16 Maj 2022 18:36:35
Zdjęcia użytkowników
kogar sylwuniasylwia
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

andrzej81 [off] 13-05-2022 21:10
Pozdrawiam Pleyke Grin Pfft

andrzej81 [off] 13-05-2022 20:18
Cool

lika [off] 20-03-2022 15:23
Jeśli ktoś zainteresowany to wyślę zdjęcia całości. Torba uszczelek, przełączniki, blachy przód nad kołem i masa innych części. Nowe amorki i półos

lika [off] 20-03-2022 14:50
Cena-1500 zł co nie przekracza wartości całości

lika [off] 20-03-2022 14:48
Hej....niestety już nie mam swojego łatka- 19 cabrio 1.8 1994r. ale zostało mi sporo części nowe i używane. Szyby przód, dźwignią biegów, półoska- nowa, amortyzatory i maaaaasa innych. Czy ktoś był by zainteresowany? Warunek- tylko calosc

ogr [off] 27-02-2022 18:27
Hej. Mam do sprzedania felgi aluminiowe 13. Cena do uzgodnienia

Deaver [off] 19-02-2022 20:13
Ja jeżdżę 19 prawie codziennie. Jest to moja piąta dziewiętnastka i po prostu lubię ją bardzo. Dzisiaj z okazji jej imienin (19 luty Grin) kupiłem jej nowe klocki hamulcowe i wkrótce je wymienię.

marcin90pl [off] 18-02-2022 09:32
No cóż, nie ma się co oszukiwać, że R19 to model już leciwy. Średnia wieku 30lat to większość już na żyletki oddane. Mój egzemplarz jeszcze jeździ 3 razy w roku jako zapasowe i staram się dbać. Przegląd przechodzi póki co ? ?

piomazi [off] 17-02-2022 22:55
pozdrawiam, miałem 15 lat F3N super autko

konradk [off] 30-01-2022 19:31
Witam. Też dawno mnie tutaj nie było. Mam do dziś R19. W tym roku stuknie jej 30 lat Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Kupno silnika 
themati93r
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 00:57
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

Witam, mam możliwość zakupu silnika 1.8 110km byłem dziś go oglądać i no powiem jestem dobrej myśli. Silnik posiada kompletną instalacje silnika wraz z kompem, ale boję się go zakupić bo może okazać się jakiś haczyk i u mnie będzie dupa. Pierwsze pytanie nasuwa mi się czy te silniki posiadały imo, bo nie wiem jak to sprawdzić bo do tego co zostało z baccary to tylko komora silnika z przednią szybą i deską rozdzielczą. Po oględzinach silnika to brak osprzętu klimy tzn chłodnicy węży i osuszacza, kompresor nadal siedzi przy silniku. Silnik suchy bez wycieków świece wszystkie są wiązka widać na kompletną, olej w silniku również jest, ale ważną również to, że nie posiada obudowy filtra powietrza. a z tego co wiem to ciężko to dostać gdziekolwiek. widziałem również, że przepustnica jest taka jajowata więc kompletna obudowa od laguny nie podejdzie ... proszę o odpowiedzi na co muszę zwrócić szczegulną uwagę na zakup tego silnika ?
PS: Dodam, że dokładny nr silnika to F3P-700

Edytowane przez themati93r dnia 17-05-2016 01:10
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-05-2016 00:57
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 01:10
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

oczekujesz że cię poklepiemy po plecach i powiemy że będzie okej?
już ci pisałem o tym konkretnym silniku, nie chce mi się tego tu wklejać

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Lesiu11
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 07:16
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@themati93r jak miał immo to popd deską rozdzielczą, własciwie pod schowkiem pasażera powinna być taka czarna puszka z dwoma szerokimi kostkami - dekoder. Ale skoro to baccara, to datuje to na 93/94 rok produkcji i nie spodziewałbym się tam immo. Nawet jeśli to wyczyszczenie immo kosztuje od 100 do 200zł i zrobi to pierwszy lepszy elektronik samochodowy.

obudowa filtra powietrza to nie jest w cale problem, bo jest ta sama co w zwykłym f3p, nieosiągalna to jest guma łącząca filtr powietrza z przepustnicą, a siedzą w niej jeszcze przewody odmy i czujnik temp powietrza w dolocie.

na tą jajowatą przepustnicę naciąga się bez problemu guma dolotu z mondeo 2.0, a takich pełno na allegro.

Jeżeli chodzi o podłączenie tego do ph1 to też żaden problem, bo kostki/instalacja się nie zmieniła.

A co do klimy to logiczne, że jak ją będziesz chciał posiadać to musisz dokupić brakujące elementy, jeśli nie to Twoja chłodnica z f3n wraz z wężami spełni swoje zadanie, tak samo wywalisz kompresor z mocowaniami i przełożysz swój osprzet na pasku z f3n i będzie pasować

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
themati93r
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 09:00
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

@Lesiu11, właśnie chodzi o tą gumę łączącą filtr powietrza z przepustnicą, no i ten czujniki temperatury powietrza w tej gumie, który pewnie jest potrzebny. Jak mogę rozwiązać ten problem.


Treść dodana dnia 17 maj 2016 09:01:

@Kujtek, a o co dokładnie chodzi z tą jednostką hak byś mógł wytłumaczyć bym był wdzięczny.

Edytowane przez themati93r dnia 17-05-2016 09:01
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
lukasz609
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 09:12
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@themati93r kupujesz gume z mondeo robisz otwór i wkładasz czujnik tyle w tym temacie Pfft

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
misha
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 11:40
Awatar


Postów: 1060

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

lukasz609 napisał(a):

@themati93r kupujesz gume z mondeo robisz otwór i wkładasz czujnik tyle w tym temacie Pfft


Sorry za wtrącanie się do tematu ale z którego mondziaka pasuje i czy jest P&P czy na zasadzie owal pasuje a dół nie?

Oryginalnych rur nie ma w ASO nawet we francji i to od kilku lat... a jak były cena zabijała trzema zerami z tyłu Wink

Przy silniku sprawdź czy nie ma dużo oleju w dolocie bo przez odmę olej idzie właśnie tam Smile wykręć świece zobacz jaki miały kolor okopcone czy nie równomiernie czy nie, samochód z jarmirowic wisi na ogłoszeniu już ponad 6 miesięcy więc ważne gdzie był wtedy silnik pod dachem czy nie... Reszta to ryzyko zobaczysz jak odpalisz... Pompa wody na 99% i tak out a kanały wodne do płukania...
Kupiłem kiedyś sobie na zapas takie F3P700 niby na oko super silnik. Miał stać i czekać więc dostał trochę oleju w cylindry i dużo do michy żeby nic się nie zapiekło ale jak majster go kupił to i tak się okazało (o ile dobrze pamiętam) że głowica była nie halo czy jakoś tak...
Auto o ile pamiętam nie było po dzwonie więc coś musiało z nim być nie tak, że trafiło na złom...
Pozdrawiam
M

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 306 1.6 saint tropez
Kiedyś jeszcze będzie Baccara

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 22000km
 
themati93r
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 12:14
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

@misha, ech tak z tej wsi rację masz auto po lekkim dzwonie z przodu lewe mocowanie lampy pogiete, właściciel mówił, że wjechał nim na podwórko jak je scoagal z lawety. Auto z Niemiec a i dodał jeszcze, że długo stało w garażu właśnie w Niemczech.
Ech nie biorę go, a zależało mi na czymś mocniejszym nic 73km z F3N-a ale mam u siebie na miejscu właśnie taki silnik f3n goły bez instalacji elektrycznej ale za to z przebiegiem 150k i to z całymi sankami tzn skrzynia silnik maglownica i przedni zawias za 200 zl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Lesiu11
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 14:01
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

rura z mondeo 1.8 16v/ 2.0 16v cos takiego http://sprzedajem...v,15380587

wymaga trochę inwencji, ale daje radę

Edytowane przez Lesiu11 dnia 17-05-2016 14:14
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
misha
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 16:14
Awatar


Postów: 1060

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

za 200 pln jak pewne to jak za darmo a jak chcesz mocniejsze to szukaj b18ft albo renufkowe 2.0t jak szaleć to szaleć...
Bo taka zmiana 73 na 105 (115) wystarczy na kilka miesięcy... Jak masz 100% zdrową budę to warto pomyśleć o czymś mocniejszym...

Dzięki za info lesiu na zapas poszukam Smile
Pozdrawiam
M

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 306 1.6 saint tropez
Kiedyś jeszcze będzie Baccara

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 22000km
 
themati93r
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 16:52
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

@misha , myślałem również na jednostką z megane 2,0 sanki takie same mocowanie silnia również, ale z tego co pamiętam ktoś pisał, że trzeba przerobić kostki pod Renie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Lesiu11
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 22:51
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

...i wywalic immo z kompa bo megana ma kazda takowy.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Radson
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2016 23:39
Awatar


Postów: 765

Data rejestracji: 19.09.2011 21:43
Skąd: mazowieckie
Milanówek

@themati93r z tymi kostkami aż takiej tragedii nie ma @Lesiu11 ładnie opisał sam robiłem swap-a więc wiem strasznie to wyglada jak się patrzy

Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
 
themati93r
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2016 01:18
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

@Radson @Lesiu11 , jutro pojadę na szrot i obczaję ten silnik. głównie będzie chodziło o kompletną instalacje z kompem jak i wydechem, bo z tego co widziałem idzie całkowicie inaczej. A co do kostek Lesiu opisał chyba bo silnika 1,6 a do tego 2.0 16v będzie tak samo ? Tzn : dziś się dowiem czy silnik jest nadal w tej megane jeśli tak spróbuje go tam uruchomić bo z tego co mnie pamięć nie myli ktoś nim przyjechał i go ze złomował, z powodu stanu karoserii. Ale to wówczas by było coś wsadzić 2.0 i mieć te 147 kucy. oczywiście na pierwszym miejscu zamontował bym również, serwo od scenika jak i tarcze wraz z jażmami od laguny bo mają 240mm z tego co pamiętam.


Treść dodana dnia 18 maj 2016 01:20:

PS: nie zapomniałem również o wzmocnieniu zawieszenia z przodu bo jednak więcej by to wszystko ważyło.

Edytowane przez themati93r dnia 18-05-2016 01:20
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: