Menu główne
Forum
Klubowicze
AvenisR19 |
Dodany dnia 25-11-2015 01:35 |
Postów: 22 Data rejestracji: 09.09.2013 16:32 Skąd: lubelskie Chełm |
Witam
Potrzebny mi na gwałt moment dokręcania głowicy bo kupiłem uszczelkę bez instrukcji bodajże Hart i ciężko znaleźć jednoznaczne informacje. Dokręcać do jakiegoś tam momentu czy od 60Nm dwa razy po 90 stopni? Ktoś poratuje? Edytowane przez AvenisR19 dnia 30-11-2015 23:22 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-11-2015 01:35 |
Kujtek |
Dodany dnia 25-11-2015 02:18 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
AvenisR19 |
Dodany dnia 26-11-2015 23:15 |
Postów: 22 Data rejestracji: 09.09.2013 16:32 Skąd: lubelskie Chełm |
Dzięki za chęć pomocy
Treść dodana dnia 30 listopad 2015 23:22: Tak przy okazji wie ktoś może w jaki sposób została zredukowana pojemność w silniku F3P od roku 95 ? Byłoby to dla mnie bardzo przydatne, bo mam dwa rodzaje, jeden A 682 a drugi M 700 i coś chcę złożyć z tego. Edytowane przez AvenisR19 dnia 30-11-2015 23:22 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-11-2015 23:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@AvenisR19 co masz z jakiego silnika? składaj 700, prościej sterownik do niego dostać
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
AvenisR19 |
Dodany dnia 30-11-2015 23:36 |
Postów: 22 Data rejestracji: 09.09.2013 16:32 Skąd: lubelskie Chełm |
Mam dwa całe, wcześniej siedział 700, później 682 a teraz chce złożyć jeden z tych dwóch. Ogólnie progi w tulejach są mniejsze w 682 ale ciekawi mnie czy mogę zwiększyć tam pojemność o te bodajże 11cm3, nie wiem na czym to polega. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-11-2015 23:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to może weź ładniejszy słupek i złóż na osprzęcie 700
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
AvenisR19 |
Dodany dnia 30-11-2015 23:48 |
Postów: 22 Data rejestracji: 09.09.2013 16:32 Skąd: lubelskie Chełm |
Tak zrobię na pewno, ciekawi mnie tylko w jaki sposób zmniejszyli pojemność skoro średnica cylindra jest ta sama, inne tłoki?, korbowody czy może wał? Ciężko mi dostrzec różnicę, będę musiał dokładnie pomierzyć. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-11-2015 23:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
raczej nic ciekawego nie zmierzysz bo przeglądam katalogi i mechanicznie te silniki są identyczne, te same wały, koła zamachowe, korby, tłoki, bloki, głowice...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jonowaty |
Dodany dnia 01-12-2015 00:01 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Zmieniając wysokość cylindra o 1cm dostajesz 50cm3 a na całości wychodzi 200cm3... niby 1cm to prawie żadna różnica..
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
AvenisR19 |
Dodany dnia 01-12-2015 00:11 |
Postów: 22 Data rejestracji: 09.09.2013 16:32 Skąd: lubelskie Chełm |
Wobec tego nie pozostaje mi nic innego jak dokładne pomiary, zawsze później te 2 KM więcej można zyskać
Treść dodana dnia 01 grudzień 2015 00:45: Z teoretycznych obliczeń na objętość wychodzi mi, że różnica w skoku bądź wysokości tłoka wynosi nieco ponad 0,5 mm a więc bez problemu powinienem to zmierzyć prostą suwmiarką. Edytowane przez AvenisR19 dnia 01-12-2015 00:45 |
|
|
wuiox |
Dodany dnia 05-01-2016 11:22 |
Postów: 8 Data rejestracji: 27.08.2015 16:55 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Czym skończyły się twoje teoretyczne obliczenia ? Co tam w praktyce się stało?
www.renault19.pl
|
|
|
AvenisR19 |
Dodany dnia 10-02-2016 23:05 |
Postów: 22 Data rejestracji: 09.09.2013 16:32 Skąd: lubelskie Chełm |
Tłoki były trochę inaczej oznaczone, myślę że minimalna różnica mogła być w zagłębieniu tłoka bo wymiary wyszły takie same. A silnik chodzi i ma kopa, nie jest to idealna praca silnika, mam jeszcze dłubania przy osprzęcie ale jedzie pięknie, czuć bardziej moment od dołu po wymianie pierścieni. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |