16 Maj 2022 17:10:14
Zdjęcia użytkowników
Crissu84 Krzychup
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

andrzej81 [off] 13-05-2022 21:10
Pozdrawiam Pleyke Grin Pfft

andrzej81 [off] 13-05-2022 20:18
Cool

lika [off] 20-03-2022 15:23
Jeśli ktoś zainteresowany to wyślę zdjęcia całości. Torba uszczelek, przełączniki, blachy przód nad kołem i masa innych części. Nowe amorki i półos

lika [off] 20-03-2022 14:50
Cena-1500 zł co nie przekracza wartości całości

lika [off] 20-03-2022 14:48
Hej....niestety już nie mam swojego łatka- 19 cabrio 1.8 1994r. ale zostało mi sporo części nowe i używane. Szyby przód, dźwignią biegów, półoska- nowa, amortyzatory i maaaaasa innych. Czy ktoś był by zainteresowany? Warunek- tylko calosc

ogr [off] 27-02-2022 18:27
Hej. Mam do sprzedania felgi aluminiowe 13. Cena do uzgodnienia

Deaver [off] 19-02-2022 20:13
Ja jeżdżę 19 prawie codziennie. Jest to moja piąta dziewiętnastka i po prostu lubię ją bardzo. Dzisiaj z okazji jej imienin (19 luty Grin) kupiłem jej nowe klocki hamulcowe i wkrótce je wymienię.

marcin90pl [off] 18-02-2022 09:32
No cóż, nie ma się co oszukiwać, że R19 to model już leciwy. Średnia wieku 30lat to większość już na żyletki oddane. Mój egzemplarz jeszcze jeździ 3 razy w roku jako zapasowe i staram się dbać. Przegląd przechodzi póki co ? ?

piomazi [off] 17-02-2022 22:55
pozdrawiam, miałem 15 lat F3N super autko

konradk [off] 30-01-2022 19:31
Witam. Też dawno mnie tutaj nie było. Mam do dziś R19. W tym roku stuknie jej 30 lat Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
zasysa korek oleju do głowicy 
majkelby
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 15:50
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 21.02.2016 15:39
Skąd: wielkopolskie
Leszno

witam

mam mały problem w silniku zasysa mi korek oleju do głowicy

nie mam pojęcia co to może być mechanicy mi mówią ze odma zapchana ale odma czyściutka jest i drożna

ale jak odłączę odmę od gaźnika to podciśnienie znika
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 21-02-2016 15:50
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 15:52
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

witamy!

napisz jaki masz silnik i gdzie masz tą odmę do gaźnika podpiętą Smile
najlepiej zrób zdjęcia i nam pokaż

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
majkelby
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 16:14
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 21.02.2016 15:39
Skąd: wielkopolskie
Leszno

odma która wchodziła w gaźnik została zalepione śrubą

a z silnika zrobiłem waz który sobie zwisa i do niczego nie jest podłączony




[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/1_f.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/2_f.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/3_f.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/4_f.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez majkelby dnia 21-02-2016 16:22
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 17:28
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

czemu masz odpięty czujnik temperatury silnika dla sterownika silnika?

pokaż jaki masz wtrysk przy tym silniku, bo blok masz 1.8, a mocowanie cewki 1.7
ogólnie widzę tam niezły misz-masz i dobrze jak byś "zasypał" nas zdjęciami spod maski Smile

co do podpięcia odmy to tak ma być przy silniku którego masz blok:

schemat jest poglądowy, choć połączenia są prawidłowe
gruby wąż idzie od odmy obok wtrysku do trójnika
z trójnika idzie w górę gruby wąż do czapki na wtrysku
mały wąż wchodzi w złącze o skalibrowanej średnicy na kolektorze ssącym

schemat:
i.imgur.com/2lGCIKZ.png

a tak to wygląda od tyłu silnika

ten cienki wąż idący do kolektora jest podpięty do złącza położonego najwyżej
i.imgur.com/VBSwiXZ.jpg

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
majkelby
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 19:41
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 21.02.2016 15:39
Skąd: wielkopolskie
Leszno

mam tam na gaźniku nie mam wtrysku

ponieważ tamten silnik co miałem to był 1.7 a ten co kupiłem to jest 1,8 a kolektory mam założone od 1,7 bo jak kupiłem silnik to nie miał kolektorów
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 19:48
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

pokaż zdjęcia silnika, gaźnika który tam masz, ogólnie tego co masz pod maską Smile

przy okazji
jeśli mocowanie na cewkę ze zdjęć miałeś fabrycznie, to nie miałeś silnika na gaźniku, tylko na wtrysku jednopunktowym
przy 1.7 na gaźniku miałbyś moduł zapłonowy z cewką na grodzi

przez to sądzę że miałeś 1.7 mono (f3n-740) i teraz masz 1.8 na osprzęcie od 1.7

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
majkelby
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 19:57
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 21.02.2016 15:39
Skąd: wielkopolskie
Leszno

tak mam teraz 1,8 na osprzęcie 1,7
zaraz pójdę porobić zdjęcia




Treść dodana dnia 21 luty 2016 20:14:

zdjęcia silnika

silnik miał przejechane 40 tys od nowości

a luzy zaworowe jakie powinny być w tym silniku 1.8 0, 20 i 0,40 ?

[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/1_f.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/2_f.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/3_f.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/5_f.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez majkelby dnia 21-02-2016 20:17
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 20:22
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

no to tak jak napisałem f3n-740 było oryginalnie

na benzynie może to ciekawie działać po zmianie pojemności Smile

zostaw tak jak masz, odma niech sobie będzie wyprowadzona gdzieś daleko

a przy wtrysku zaślep egr i niepotrzebne podciśnienia i będzie ok


Treść dodana dnia 21 luty 2016 20:28:

tak dokładnie, ssące 0.2mm, wydechowe 0.4mm

Edytowane przez Kujtek dnia 21-02-2016 20:28
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
majkelby
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 20:30
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 21.02.2016 15:39
Skąd: wielkopolskie
Leszno

no właśnie mam pozalepiane wszystko tam prawie

ale dziwi mnie to dlaczego takie podciśnienie się robi jeśli podłącze wszystko jak jak powinno być

a luzy zaworowe jakie powinny byc 0,2 i 0,4
 
jonowaty
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 20:32
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@majkelby tak, ale luzy zaworowe nie mają nic wspólnego z wytwarzaniem podciśnienia w głowicy.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2016 20:33
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ssące 0.2mm, wydechowe 0.4mm

twój osprzęt z 1.7 różni się od osprzętu 1.8 którego fotkę wrzucałem wyżej
pewnie podpinałeś odmę pod jakiś duży otwór za przepustnicą gdzie masz duże podciśnienie
wtedy masz duże podciśnienie w całej skrzyni korbowej i dlatego zasysa ci korek

pozaślepiaj nieużywane podciśnienia a odma luźno gdzieś daleko i będzie git

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: