Menu główne
Forum
Klubowicze
AndrE_19 |
Dodany dnia 28-12-2016 23:56 |
Postów: 8 Data rejestracji: 28.12.2016 23:41 Skąd: śląskie Bytom |
Witam, Mam pytanie, propo montażu wspomagania do R19 1.4 energy, posiadajacym jeden pasek (klinowy) napędzający alternator, co trzeba przerobić żeby zamontować w nim wspomaganie i jak to ugryźć. Pozdrawiam. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 157000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-12-2016 23:56 |
Kujtek |
Dodany dnia 29-12-2016 20:12 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hejo
trochę zabawy będzie musisz zmienić kolumnę kierowniczą (jest innej długości przy wspomaganiu i przy jego braku cały magiel z mocowaniami do tego pompa z łapą i dłuższy pasek: fajnie jak znajdziesz dawcę z kompletem, może być na gaźniku, może być na wtrysku hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 29-12-2016 22:13 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Ja u siebie miałem wspomę w E6j potrzebujesz magla z drązkami końcowkami kolo pasowe na 2 paski posiam takie oraz łapę z e7j do zamontowania pompy. Przy okazji kolumna kierownicza i tyle reszta sie nie zmienia.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 29-12-2016 22:17 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
W tym przypadku E7J ratuje z cleona nici by byly chyba ze sprowadzenie fantow za oceanu ale to malo oplacalne praktycznie w ogole
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 29-12-2016 22:25 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@AndrE_19 gdyby kolega chciał mam pompke paliwa i gaźnik do E6j działające.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
AndrE_19 |
Dodany dnia 31-12-2016 09:20 |
Postów: 8 Data rejestracji: 28.12.2016 23:41 Skąd: śląskie Bytom |
Gaźnik, mógłby sie przydać , a koło pasowe i łapę pod pompę też masz na sprzedaż? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 157000km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 31-12-2016 10:00 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Tez leza w garazu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
AndrE_19 |
Dodany dnia 02-01-2017 22:39 |
Postów: 8 Data rejestracji: 28.12.2016 23:41 Skąd: śląskie Bytom |
A z silnika e7j wspomaganie podejdzie bez jakichkolwiek przeróbek do e6j ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 157000km
|
|
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 10-02-2017 02:03 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kolumny kierowniczej nie trzeba wymieniać, wieloklin wbrew pozorom jest do ruszenia. W fabryce jest to osobna część - wsadzana jest do kolumny kierowniczej i zalana od góry jakimś płynnym plastikiem.
Jak montowałem wspomaganie to wybiłem ten wieloklin i wyregulowałem pod magla ze wspomaganiem - ale strasznie się tłukło na nierównościach. Jak doszedłem do tego, że to właśnie łączenie wieloklinu z kolumną się tak tłucze, to zalałem to kropelką (tym popularnym klejem) i przestało się tłuc. Dodam, że było to z 5 czy 6 lat temu. Po sprzedaży auta, dalej mam je pod opieką jako mechanik, elektryk itd itp, nawet w poprzednią sobotę wyciągałem kolumnę kierowniczą, celem montażu gumy osłaniającej od strony kabiny (bo ta od spodu się rozpadła i dźwięki z komory sinika były mocno słyszalne w kabinie) i nadal wszystko działa bez zarzutów. Gumę i te plastikowe obrączki zamontowałem bez ściągania wieloklinu Ogólnie to z tą gumą dostałem całą kolumnę. Tyle że ona była już z tym tłumikiem drgań na wieloklinie, przez niego przechodziła śruba dokładana a w tłumik powsadzane jakieś gwoździe. Więc wolałem zostawić to co było i jakoś poprzekładać fanty. Guma jak to guma, rozciągliwa, to i przeszła. Zewnętrzny plastik jej góry jest podzielony na dwie części to też przeszedł. Ale ta plastikowa kulka na wieloklinie już jest jednością Przeciąłem ją brzeszczotem w dwóch miejscach, zdjąłem z tamtego, nałożyłem na ten, co ma na nim być, pospawalem, zeszlifowałem aby było równo i gładko, i gra Wersje ze wspomaganiem i bez mają inne osłony gumowe. Ze wspomaganiem są wewnątrz kabiny plus taka mało dająca guma od komory silnika (jest bo jest, jakby jej nie było to pewnie nikt by różnicy nie zauważył), a bez wspomagania jest taka dosyć duża osłona od strony grodzi. W clio tak jest i tu raczej też będzie bardzo podobnie. Treść dodana dnia 10 luty 2017 02:22: O ile te siniki różnią się tyko tym, że jeden to gaźnik a drugi to monowtrysk (nie pamiętam) to podejdzie, bo wszystkie mocowania będą takie same i wszystko w tych samych miejscach. Tylko łapę do pompy wspomagania będziesz dodatkowo potrzebował. No i podwójne koło pasowe na wał korbowy bo to już na dwa paski idzie. Montowałem wspomaganie do Clio 1,2 E7F, może ładnych kilka lat temu, ale pamiętam to jak dziś Bardzo ciekawe doświadczenie życiowe a co najważniejsze, wcale nie jest tak trudne, jak się wydaje. Kanału też nie trzeba (wymieniałem sprzęgło w F7P 1,8 16V na parkingu biedronki a do tej operacji magla też trzeba odkręcić, bo trzeba zrzucić sanki). A magiel wychodzi najłatwiej przez prawe koło. Edytowane przez TermiFNFAL dnia 10-02-2017 02:25 Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |