Menu główne
Forum
Klubowicze
jonowaty |
Dodany dnia 12-10-2016 13:50 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Podciśnienie do serwa jest w kolektorze ssącym zaślepione.
Wywalasz wszystko co jest związane z pompą hamulcową, wkładasz zestaw z normalnym serwem i normalną pompą, przewody powinny wystarczyć aby podłączyć pod pompę, i jeszcze kwestia elektryki Lesiu wyjaśnia Lesiu11 napisał(a): w progu przy nogach kierowcy pod plastikową nakładką jest czarna kostka taka chyba 2x4 czy 5 pin. W każdym razie u Ciebie jest ona podłączona tylko do czujnika przy pedale hamulca, pozostałe piny są od czujnika poziomu płynu. Tam przykładając masę wywołujesz świecenie kontrolki. Z tego wynika że do jednego pinu czujnika wtykasz masę, do drugiego podłączasz jeden z pinów z wspomnianej kostki w progu i działa. " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-10-2016 13:50 |
kapikp910i |
Dodany dnia 12-10-2016 15:50 |
Postów: 27 Data rejestracji: 21.12.2008 14:12 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
Ok. To wszystko juz jasne. W sumie to teraz aż żałuje bo wycinałem w grodzi pod zaślepkę co by to serwo się zmieściło. A jak oceniacie sprawę z ciśnieniem oleju z poprzednego postu? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 186000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-10-2016 17:14 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Tak. Na zimnym powinno byc maks a na cieplym wskazowka chodzi przy dodawaniu gazu. Gorzej jakby przy jednostajnej jezdzie opadalo co chwile Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |