Menu główne
Forum
Klubowicze
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 15:50 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
witam mam mały problem w silniku zasysa mi korek oleju do głowicy nie mam pojęcia co to może być mechanicy mi mówią ze odma zapchana ale odma czyściutka jest i drożna ale jak odłączę odmę od gaźnika to podciśnienie znika |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-02-2016 15:50 |
Kujtek |
Dodany dnia 21-02-2016 15:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
witamy!
napisz jaki masz silnik i gdzie masz tą odmę do gaźnika podpiętą najlepiej zrób zdjęcia i nam pokaż hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 16:14 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
odma która wchodziła w gaźnik została zalepione śrubą
a z silnika zrobiłem waz który sobie zwisa i do niczego nie jest podłączony [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/1_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/2_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/3_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/4_f.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez majkelby dnia 21-02-2016 16:22 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-02-2016 17:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
czemu masz odpięty czujnik temperatury silnika dla sterownika silnika?
pokaż jaki masz wtrysk przy tym silniku, bo blok masz 1.8, a mocowanie cewki 1.7 ogólnie widzę tam niezły misz-masz i dobrze jak byś "zasypał" nas zdjęciami spod maski co do podpięcia odmy to tak ma być przy silniku którego masz blok: schemat jest poglądowy, choć połączenia są prawidłowe gruby wąż idzie od odmy obok wtrysku do trójnika z trójnika idzie w górę gruby wąż do czapki na wtrysku mały wąż wchodzi w złącze o skalibrowanej średnicy na kolektorze ssącym schemat: a tak to wygląda od tyłu silnika ten cienki wąż idący do kolektora jest podpięty do złącza położonego najwyżej hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 19:41 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
mam tam na gaźniku nie mam wtrysku ponieważ tamten silnik co miałem to był 1.7 a ten co kupiłem to jest 1,8 a kolektory mam założone od 1,7 bo jak kupiłem silnik to nie miał kolektorów |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-02-2016 19:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pokaż zdjęcia silnika, gaźnika który tam masz, ogólnie tego co masz pod maską
przy okazji jeśli mocowanie na cewkę ze zdjęć miałeś fabrycznie, to nie miałeś silnika na gaźniku, tylko na wtrysku jednopunktowym przy 1.7 na gaźniku miałbyś moduł zapłonowy z cewką na grodzi przez to sądzę że miałeś 1.7 mono (f3n-740) i teraz masz 1.8 na osprzęcie od 1.7 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 19:57 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
tak mam teraz 1,8 na osprzęcie 1,7
zaraz pójdę porobić zdjęcia Treść dodana dnia 21 luty 2016 20:14: zdjęcia silnika silnik miał przejechane 40 tys od nowości a luzy zaworowe jakie powinny być w tym silniku 1.8 0, 20 i 0,40 ? [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/1_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/2_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/3_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/5_f.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez majkelby dnia 21-02-2016 20:17 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-02-2016 20:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no to tak jak napisałem f3n-740 było oryginalnie
na benzynie może to ciekawie działać po zmianie pojemności zostaw tak jak masz, odma niech sobie będzie wyprowadzona gdzieś daleko a przy wtrysku zaślep egr i niepotrzebne podciśnienia i będzie ok Treść dodana dnia 21 luty 2016 20:28: tak dokładnie, ssące 0.2mm, wydechowe 0.4mm Edytowane przez Kujtek dnia 21-02-2016 20:28 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 20:30 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
no właśnie mam pozalepiane wszystko tam prawie ale dziwi mnie to dlaczego takie podciśnienie się robi jeśli podłącze wszystko jak jak powinno być a luzy zaworowe jakie powinny byc 0,2 i 0,4 |
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 21-02-2016 20:32 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@majkelby tak, ale luzy zaworowe nie mają nic wspólnego z wytwarzaniem podciśnienia w głowicy.
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-02-2016 20:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ssące 0.2mm, wydechowe 0.4mm
twój osprzęt z 1.7 różni się od osprzętu 1.8 którego fotkę wrzucałem wyżej pewnie podpinałeś odmę pod jakiś duży otwór za przepustnicą gdzie masz duże podciśnienie wtedy masz duże podciśnienie w całej skrzyni korbowej i dlatego zasysa ci korek pozaślepiaj nieużywane podciśnienia a odma luźno gdzieś daleko i będzie git hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |