strzeliła ogniem w okolicach kolektorów. Auto kręci do odcinki, przyśpieszenie również ok, lecz wolnych obrotów dalej brak i pomysły mi się kończą. Została cewka, uszczelka kolektora, gaźnik. Gaźnik sam sobie od góry przedmuchałem, jakieś dwie dysze tam były ale nie wiem, gdzie Weber 32DRT ma dyszę wolnych obrotów. Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-11-2015 22:34 |
Kujtek |
Dodany dnia 07-11-2015 23:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie ma bo c1j i c2j nie posiadają egr
popsiukaj plakiem za silnikiem żeby wykluczyć nieszczelności kolektora dolotowego, nie powinno się nic zmieniać jak będziesz psuikać hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-11-2015 00:03 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@warszawa_24
Ja bym spróbował z gaźnikiem jak nie ma nigdzie przedmuchów Polecam lekturkę Gaźniki Jurgen Kasedorf pomoże Ci złożyć i wyregulować gaźnik, jak by co http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 08-11-2015 01:40 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
Dzięki, zobaczę z plakiem.
O jakich przedmuchach mówimy? PDFa już ściągnąłem, tylko mój gaźnik muszę odszukać. A dawał ktoś gaźnik do regeneracji i regulacji? Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 08-11-2015 13:06 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@warszawa_24
Po prostu jak psikniesz plackiem to zwiększą się drastycznie obroty i będziesz w tedy wiedział gdzie łapie lewe powietrze Powiem Ci że ja kilka lat temu chciałem oddać gaźnik do regeneracji ale jak Mi zakrzyczeli bodajże 500pln plus mój gaźnik..... Wolałem sam kupić zestaw naprawczy i walczyć z nim http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 08-11-2015 14:36 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
To wiem, pracuję na warsztacie Tylko ciekawiło mnie o jakich przedmuchach mówiłeś, ale już wiem o co chodziło.
Sprawdzone/wymienione: Świece, kopułka, palec, aparat zapłonowy, podciśnienia, regulator podciśnienia, cewka, pompa paliwa, kompresja (równe 12B na każdym), luzy zaworowe, czyszczony gaźnik z góry, filtry. Zostaje: przyjrzenie się regulacji zaworów - coś głośniej chodzą niż przed, uszczelka kolektora ssącego - będzie na wtorek, kable WN - będą na dniach, do tej pory bazowałem na 4 kompletach używek, gaźnik sam w sobie. Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-11-2015 14:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
może rozłóż gaźnik do ostatniej śrubki, wymień uszczelki, wypucuj go na glanc i ustaw od zera...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 08-11-2015 19:21 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
Poczekam na nowe kable WN, wymianę uszczelki kolektora i sprawdzenie poprawności wykonania regulacji luzów.
W tedy będę miał pewność, że to tylko gaźnik. Co jest ciekawe, odpalam auto, równo 1tys obrotów, mija kilka sekund i mu odwala. Bardzo ciekawe... Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 08-11-2015 19:21 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Wiem sam po sobie, mi silnik wariował jak temperatury nabrał...... i ostatecznie okazało się że to gaźnik Rozłożenie same w sobie i przeczyszczenie to pikuś, zaczyna się dopiero zabawa przy składaniu, że o regulacji nie wspomnę
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 08-11-2015 19:29 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
Właśnie, dla tego te zło konieczne zostawiam na koniec, bądź zlecę fachowcowi. W Poznaniu niby za tysiąc jest kompletna regeneracja i regulacja.
Jako, że jest to auto hobbistyczne, które zaraz będzie miało żółte tablice tematem takiej regeneracji na pewno się zainteresuję. Lecz mam jeszcze cichą nadzieję, iż to nie to Gdyby nie to to bym kupił R19 C3J i przeszczepił komputer i wsadził monowtrysk heh Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-11-2015 19:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@warszawa_24 jak chcesz to mam chyba jeszcze wtrysk z kolektorami, wiązkę niepociętą i sterownik...
musiałbyś dorzucić pompę paliwa, mapsensor, cewkę i sondę lambda... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 11-11-2015 14:16 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
Wizja żółtych tablic mi zabrania, pisałem przecież
Chyba doszedłem o co chodzi. Gdy ręką zatkam filtr powietrza z zimnego dolotu jak i tam, gdzie powinna być rura od ciepłego dolotu, to obroty się stabilizują. Czyli gaźnik, dostaje za mało paliwa lub za dużo powietrza. Co nie? Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 11-11-2015 16:36 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@warszawa_24
Według mnie za dużo powietrza..... skoro po zatkaniu dolotów obroty się stabilizują, a silnik nie zgaśnie http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 13-11-2015 19:36 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
No tak, ale jak lekko nawet plakiem nad gaźnikiem psiknę to gaśnie. Czyli może też "lać" paliwem.
Kiedyś: R11 C1E, R19 C3J
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |