26 Kwietnia 2024 11:16:46
Zdjęcia użytkowników
nelus2403 domis
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Moment dokręcania głowicy 
AvenisR19
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2015 01:35
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Witam

Potrzebny mi na gwałt moment dokręcania głowicy bo kupiłem uszczelkę bez instrukcji bodajże Hart i ciężko znaleźć jednoznaczne informacje.
Dokręcać do jakiegoś tam momentu czy od 60Nm dwa razy po 90 stopni?

Ktoś poratuje?

Edytowane przez AvenisR19 dnia 30-11-2015 23:22
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 25-11-2015 01:35
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2015 02:18
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

http://renault19....rowstart=0

dorzucę ci gratis obrazek z kolejnością śrub głowicy Grin

i.imgur.com/VxntGNG.png

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
AvenisR19
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2015 23:15
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Dzięki za chęć pomocy


Treść dodana dnia 30 listopad 2015 23:22:

Tak przy okazji wie ktoś może w jaki sposób została zredukowana pojemność w silniku F3P od roku 95 ?
Byłoby to dla mnie bardzo przydatne, bo mam dwa rodzaje, jeden A 682 a drugi M 700 i coś chcę złożyć z tego.

Edytowane przez AvenisR19 dnia 30-11-2015 23:22
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2015 23:30
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@AvenisR19 co masz z jakiego silnika? składaj 700, prościej sterownik do niego dostać Grin

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
AvenisR19
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2015 23:36
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Mam dwa całe, wcześniej siedział 700, później 682 a teraz chce złożyć jeden z tych dwóch. Ogólnie progi w tulejach są mniejsze w 682 ale ciekawi mnie czy mogę zwiększyć tam pojemność o te bodajże 11cm3, nie wiem na czym to polega.
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2015 23:43
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

to może weź ładniejszy słupek i złóż na osprzęcie 700

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
AvenisR19
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2015 23:48
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Tak zrobię na pewno, ciekawi mnie tylko w jaki sposób zmniejszyli pojemność skoro średnica cylindra jest ta sama, inne tłoki?, korbowody czy może wał? Ciężko mi dostrzec różnicę, będę musiał dokładnie pomierzyć.
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 30-11-2015 23:59
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

raczej nic ciekawego nie zmierzysz bo przeglądam katalogi i mechanicznie te silniki są identyczne, te same wały, koła zamachowe, korby, tłoki, bloki, głowice...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
jonowaty
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2015 00:01
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Zmieniając wysokość cylindra o 1cm dostajesz 50cm3 a na całości wychodzi 200cm3... niby 1cm to prawie żadna różnica..

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
AvenisR19
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2015 00:11
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Wobec tego nie pozostaje mi nic innego jak dokładne pomiary, zawsze później te 2 KM więcej można zyskać cwaniak


Treść dodana dnia 01 grudzień 2015 00:45:

Z teoretycznych obliczeń na objętość wychodzi mi, że różnica w skoku bądź wysokości tłoka wynosi nieco ponad 0,5 mm a więc bez problemu powinienem to zmierzyć prostą suwmiarką.

Edytowane przez AvenisR19 dnia 01-12-2015 00:45
 
wuiox
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 05-01-2016 11:22
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 27.08.2015 16:55
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Czym skończyły się twoje teoretyczne obliczenia ? Co tam w praktyce się stało?

www.renault19.pl
 
AvenisR19
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2016 23:05
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Tłoki były trochę inaczej oznaczone, myślę że minimalna różnica mogła być w zagłębieniu tłoka bo wymiary wyszły takie same.
A silnik chodzi i ma kopa, nie jest to idealna praca silnika, mam jeszcze dłubania przy osprzęcie ale jedzie pięknie, czuć bardziej moment od dołu po wymianie pierścieni.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: