Menu główne
Forum
Klubowicze
fawor |
Dodany dnia 24-08-2016 10:08 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
Witam Jako nowy na forum, chciałbym się przywitać i pozdrowić wszystkich forumowiczów. Poszukuję opisu złącza komputera wtrysku do F3P 706 Numer kompa 7700860338 Dodałem klimę do mojego kabrioleta,ale nie mam gdzie wpiąć przewodu włączającego kompresor. Złącze opisane na forum z numerem 22 jest w moim kompie zajęte.Wnioskuję z tego ,że jest to opis do kompa SIEMENS. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-08-2016 10:08 |
Kujtek |
Dodany dnia 24-08-2016 10:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
http://www.fotosi...830c5905f9
http://www.fotosi...526144e950 pin numer 22 to masa wystawiana przez sterownik ze zgodą na załączenie kompresora na piny 30 i 34 idzie "żądanie" uruchomienia kompresora klimatyzacji będę przy swoim komputerze to zobaczę co tam ma być dokładnie hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
fawor |
Dodany dnia 24-08-2016 11:52 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
Dzięki ,ale ten opis pasuje tylko do kompa SIEMENS, taki był u mojego "dawcy". Ja mam wtrysk MAGNETI MARELLI i te piny są zajęte Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 24-08-2016 13:02 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@fawor magneti nie obsługuje klimy, auta z klima do konca produkcji wychodziły na Boschu (kompie siemens) ale to nie komputer włacza kompresor tylko presostat, taki pin masz w brazowej kostce w czarnej skrzynce na nadkolu, chyba brązowy albo zielony pin po stronie kokpitu, zasila on presostat a presostat decyduje czy zalaczyc kompresor. Pin do kompa tylko podnosi wolne obroty i bez niego sie obedzie Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
fawor |
Dodany dnia 24-08-2016 13:35 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
Dzięki Lesiu11 Właśnie chciałbym podnieść obroty pozałączeniu klimy,więc opis pinów byłby pomocny Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-08-2016 16:18 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Lesiu11 komputer oraz presostat
jak ilość czynnika jest ok to przez presostat przechodzi plus i idzie do cewki przekaźnika kompresora, z drugiej strony cewki pojawia się masa jak sterownik zostanie poproszony o uruchomienie klimatyzacji jak odpalisz klimę na panelu to kompresor nie uruchamia się natychmiastowo, ale jak się uruchamia to w jednym momencie z uchyleniem przepustnicy przez komputer by podnieść jałowe @fawor masz dawcę pod ręką boscha? o ile sprawny to wolałbym przełożyć osprzęt z niego i wywalić magneti marelli Edytowane przez Kujtek dnia 24-08-2016 18:18 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 24-08-2016 19:01 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
nie wiem gdzie Ci to wrzucić, ale masz na moim chomiku http://chomikuj.p...072479.rar skany książki do magneti, ale nie ma obsługi klimy, więc nie ma co podnosić obrotów. Nawet w tej książce jest to napisane (na pierwszej stronie) Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
fawor |
Dodany dnia 24-08-2016 19:22 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
Dawca klimy był pocięty na szrocie. Zastanawiam się,czy MAGNETI było w innych, nowszych autach, jak Twingo czy Clio ? Ten typ wtrysku był nowszy niż Bosch? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-08-2016 20:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@fawor był stosowany zamiennie, bosch potrafił też iść w aucie bez klimy i automatu
masz linkę z impulsatorem? albo kompa pokładowego? sprawdź jak się toczysz na luzie jakie masz obroty jałowe, a jakie jak stoisz w bezruchu Treść dodana dnia 24 sierpień 2016 20:43: ps. masz F3P-760, 706 to bosch Edytowane przez Kujtek dnia 24-08-2016 20:43 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
fawor |
Dodany dnia 24-08-2016 21:48 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
Wydaje mi się, że jak się toczy, to ma wyższe obroty. Gdzie szukać kabli od inpulsatora, przy zegarach? nie mam komputera pokładowego. Tabliczka na silniku ma oznaczenia F3P 706,auto jest z Niemiec, nie sądzę, by ktoś cos zmieniał. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
Artutitu82 |
Dodany dnia 25-08-2016 06:52 |
Postów: 291 Data rejestracji: 09.07.2009 21:37 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
To wstaw zdjęcie silnika i się wyjaśni wszystko
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
|
fawor |
Dodany dnia 25-08-2016 09:12 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
oto kilka zdjęć silnika i owalu
fawor dodał/a następującą grafiki:
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 25-08-2016 15:06 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
po vinie wychodzi, że mogłeś mieć 706 na boshu (jakby była fabrycznie klima) albo 760 na magneti. Skoro masz osprzet magneti to zakładam, że ktoś podmienał blok. Nic to nie zmienia w Twojej sytuacji. Podaj masę na odpowiedni przekaźnik i sprawdz jak bedzie sie auto na wolnych zachowywac
impulsator jest na lince zaraz za licznikiem, ale co tam chcecie szukać? na bank podnosi obroty jak się auto toczy, miałem taki silnik, przy zakładaniu klimy zmieniłem na boscha. Jak będziesz chciał zmienić na boscha to tylko przypomnę, że wiąże się to ze zmianą również koła zamachowego, docisku sprzęgła i cewki będziesz potrzebował wiązki silnika, kompa ECU, koło zamachowe, cewkę, komplet wtrysku z podstawką i przepustnicą na kolektor, siłownikiem wolnych obrotów i czujnikiem połozenia przepustnicy, zaworka odpowietrzania baku ( w boshu jest koło kompa i ma inna wtyczke), trochę przewodów podciśnienia, jak jest gaz to jeszcze inny mikser. Kolektor ssący jest juz taki sam. Edytowane przez Lesiu11 dnia 25-08-2016 15:16 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-08-2016 15:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Lesiu11 jak kolega nie ma kompa pokładowego to wstawić generator impulsów który oszuka sterownik że auto się porusza i podniesie obroty
impulsator uruchamiać po przekręceniu pokrętła hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
fawor |
Dodany dnia 25-08-2016 20:07 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
jest jakiś gotowy impulsator , czy trzeba zbudować go specjalnie? Sprawa się wyjaśniła, byłem w RENAULT POLSKA i po numerze VIN okazało się , że silnik ma inny numer , więc ktoś zmienił. Dziękuję za pomoc i materiały, Jak nabiję klimę, zobaczymy co dalej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-08-2016 20:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@fawor masz na nowe złączki czy na r12? osuszacz kupiłeś nowy? oringi nowe?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
fawor |
Dodany dnia 27-08-2016 21:08 |
Postów: 8 Data rejestracji: 24.08.2016 09:50 Skąd: mazowieckie Legionowo |
@Kujtek osuszacz zawiozłem do specjalistów, aby coś znalezli, oringi będą nowe, złączki są sterego typu,ale kompresor przerobiony na nowych uszczelkach. Może ma ktoś namiary na symbol osuszacza? Przy okazji pojawił się nowy problem, potrzebny jest silniczek od sterownika klapy obiegu wewnętrznego. W moim jedna zębatka ma wycięte kilka zębów. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 158000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-08-2016 13:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
7700805606, 7700272486
pokaż fotkę tego czego potrzebujesz jak nie znajdziesz nowego ori osuszacza to pomyśl nad wstawieniem innych złączy na końcach przewodów i wstawieniu nowego osuszacza od golfa czy czegoś innego do czego dostęp jest spory hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |