Menu główne
Forum
Klubowicze
Rolnik |
Dodany dnia 16-01-2016 20:08 |
Postów: 42 Data rejestracji: 25.05.2010 22:54 Skąd: śląskie Jastrzębie-Zdrój |
Witam . Mam problem z silnikiem 1.4 Eco , na zimnym nie chce odpalic tzn trzeba krecic go dosyc dlugo zeby odpalil np po nocy ... tj jaies 5-10 sekund . Sprawdzilem dzis czujnik temp na kompa i podaje prawidlowe dane , zmienilem tez czujnik polozenia walu z Clio i dalej to samo (Clio na moim odpalilo od Strzala) , ruszanie wtyczki tez nie pomaga. Co moze jeszcze byc grane Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-01-2016 20:08 |
Kujtek |
Dodany dnia 16-01-2016 20:19 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a daj z 5 razy na zapłon i cofnij, i dopiero odpal
powiedz czy szybciej odpalił hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolnik |
Dodany dnia 16-01-2016 20:22 |
Postów: 42 Data rejestracji: 25.05.2010 22:54 Skąd: śląskie Jastrzębie-Zdrój |
Oki rano sprobuje Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-01-2016 20:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolnik masz tam gaz?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolnik |
Dodany dnia 16-01-2016 20:24 |
Postów: 42 Data rejestracji: 25.05.2010 22:54 Skąd: śląskie Jastrzębie-Zdrój |
Tak mam a czemu Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-01-2016 20:25 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to jak ci odpali po paru przekręceniach to znaczy że pompa paliwa pada
jak przekręcisz parę razy to nabijesz ciśnienia i powinno odpalić ładnie pompa paliwa pada od jeżdżenia na rezerwie i jak się nie ma odcięcia pompy paliwa podczas jeżdżenia na lpg hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolnik |
Dodany dnia 16-01-2016 20:27 |
Postów: 42 Data rejestracji: 25.05.2010 22:54 Skąd: śląskie Jastrzębie-Zdrój |
Kujtek napisał(a): to jak ci odpali po paru przekręceniach to znaczy że pompa paliwa pada jak przekręcisz parę razy to nabijesz ciśnienia i powinno odpalić ładnie pompa paliwa pada od jeżdżenia na rezerwie i jak się nie ma odcięcia pompy paliwa podczas jeżdżenia na lpg Oki rano napisze jak wyszlo Mam nadzieje ze Masz racje . Treść dodana dnia 17 styczeń 2016 14:50: Auto sprawdzone... zalaczalem zaplon 5 razy zeby pompe na pompowala cisnienie i dalej trzeba dlugo krecic... po odpieciu czujnika polozenia walu nie pali wcale poreszta go przelozylem drugi raz , czujnik temp sprawdzony lacznie z polaczenie do ECU , polaczenie miedzy ECU na czuj nikami polozenia przepustnicy , czujnikiem podcisnien , przelozylem przekazniki nawet odpielem przekaznik z LPG i zmostkowalem wtrysk dalej nic dlugo trzeba krecic zeby odpalic na zimnym na cieply jest ok Edytowane przez Rolnik dnia 17-01-2016 14:50 Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2016 14:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hmmm, zobacz czy elektrozawór na parowniku ci nie puszcza, kolega @jonowaty miał podobny problem, wszystko elegancko tylko jak auto postało to musiał długo kręcić, okazało się że elektrozawór na parowniku puszczał powolutku gaz
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolnik |
Dodany dnia 17-01-2016 15:24 |
Postów: 42 Data rejestracji: 25.05.2010 22:54 Skąd: śląskie Jastrzębie-Zdrój |
hmm ciekawe ... Jak to sprawdzic ? Moze odlacze elektrozawor ? Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2016 15:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie odłączaj go, jak auto jest zgaszone to jest w takiej samej pozycji jak odpięty
odpal auto, przełącz na gaz, zakręć butlę i powinno auto zgasnąć. wyłącz auto i zostaw na taki czas po jakim masz problem z zapaleniem. jak ci wtedy zapali to może oznaczać że gaz powoli wypełnia ci układ dolotowy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolnik |
Dodany dnia 17-01-2016 15:42 |
Postów: 42 Data rejestracji: 25.05.2010 22:54 Skąd: śląskie Jastrzębie-Zdrój |
yhy zaraz podjade na garaz i tak zrobie.
Treść dodana dnia 17 styczeń 2016 20:02: problem chyba rozwiazany przyczyna najprawdopodobniej elektroawor na parowniku... ale jeszcze jutro to sprawdze na 100% czy to to Treść dodana dnia 17 styczeń 2016 20:06: A wlasciwie chyba sama cewka juz nie domaga Edytowane przez Rolnik dnia 17-01-2016 20:06 Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2016 20:11 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak to sprawdziłeś że cewka? to się nie psuje
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolnik |
Dodany dnia 17-01-2016 20:33 |
Postów: 42 Data rejestracji: 25.05.2010 22:54 Skąd: śląskie Jastrzębie-Zdrój |
Nie sprawdzalem jeszcze ale zakrecilem butle LPG i odpielem przewod do miksera i auto pali na zimnym jeszcze jutro po robocie sprawdze . Cewka niby cyka chyba ze juz parownik bedzie do regeneracji bo juz nic innego nie bedzie, a po otawrciu garazu przed zamknieciem butli bylo czuc LPG w garazu . Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |