19 Kwietnia 2024 20:19:11
Zdjęcia użytkowników
BigBrother concordeXXc
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Inne techniczne
 Drukuj temat
Renault 19 RT - SWAP - HELP 
CheesteR34
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 16-12-2016 23:43
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Witam. Planuje SWAPA z 1.8 8V na 1.8 16V. Czy orientuje się ktoś z was czy silnik pasuje bez żadnych przeróbek komory ? Czy łapy pasują ? Co bym musiał jeszcze z wersji 16V montować ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 16-12-2016 23:43
Awatar
Fizol
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-12-2016 23:57
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Jeżeli masz dawce kupionego czy na pobliskim szrocie to rób SWAPa, jak chcesz wszystko kupować, kompletować-odpuść. Sam jestem tego przykładem lepiej mi się opłacało kupić drugie auto tzn. R19 16V niż z mojego 1.4 robić 16V.

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-12-2016 00:30
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

pompę paliwa jak miałeś 1.8 90KM, jak miałeś 110KM to będzie ok
opisz jakiego masz dawce i gdzie to chcesz montować

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
CheesteR34
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-12-2016 03:38
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Dawcy nie mam. Planowałem zakup silnika 16V. Mój to 1.8 8V 110 KM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
Kujtek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-12-2016 09:54
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

to pod maską to możesz generalnie zostawić swoją skrzynię biegów i zbiorniczek wyrównawczy


Treść dodana dnia 17 grudzień 2016 09:55:

ps. jak już chcesz kupić silnik to dobrze by było żebyś się nim przejechał, w ciemno to zaraz się może okazać że tu leci, tam cieknie, mocy nie trzyma, olej pije, nie chodzi równo

no i kompletność zestawu...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Fizol
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-12-2016 14:07
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

1.8 16V to wszystkie sa do regeneracji na 95%. A jeśli masz 1.8 110KM to bym wogóle tego nie zmieniał (możliwość sekwencyjnego gazu i moment taki jak w 16V).

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
CheesteR34
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-12-2016 01:56
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Po rozmyśleniach jednak zostaje przy swoim 1.8 8V 110KM . Zrobię coś porządnego by miał więcej momentu i koni i mi wystarczy i zainwestuje w remont silniczka .

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
Fizol
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-12-2016 04:43
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 22.12.2014 18:40
Skąd: kujawsko-pomorskie
Żnin

Zadbaj o bude, wyposażenie, jak nie masz klmiatyzacji to spróbój ją zkompletować, gdyby ph I wychodziły z tym silnikiem to powiem szczerze, że miałbym gdzieś 16V , które żyje dopiero od 4k obr./min i brak jest możliwości zamontowania sekwencji gazu. Naprawdę te 1.8 110KM wuja miał robi niezłą robote potem zmienił na volvo v40 1.8 115KM lpg i stwierdził, że nastka to przecinak. Dodaj parę zdjęć nastki chętnie sobię na niej zawieszę oko.

Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM

Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM

Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM

Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM
 
CheesteR34
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 18-12-2016 13:36
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.12.2016 23:35
Skąd: mazowieckie
Warszawa

w wyposarzeniu nie mam tylko ABS i szyberdachu i automatu. No i 2 komorowych lamp . Mam wersję RT . Zdjecie dodałem w galerię ale tylko jedno bo jakiś limit na 500kb jest

Edytowane przez CheesteR34 dnia 18-12-2016 13:44
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 355000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: