Menu główne
Forum
Klubowicze
waldi95 |
Dodany dnia 30-11-2015 20:33 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Witam Mam taki nie typowy problem z instalacją lpg na sterowniku Bingo M , przy pierwszym przełączeniu z benzyny na gaz auto muli i nie przyśpiesza , jak puszczę pedał gazu to zgaśnie . Ponowne przełączenie na benzynę i od razu na gaz likwiduje problem. Co morze być przyczyną takiego zachowania instalacji ? Dodam że instalacja założona w kwietniu zeszłego roku filierek przy zaworze wymieniony po roku. zawory czyszczone ostatnio jakieś 2 tygodnie do tyłu, instalacja ustawiona że poniżej 18stopni nie przełącza . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-11-2015 20:33 |
szafran29 |
Dodany dnia 30-11-2015 21:36 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
na cieplym silniku jest juz ok?
Było R19, teraz Audi a3 1.8T, Scenic 1.6 16v, Laguna 1.8 8v i Mazda RX8 1.3
Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
waldi95 |
Dodany dnia 30-11-2015 21:45 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Na ciepłym nie ma problemów , tylko przy pierwszym przełączeniu jest tak że nie idzie . Jak jadę silnik osiągnie te 18 stopni i się przełączy , zacznie mulić wytłaczam gaz przyciskiem i włączę po jakiś 2 - 3 sekundach zaskakuje i idzie normalnie . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-11-2015 21:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
może ciut za niski próg przełączenia?
a jak odpalisz zimny silnik na pb, zagrzejesz go trochę bardziej niż te 18 stopni (30-35) i wtedy przełączysz to też problem występuje? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
waldi95 |
Dodany dnia 30-11-2015 22:09 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Temperaturę już testowałem do jakiś 40 stopni , co dzień przestawiana wyżej od dołu . I za każdym razem rano to samo. za pierwszym razem muli i wytłaczam i włączam i jadę dalej . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-11-2015 22:12 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak masz wpięty parownik w układ chłodzenia?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
waldi95 |
Dodany dnia 30-11-2015 22:18 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
bym musiała dokładnie zobaczyć , ale też zeszłej zimy było dobrze zero problemów i ustawione było na 14 stopni . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
jonowaty |
Dodany dnia 30-11-2015 23:06 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
może nakładanie się faz przejścia Benzyna / Gaz jest za długie ?
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
szafran29 |
Dodany dnia 30-11-2015 23:21 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
jaki parownik?
Było R19, teraz Audi a3 1.8T, Scenic 1.6 16v, Laguna 1.8 8v i Mazda RX8 1.3
Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 01-12-2015 10:04 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Czas nakladania paliw jedz do gaziarza niech opozni ta zwloke bo auto dziala na pb i lpg z tego co piszesz.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
misha |
Dodany dnia 01-12-2015 12:55 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z prostych rzeczy sprawdź szczelność przewodów za parownikiem bo może coś gdzież ucieka a jak nie to albo za długo się nakładają paliwo z gazem, albo nie masz tej opcji ustawionej i jest odwrotnie czyli nie masz już paliwa a gaziu jeszcze nie ma... ja stawiam na tą druga opcję bo jak przełączysz na paliwo to w tym czasie gaz zdąży dopłynąć do silnika bo jak ciśnienie zostało puszczone to go tak szybko nie zatrzymasz...
Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
waldi95 |
Dodany dnia 01-12-2015 16:03 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Kujtek - parownik jest podpięty na trójnitka do zbiornika wyrównawczego i nagrzewnicy tak jak zaznaczone na foto http://www.fotosi...e298319daf jonowaty - nakładanie benzyny na gaz ustawione jest na 0,3 sek szafran29 - a parownik jest z założenia Polski taki jak w tym linku http://www.palaca...lektronik/ a reszta ustawień wygląda tak ; http://www.fotosi...e75e88c074 http://www.fotosi...0eac5d620e http://www.fotosi...229ac512ad Gazownik już szukał i czyścił zawory, parownik i nic nie znalazł . I według niego wszystko jest ok. A jak się podczas jazdy przełączy samo na gaz to i tak muli lub gaśnie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 01-12-2015 16:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
f3n mono z manualem nie posiada TPS, możesz ewentualnie wziąć sygnał leżącej przepustnicy na silniczku krokowym i sygnał pełnego otwarcia przepustnicy
może właśnie te 0.3 sekundy to za krótko? próbowałeś zwiększyć? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
waldi95 |
Dodany dnia 01-12-2015 16:29 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Gazownik ustawiał nakładanie mieszanki na 0,7 i jak się przełączało to dopiero była tragedia na 0,3 jest lepiej i nie ma takiej dziury wielkiej, to się tylko dzieje z rana lub jak postoi około 12 godzin i się odpala i jedzie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
lukasz609 |
Dodany dnia 01-12-2015 17:41 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
ja bym na twoim miejscu wywalił to bingo i założyć zwykła centralkę WR czy STAG za 20-30zł do tego przekaźnik rozłączyć wtrysk i tyle zero problemu z nakładaniem i sondami
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 01-12-2015 18:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@waldi95 a gdzie ci podpiął się gazownik do "tps"?
próbowałeś czas nakładania 0 sekund i przełączanie przy opadających obrotach np. 2500-3000? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
waldi95 |
Dodany dnia 01-12-2015 19:20 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Kujtek - niestety nie mam pojęcia pod co się podpoił z tym tps , nakładanie było ustawiane minimalnie na 0,3 a obroty były ustawiane testowane do max 2200 i wtedy też był siłownik wolnych obrotów ustawiony żeby przy odpalaniu nie podbijało wyżej niż 2000 tysiące na benzynie bo od razu się na gaz przełączał . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 01-12-2015 19:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a ustaw interfejsem tps na brak
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
waldi95 |
Dodany dnia 02-12-2015 20:42 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
TPS ustawiłem na brak , ale różnicy raczej nie ma na ciepłym silniku obroty częściej spadają do 750 . Jutro zobaczę jak będzie rano na zimnym silniku i popatrzę pod co pan gazownik Włazałek się podpoił z tpesem
Po sprawdzeniu szczelności i próbach z różnymi ustawieniami gazu dalej to samo się dzieje po pierwszym przełączeniu na gaz po nocy . Gaz zaskoczy po osiągnięciu temperatury ustawionej na 20 stopni , ale jedzie tak jak by nie dostawał pełnej dawki gazu . Dopiero po przełączeniu na benzynę i z powrotem na gaz idzie normalnie. Jakieś ktoś ma jeszcze pomysły co by mogło być nie tak? Edytowane przez waldi95 dnia 06-12-2015 19:19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-12-2015 19:26 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
masz możliwość podmiany parownika na inny do testu?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |