Menu główne
Forum
Klubowicze
kapikp910i |
Dodany dnia 07-10-2016 23:06 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
Witam, proszę o pomoc, zostało kilka wtyczek po swapie. Ogólnie auto odpala, obroty falują na dole ale w trakcie jazdy ok. -wtyczka po lewej stronie kolektora wychodzi z wiązki w okolicach alternatora http://www.fotosi...a766d3467b -wtyczka jak by na przekaźnik przy złączach wiązek http://www.fotosi...419e33f14e -guma nie wiem do czego http://www.fotosi...a9f2385194 -gniazdo przy przepustnicy http://www.fotosi...7112dcc5d6 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-10-2016 23:06 |
TermiFNFAL |
Dodany dnia 08-10-2016 01:51 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
To gniazdo przy przepustnicy to nie od krokowca (zaworu wolnych obrotów)? Zerknij czy ta wtyczka z pierwszego zdjęcia tam nie pasuje bo koło alternatora nie ma nic na taką wtyczkę (przynajmniej nie w clio). Reszty nie kojarzę. Ta wtyczka na przekaźnik to raczej nie na przekaźnik bo nie ma pionowego pinu "30" Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
edzio |
Dodany dnia 08-10-2016 04:35 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Ta wtyczka na przekaźnik nie jest od przekaźnika pompki obiegowej
Treść dodana dnia 08 październik 2016 04:36: A to gniazdo przy przepustnicy u mnie jest wolne... Edytowane przez edzio dnia 08-10-2016 04:36 Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 08-10-2016 10:25 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wtyczka na przekaźnik to wtyczka do przekaźnika pompki obiegowej płynu chłodniczego wtyczka na 3 piny to wtyczka od silniczka regulacji reflektora, nie wiem co ona tam przy silniku robi wtyczka na przepustnicy to wtyczka do podgrzewacza w przepustnicy, może pozostać wolna guma nie wiem od czego Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-10-2016 13:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Guma nie jest z 19
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 08-10-2016 15:32 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Dziwne bo od pompki obiegowej mam zwyczajną wtyczkę bez żadnych przekaźników a kilka lat temu prułem całą wiązkę silnika. Być może w R19 jest inaczej Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 08-10-2016 15:56 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Do pompki obiegowiej jest przekaźnik z napisem CARTIER, nie mam pojęcia czy występuje w clio, wiem że w clio i r19 z klimą występuje za to do tej pompki jeszcze czujnik temperatury koło obudowy termostatu. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
kapikp910i |
Dodany dnia 09-10-2016 18:28 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
Dziękuję za odpowiedzi. Guma leżała w bagarzniku dawcy więc możliwe że nie od 16V. Krokowiec podpięty gdzie indziej z inna wtyczka. Co do wtyczki 3 pin rozpruje wiązkę i zobacze gdzie idzie.pompka obiegowa podpięta więc zostaje że to przekaźnik. Co do przekaźnika Cartier może być dowolny inny tylko z odpowiednim stykiem czy musi być konkretnie ten bo takiego nie widze nigdzie u siebie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 09-10-2016 19:03 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
musi być konkretnie taki sam, bo to przekaźnik z czasówką, po zgaszeniu silnika wymusza obieg wody przez około 5min
u mnie go nie ma i nic się złego nie dzieje, trzeba tylko pamiętać, zeby nie gasić fury od razu po pałowaniu tylko dać się wychłodzić wszystkiemu Treść dodana dnia 09 październik 2016 19:04: a tą gumę gdzieś już widziałem, tylko nie wiem gdzie. Nie czasem w golfie mk2? ale nie wiem od czego Edytowane przez Lesiu11 dnia 09-10-2016 19:04 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2016 23:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kapikp910i po co ci abs? z bendixem strach jeździć
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kapikp910i |
Dodany dnia 10-10-2016 10:48 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
Ok, w takim razie jak nie znajdę to będę kombinował. Byłem świadomy problemów z bendixem i abs-em ale Passeratii odmówił posłuszeństwa i muszę mięć czym jeździć i tak składam ogniem pełnym od 2 tyg robiąc świadomie kilka błędów, zakładając np. skrzynię od 1.4 bądź co bądź JB1023, zostawiając oryginalne amory od 1.4 i zakładając słabe hamulce od 16V. Zimę będę musiał przejeździć spokojnie a na wiosnę jak zreanimuję Passeratiego wrócę do poprawek. Bo od zeszłej jesieni bez jakichkolwiek oszczędności zakładałem wszystko nowe zrobiłem wygłuszenie całej budy choć oczekiwałem akurat lepszych rezultatów, teraz w lecie skończyłem remont silnika i w sumie zabrakło też trochę kasy na serwo, hamulce i amory od Megi, ale cóż na wiosnę skończę. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-10-2016 19:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no ok, ale szczerze to radzę ci potraktować serwo priorytetowo, bo prostowanie przedniego pasa po wjechaniu w slup albo komus w dupę wyjdzie więcej niż 50zł na serwo
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kapikp910i |
Dodany dnia 10-10-2016 23:28 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
No to powiedz jak to jest bo jak czytam na forum to zdania są rozbierzne. Jedni piszą że hamulce kończą się po odpaleniu a inni że trakcie jazdy. W FAQ-u jest info że klęka czujnik poziomu płynu. Co więc jest przyczyną braku hamulców? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 11-10-2016 21:00 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
To, że jak wywali błąd ABS tracisz hamulce. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
kapikp910i |
Dodany dnia 11-10-2016 21:04 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
To moja pierwsza 16V w życiu ale nie chce mi się wierzyć że błąd abs przez np brak płynu sterownik wyłącza pompę. To chyba jakiś absurd?
Przy okazji jak się odpowietrza w niej hamulce? Normalnie czy jakoś specjalnie? Edytowane przez kapikp910i dnia 11-10-2016 21:15 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-10-2016 21:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kapikp910i bendix nie korzysta z klasycznego podciśnienia
strzeli focha to ty polecisz. przed siebie. a że to stare kapryśne rozwiązanie... tylko bosch fajny jest. jak padnie to masz zwykle hamulce i tyle Jedni piszą że hamulce kończą się po odpaleniu to masz fart, gasisz i się nie ruszasz a inni że trakcie jazdy. tu paciorek i pampers serio chcesz powierzac swoje zycie zworce na czujniku plynu? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-10-2016 21:57 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Absurd ale to prawda. Wyjmij bezpiecznik abs i juz nie masz hamulca. Wypompuj plynu troche i juz nie masz hamulca, odepnij wtyczke od czujnika poziomu plynu i nie masz hamulca. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
kapikp910i |
Dodany dnia 11-10-2016 22:02 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
To faktycznie masakra. Co do serwa od Megane. Gdzieś na forum wyczytałem że pasuje od 1.6. Lecz wybór duży. Ktoś może podrzucić jakiś nr seryjny albo cuś? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-10-2016 22:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
z 1.6 16v
jak chcesz mieć łatwiej to patrz żeby pompa miała 4 wyjścia jak będzie z dwoma to dajesz trójniki przewody mają iść z kół do pompy na krzyż, tzn. 1 sekcja to lp i pt, 2 sekcja pp i lt hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kapikp910i |
Dodany dnia 12-10-2016 13:38 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
Ok. Pompę znalazłem. Pytanie co z ABS-em i jego kompem oraz wiązką i z kąd wziąść podciśnienie do serwa? Dzisiaj przejechałem kilka kilometrów i przy w pełni rozgrzanym silniku ciśnienie oleju zaczeło skakać. To mój film https://youtu.be/... Na zimnym praktycznie cały czas na maks. Pytanie czy na ciepłym tak być. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |