Menu główne
Forum
Klubowicze
borek88 |
Dodany dnia 21-07-2016 08:14 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Jakie są wady lub korzyści z zmiana miski olejowej. Prócz zmiany tez skrzyni Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-07-2016 08:14 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 21-07-2016 08:47 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wady są takie, że aluminium lepiej odprowadza ciepło wg mnie w 16v historia była taka: od samego początku zmagali się z temperaturą tego silnika, tak w początku produkcji nie było wlotu powietrza na kolektor, tak samo były miski stalowe. Potem dodali wymiennik ciepła na filtrze oleju, potem wprowadzili miski aluminiowe. w swojej 16v miałem miskę stalową(zmienioną z alu) i temperatura oleju przy ostrzejszej jeździe maksowała mi zegar temperatury (zegar miałem VDO) skrzynia nie ma nic do rzeczy, mozesz zostawić tą co masz, tylko tej dodatkowej osłony nie założysz, poza tym powinna pasować (odwrotnie pasuje na 100 procent bo sam mam u siebie miskę alu i skrzynie pod stalową) Drugi raz bym miski na stalową nie zmienił, chociażbym miał nią szurać po glebie coś musi być na rzeczy, bo zauważ że tylko F7P a potem tylko F7R w meganie ph1 mają michy alu (mimo, że montażowo pasują te miski zamiennie) Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
borek88 |
Dodany dnia 21-07-2016 10:45 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
@Lesiu11 Czyli pod miskę Alu (taka mam aktualnie) założę skrzynie od silnika z stalową miska. I minusem będzie to ze kolo zamachowe będzie odsłonięte od spodu tak? Może się coś w tym przypadku tam dostac i uszkodzić coś? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 21-07-2016 10:50 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
za mały otwór, zeby coś wpadło, dla laika to nawet nie wygląda, żeby czegos brakowało, widać kilka zębów koła zamachowego i tyle. U mnie w Safranie oryginalnie koło jest w pewnych miejscach odsłonięte i też nic nie wpada. tak, dokładnie mam u siebie, Andi tak samo Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
borek88 |
Dodany dnia 21-07-2016 10:55 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
@Lesiu11 super wielkie dzięki. To teraz może jeszcze podpowiedz jaka skrzynie wybrać żeby zmniejszyć spalanie na trasie. Cala skrzynia może być dłuższa lub najlepiej 5 Ja mam jb3051 i coś z nią nie tak Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 21-07-2016 11:26 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
nie ma wielkiego wyboru. Jak chcesz zauważalnie dłuższą to jedynie jb3028 albo któreś jc5 z diesla lub z megany Jb3028 jest łatwo dostępna i łatwiej dostać w dobrym stanie, bo to skrzynia z diesla bez turbo i F3N mono. krótka skrzynia jest w trasie denerwująca, szczególnie w cabrio, gdzie jest głośno. Na szczęście częściej się nim jeździ po mieście. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
borek88 |
Dodany dnia 21-07-2016 11:56 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
A jak z wytrzymałością skrzyni np z f3n w porównaniu do tych z f7p? Sprzeglo idzie to samo jeśli podłoże skrzyni z f3n? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-07-2016 12:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
skrzynia każda wszędzie pasuje
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 21-07-2016 12:21 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@borek88 skrzynie JB3 wytrzymałościowo są takie same, różnią się przelożeniami, reszta w środku to to samo, więc co ma być tam slabsze co za tym idzie sprzęgło i cała reszta nie ma nic do skrzyni, jb3 to jb3 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
borek88 |
Dodany dnia 05-09-2016 12:57 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Auto stoi u magika na zmianę skrzyni z jb3051 ba jb3028 I on twierdzi że ta dziura wyjdzie dość spora 2 cm szerokości i sporo długa i z tego powodu 4 śrub nie zamatuje. Jaki mieliście na to patent czy on poprostu źle to ocenił @Lesiu11 anidi jak to u was wygląda. Jakoś te śruby montowaliscie czy tam on jest nie przykrecona? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-09-2016 13:09 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Zaden patent. Niech przykreci tyle srub ile da rade i tyle a nie filozofuje . W obu f7r mam ta dziure i nic sie nie dzieje, Andi tez nie narzeka. Nie przykreci tykko srub mocujacych miske olejowa do skrzyni, ale to nic nie zmienia, bedzie dobrze. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
borek88 |
Dodany dnia 05-09-2016 13:12 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Czyli brak tych 4 śrub to nie problem? 4 to sporo Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-09-2016 13:17 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Zaden problem, skrzyni i tak sie na nich nie opiera tylko na tych dlugich na klucz 16 i szpilkach wystajacych z bloku. Jak uznasz ze ten otwor Ci przeszkasza to dorobisz najwyzej oslonke z blachy. Tylko po co? Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 05-09-2016 13:18 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@borek88 żaden problem, nie będziesz miał jak zamontować oryginalna osłonę na koło zamachowe ale można ją przerobić tak jak ja w multi to zrobiłem i było wsio zakryte.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
borek88 |
Dodany dnia 05-09-2016 13:19 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Dzięki. Poprostu koleś zadzwonił z słowami że ta skrzynia nie pasuje japa będzie wielka itp . Dobra skrzynia już kupiona i taka będzie musiała zostać
Treść dodana dnia 05 wrzesień 2016 13:20: @Lesiu11 dziękuję @lukasz609 dasz jakieś foto jak to wyglądało Edytowane przez borek88 dnia 05-09-2016 13:20 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 05-09-2016 13:22 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@borek88 kolega Underr kupił ode mnie multi a fotki niestety nie posiadam
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-09-2016 13:23 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Olej jego filozofie. Niech tak zamontuje i tyle. Uczciwe z jego strony, ze zadzwonil ze cos jest inaczej, ale tak tez bedzie dobrze. Skrzynie przykreca sie do bloku, 4 sruby o ktorych mowa to sruby od miski olejowej, nukt by tego nie projektowal zeby miska miala u trzymywac skrzynie Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-09-2016 17:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
trochę offtop ale żeś nieźle wybrał, 28 do f7p
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
borek88 |
Dodany dnia 05-09-2016 19:26 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Chodziło mi o coś dłuższego. A myślę że kiedyś trafi OEM skrzynia pod maskę ale może za parę lat jak auto wizualnie skończę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |