Menu główne
Forum
Klubowicze
Adas898 |
Dodany dnia 03-03-2016 17:17 |
Postów: 5 Data rejestracji: 03.11.2013 12:37 Skąd: małopolskie Tarnów |
Siema jak był już opisany ten problem to poproszę linka bo nie znalazłem odpowiedzi na swój problem A mianowicie renault 19 F3N wczoraj samochód na gazie wchodził na max 3.5 tys obr i tak jak by dostawał odcine do tego zakresu auto normalnie jeździ dziś już wchodził tylko na 2.5 tys obr wymieniłem filterek gazu i wchodzi na max 4.5 tys obr oczywiście na benzynie wszystko gra i auto się wkręca do końca odkręcałem śrubkę spustową z reduktora (na gorącym) i nic nie wyleciało CO TO MOŻE BYĆ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 130000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-03-2016 17:17 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 04-03-2016 12:29 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Brak gazu w butli Takie obiawy masz jak się gaz kończy, bo go do cna wyjeżdżasz, najpierw zaczyna się dławić koło 3,5 kRPM, potem coraz niżej się wkręca. Jakbyś go zostawił odpalonego na luzie i troszkę przegazował to niedługo by zgasł, albo jak masz sprawną taką funkcję w centralce to przełączył z powrotem na benzynę.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Adas898 |
Dodany dnia 05-03-2016 13:26 |
Postów: 5 Data rejestracji: 03.11.2013 12:37 Skąd: małopolskie Tarnów |
Aha no to zajebiście a może wypowie się ktoś doświadczony bardziej ...? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 130000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-03-2016 13:30 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
nie odcina CI prawdopodobnie gazu przy pracy na benzynie. spróbój zakręcić gaz podczas pracy na gazie i zobaczyć czy czasem nie będzie dalej chodził. Jeśli to to to prawdopodobnie zepsuł się sterownik gazu/ przełącznik albo przekaźnik, w zależności co tam masz założone Jeśli to nie to, to pozostaje zepsuty parownik. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Adas898 |
Dodany dnia 05-03-2016 18:51 |
Postów: 5 Data rejestracji: 03.11.2013 12:37 Skąd: małopolskie Tarnów |
gazu nie zakręcę zaworem przy butli bo butla jest na zewnątrz samochodu od 9 lat i nie da się go już zakręcić mimo szczerych chęci Ale nie bardzo rozumiem jak może mi nie odciąć gazu przy pracy na benzynie jak na benzynie wszystko jest dobrze ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 130000km
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 05-03-2016 18:55 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Adas898 napisał(a): Ale nie bardzo rozumiem jak może mi nie odciąć gazu przy pracy na benzynie jak na benzynie wszystko jest dobrze ? Odwrotnie " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Adas898 |
Dodany dnia 05-03-2016 21:57 |
Postów: 5 Data rejestracji: 03.11.2013 12:37 Skąd: małopolskie Tarnów |
Czyli co na benzynie mi gaz podaje ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 130000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 05-03-2016 21:59 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Nie, na gazie podaje oprócz LPG również benzynę.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Adas898 |
Dodany dnia 06-03-2016 09:25 |
Postów: 5 Data rejestracji: 03.11.2013 12:37 Skąd: małopolskie Tarnów |
ok a jak to sprawdzić czy naprawić ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 130000km
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 06-03-2016 09:59 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
To jak nie Możesz zamknąć Zaworu na butli to odepnij przewód od elektrozaworu na parowniku i też będzie to samo...
Ale... Piszesz że instalacja ma 9 lat? Być może sam parownik już umiera " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 06-03-2016 13:10 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Tak jak Lesiu pisał, na pracującym na gazie silniku zamknąć mu dopływ gazu, albo przez zakręcenie zaworu na butli, albo po prostu odpinając przewód z elektrozaworu najlepiej na butli, tylko pamiętaj, że zanim wypali cały gaz z przewodów to będzie chodzić. Jeżeli po jakichś 3-5 minutach na biegu jałowym nie zgaśnie to problem leży w tym, że podaje oprócz LPG benzynę.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
raV |
Dodany dnia 06-03-2016 13:54 |
Postów: 116 Data rejestracji: 12.06.2009 15:15 Skąd: śląskie Mikołów |
@dj_mafiozo a bardziej "drastycznie" by też CHYBA można było sprawdzić, poprostu ściągnąć filtr powietrza, przełączyć na gaz i popatrzeć na wtryskiwacz czy jest mgielka benzyny tylko trzeba uważac by nic nie wpadło do środka bo pójdzie do silnika
"Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 297000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |