Menu główne
Forum
Klubowicze
jonowaty |
Dodany dnia 26-03-2016 12:41 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Mam taki problem...
Po wymianie sprzęgła na nowe Valeo, Łapy sprzęgła na długą z Laguny oraz przelotki jest problem z rozłączaniem sprzęgła... Mianowicie...po wciśnięciu sprzęgła do podłogi nadal minimalnie ciągnie.... na równym samochód się toczy.. Wsteczny wchodzi ze zgrzytem, reszta biegów z oporem... Gdy w czasie trzymania sprzęgła przy podłodze, pociągnę palcem za linkę dosłownie kawałek, biegi wchodzą tak jak wchodzić powinny, wsteczny nie zgrzyta itd.... brakuje tak jak by kawałeczek wcisnąć sprzęgło dalej i było by ok... Blokada regulatora sprzęgła na pedale powoduje, że w ogóle nie mam sprzęgła, a linka jest luźna " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-03-2016 12:41 |
Kujtek |
Dodany dnia 26-03-2016 13:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
podłóż coś pod linkę na łapie, jakąś nakrętkę
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jonowaty |
Dodany dnia 26-03-2016 14:01 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@Kujtek sama nakrętka nie wystarczy, bo nadal regulator będzie korygował napięcie ..
aleeeee.... znalazłem rozwiązanie 1. Blokada regulatora metodą prób i błędów, żeby ustalić odpowiednią długość 2. Zniwelowanie całego luzu pedału sprzęgła podkładką za łapą sprzęgła i teraz na 90% będzie działało... pojeżdżę, zobaczę czy zdało egzamin " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 27-03-2016 06:53 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
a tulejkę teflonową pod łapą wymieniłeś? Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 27-03-2016 08:25 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
[b]@TermiFNFAL[b] do długiej łapy powinna być grubsza? ;>
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 27-03-2016 09:35 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ehh pisałem tyle razy, że już robiliśmy próby z tymi łapami z megany i z laguny i musieliśmy je demontować bo skok pedału sprzęgła w lagunie i megane jest większy. demontować to dużo powiedziane, tą co się dało wykręcić to wykręciłem a tą co została w skrzyni to naciąłem slzifierką zeby linka weszła głębiej nie wiem po co to montować, bo nowe sprzęgło i sprawny samoregulator na pedale i linka nie postrzępiona to sprzęgiełko chodzi jak malina leciutko Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
jonowaty |
Dodany dnia 27-03-2016 10:18 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
podejrzewam, że pedał z Megane 1 pewnie nie pasuje
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 27-03-2016 10:23 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a no nie pasuje raczej, jest na innym mocowaniu z tego co pamiętam, dalej od ściany grodziowej Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 27-03-2016 11:33 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Czyli przedobrzyl;P Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
jonowaty |
Dodany dnia 27-03-2016 11:38 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
ale dobrze że sytuacja jest do uratowania w miarę łatwo bez konieczności wyciągania skrzyni jeszcze raz
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-03-2016 20:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Lesiu11 gdzie pisałeś? nie widziałem
Christmas miał podobny temat, tylko na przedłużkach z ceowników i chwalił, nie widziałem żadnej informacji o problemie takim a jak by przełożyć cały stelaż z pedałem z megi? 19: http://i.imgur.co... megana: http://i.imgur.co... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 28-03-2016 13:02 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek Trzeba by dorwać takie fizycznie i pomierzyć przede wszystkim rozstaw śrub. Wiem, że wszystko da się zrobić, tylko czasem wiąże się to z taką rzeźbą, że lepiej odpuścić i powrócić do rozwiązania seryjnego.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 28-03-2016 16:07 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Chciałem to zastosować w żółtej clio ale okazało się, że łapa od laguny nie obejmowała łożyska tak jak trzeba. Nie chciało mi się z tym rzeźbić więc złożyłem na fabrycznych częściach. Po wymianie całego kompletu sprzęgła LUK, pedał (o przepraszam, homoseksualista ) chodzi jak w masełko, a przed wymianą chodził tragicznie więc tak jak tu zostało napisane - czasem chyba nie ma co rzeźbić Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |