28 Marca 2024 10:53:21
Zdjęcia użytkowników
benio Jystyna1988
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dlugo kreci na zimnym 1.4 ECO 
Rolnik
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 16-01-2016 20:08
Awatar


Postów: 42

Data rejestracji: 25.05.2010 22:54
Skąd: śląskie
Jastrzębie-Zdrój

Witam . Mam problem z silnikiem 1.4 Eco , na zimnym nie chce odpalic tzn trzeba krecic go dosyc dlugo zeby odpalil np po nocy ... tj jaies 5-10 sekund . Sprawdzilem dzis czujnik temp na kompa i podaje prawidlowe dane , zmienilem tez czujnik polozenia walu z Clio i dalej to samo (Clio na moim odpalilo od Strzala) , ruszanie wtyczki tez nie pomaga. Co moze jeszcze byc grane ?

Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 16-01-2016 20:08
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-01-2016 20:19
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

a daj z 5 razy na zapłon i cofnij, i dopiero odpal
powiedz czy szybciej odpalił

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolnik
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 16-01-2016 20:22
Awatar


Postów: 42

Data rejestracji: 25.05.2010 22:54
Skąd: śląskie
Jastrzębie-Zdrój

Kujtek napisał(a):

a daj z 5 razy na zapłon i cofnij, i dopiero odpal
powiedz czy szybciej odpalił


Oki rano sprobuje Smile

Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 16-01-2016 20:22
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Rolnik masz tam gaz?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolnik
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 16-01-2016 20:24
Awatar


Postów: 42

Data rejestracji: 25.05.2010 22:54
Skąd: śląskie
Jastrzębie-Zdrój

Tak mam a czemu ?

Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 16-01-2016 20:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

to jak ci odpali po paru przekręceniach to znaczy że pompa paliwa pada

jak przekręcisz parę razy to nabijesz ciśnienia i powinno odpalić ładnie

pompa paliwa pada od jeżdżenia na rezerwie i jak się nie ma odcięcia pompy paliwa podczas jeżdżenia na lpg

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolnik
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 16-01-2016 20:27
Awatar


Postów: 42

Data rejestracji: 25.05.2010 22:54
Skąd: śląskie
Jastrzębie-Zdrój

Kujtek napisał(a):

to jak ci odpali po paru przekręceniach to znaczy że pompa paliwa pada

jak przekręcisz parę razy to nabijesz ciśnienia i powinno odpalić ładnie

pompa paliwa pada od jeżdżenia na rezerwie i jak się nie ma odcięcia pompy paliwa podczas jeżdżenia na lpg


Oki rano napisze jak wyszlo Smile Mam nadzieje ze Masz racje .


Treść dodana dnia 17 styczeń 2016 14:50:

Auto sprawdzone... zalaczalem zaplon 5 razy zeby pompe na pompowala cisnienie i dalej trzeba dlugo krecic... po odpieciu czujnika polozenia walu nie pali wcale poreszta go przelozylem drugi raz , czujnik temp sprawdzony lacznie z polaczenie do ECU , polaczenie miedzy ECU na czuj nikami polozenia przepustnicy , czujnikiem podcisnien , przelozylem przekazniki nawet odpielem przekaznik z LPG i zmostkowalem wtrysk dalej nic Sad dlugo trzeba krecic zeby odpalic na zimnym na cieply jest ok Sad

Edytowane przez Rolnik dnia 17-01-2016 14:50
Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2016 14:52
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

hmmm, zobacz czy elektrozawór na parowniku ci nie puszcza, kolega @jonowaty miał podobny problem, wszystko elegancko tylko jak auto postało to musiał długo kręcić, okazało się że elektrozawór na parowniku puszczał powolutku gaz

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolnik
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2016 15:24
Awatar


Postów: 42

Data rejestracji: 25.05.2010 22:54
Skąd: śląskie
Jastrzębie-Zdrój

hmm ciekawe ... Jak to sprawdzic ? Moze odlacze elektrozawor ?

Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
 
Kujtek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2016 15:40
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie odłączaj go, jak auto jest zgaszone to jest w takiej samej pozycji jak odpięty

odpal auto, przełącz na gaz, zakręć butlę i powinno auto zgasnąć. wyłącz auto i zostaw na taki czas po jakim masz problem z zapaleniem. jak ci wtedy zapali to może oznaczać że gaz powoli wypełnia ci układ dolotowy

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolnik
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2016 15:42
Awatar


Postów: 42

Data rejestracji: 25.05.2010 22:54
Skąd: śląskie
Jastrzębie-Zdrój

yhy zaraz podjade na garaz i tak zrobie.


Treść dodana dnia 17 styczeń 2016 20:02:

problem chyba rozwiazany Grin przyczyna najprawdopodobniej elektroawor na parowniku... ale jeszcze jutro to sprawdze na 100% czy to to Smile


Treść dodana dnia 17 styczeń 2016 20:06:

A wlasciwie chyba sama cewka juz nie domaga Sad

Edytowane przez Rolnik dnia 17-01-2016 20:06
Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
 
Kujtek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2016 20:11
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jak to sprawdziłeś że cewka? to się nie psuje

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolnik
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2016 20:33
Awatar


Postów: 42

Data rejestracji: 25.05.2010 22:54
Skąd: śląskie
Jastrzębie-Zdrój

Nie sprawdzalem jeszcze ale zakrecilem butle LPG i odpielem przewod do miksera i auto pali na zimnym jeszcze jutro po robocie sprawdze . Cewka niby cyka chyba ze juz parownik bedzie do regeneracji bo juz nic innego nie bedzie, a po otawrciu garazu przed zamknieciem butli bylo czuc LPG w garazu .

Moje auto: Megane 1.4 ECO, benzyna+LPG, 187000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: