Nawigacja
Menu główne
Forum
Klubowicze
Logowanie/Rejestracja
Najbliższe spoty
Zobacz temat
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 15:50 |
![]() Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
witam mam mały problem w silniku zasysa mi korek oleju do głowicy nie mam pojęcia co to może być mechanicy mi mówią ze odma zapchana ale odma czyściutka jest i drożna ale jak odłączę odmę od gaźnika to podciśnienie znika |
|
|
renault19.pl ![]() |
Dodany dnia 21-02-2016 15:50 |
![]() |
|
Kujtek ![]() |
Dodany dnia 21-02-2016 15:52 |
![]() ![]() Klubowicz #0475
Postów: 7639 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
witamy!
napisz jaki masz silnik i gdzie masz tą odmę do gaźnika podpiętą ![]() najlepiej zrób zdjęcia i nam pokaż hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 16:14 |
![]() Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
odma która wchodziła w gaźnik została zalepione śrubą
a z silnika zrobiłem waz który sobie zwisa i do niczego nie jest podłączony [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/1_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/2_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/3_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022423368/4_f.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez majkelby dnia 21-02-2016 16:22 |
|
|
Kujtek ![]() |
Dodany dnia 21-02-2016 17:28 |
![]() ![]() Klubowicz #0475
Postów: 7639 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
czemu masz odpięty czujnik temperatury silnika dla sterownika silnika?
pokaż jaki masz wtrysk przy tym silniku, bo blok masz 1.8, a mocowanie cewki 1.7 ogólnie widzę tam niezły misz-masz i dobrze jak byś "zasypał" nas zdjęciami spod maski ![]() co do podpięcia odmy to tak ma być przy silniku którego masz blok: schemat jest poglądowy, choć połączenia są prawidłowe gruby wąż idzie od odmy obok wtrysku do trójnika z trójnika idzie w górę gruby wąż do czapki na wtrysku mały wąż wchodzi w złącze o skalibrowanej średnicy na kolektorze ssącym schemat: ![]() a tak to wygląda od tyłu silnika ten cienki wąż idący do kolektora jest podpięty do złącza położonego najwyżej ![]() hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 19:41 |
![]() Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
mam tam na gaźniku nie mam wtrysku ponieważ tamten silnik co miałem to był 1.7 a ten co kupiłem to jest 1,8 a kolektory mam założone od 1,7 bo jak kupiłem silnik to nie miał kolektorów |
|
|
Kujtek ![]() |
Dodany dnia 21-02-2016 19:48 |
![]() ![]() Klubowicz #0475
Postów: 7639 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pokaż zdjęcia silnika, gaźnika który tam masz, ogólnie tego co masz pod maską
![]() przy okazji jeśli mocowanie na cewkę ze zdjęć miałeś fabrycznie, to nie miałeś silnika na gaźniku, tylko na wtrysku jednopunktowym przy 1.7 na gaźniku miałbyś moduł zapłonowy z cewką na grodzi przez to sądzę że miałeś 1.7 mono (f3n-740) i teraz masz 1.8 na osprzęcie od 1.7 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 19:57 |
![]() Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
tak mam teraz 1,8 na osprzęcie 1,7
zaraz pójdę porobić zdjęcia Treść dodana dnia 21 luty 2016 20:14: zdjęcia silnika silnik miał przejechane 40 tys od nowości a luzy zaworowe jakie powinny być w tym silniku 1.8 0, 20 i 0,40 ? [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/1_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/2_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/3_f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022426486/5_f.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez majkelby dnia 21-02-2016 20:17 |
|
|
Kujtek ![]() |
Dodany dnia 21-02-2016 20:22 |
![]() ![]() Klubowicz #0475
Postów: 7639 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no to tak jak napisałem f3n-740 było oryginalnie
na benzynie może to ciekawie działać po zmianie pojemności ![]() zostaw tak jak masz, odma niech sobie będzie wyprowadzona gdzieś daleko a przy wtrysku zaślep egr i niepotrzebne podciśnienia i będzie ok Treść dodana dnia 21 luty 2016 20:28: tak dokładnie, ssące 0.2mm, wydechowe 0.4mm Edytowane przez Kujtek dnia 21-02-2016 20:28 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2016 20:30 |
![]() Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
no właśnie mam pozalepiane wszystko tam prawie ale dziwi mnie to dlaczego takie podciśnienie się robi jeśli podłącze wszystko jak jak powinno być a luzy zaworowe jakie powinny byc 0,2 i 0,4 |
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 21-02-2016 20:32 |
![]() Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@majkelby tak, ale luzy zaworowe nie mają nic wspólnego z wytwarzaniem podciśnienia w głowicy.
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Kujtek ![]() |
Dodany dnia 21-02-2016 20:33 |
![]() ![]() Klubowicz #0475
Postów: 7639 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ssące 0.2mm, wydechowe 0.4mm
twój osprzęt z 1.7 różni się od osprzętu 1.8 którego fotkę wrzucałem wyżej pewnie podpinałeś odmę pod jakiś duży otwór za przepustnicą gdzie masz duże podciśnienie wtedy masz duże podciśnienie w całej skrzyni korbowej i dlatego zasysa ci korek pozaślepiaj nieużywane podciśnienia a odma luźno gdzieś daleko i będzie git hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl ![]() |
|
![]() |
|
Przejdź do forum: |