Menu główne
Forum
Klubowicze
Fizol |
Dodany dnia 23-01-2017 00:14 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Siemka temat zakładam czysto teoretyczny. Chciałbym stworzyć spis co możemy zrobić z silniczkiem F7P aby zwiększyć mu moc W grę nie wchodzi kompresor ani turbo bo wiadomo nikogo na to nie stać a jeśli kogoś stać to napewno nie pcha się w R19.
Moje propozycje : - Remont generalny. - Dół od F7R. - Sportowy wałek rozrządu. - Porting głowicy - Zawory ssące od F7R wydechowe od F7P. - Większe wtryski. - Dolot zimnego powietrza. - Modyfikacja ECU. - Wyważenie korb. - Lżejsze koło zamachowe. Czekam na kolejne propozycje, które dodam do spisu. Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
renault19.pl | Dodany dnia 23-01-2017 00:14 |
jonowaty |
Dodany dnia 23-01-2017 08:28 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
http://renault19....d_id=27068 <<-- tutaj było F7R z ITB
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Przemo_16V |
Dodany dnia 23-01-2017 09:57 |
Postów: 1167 Data rejestracji: 27.08.2007 22:00 Skąd: mazowieckie Przasnysz |
Rafał s16 miał lżejsze koło zamachowe i wał z dizla był ponad kilogram lżejszy. Rożnica jest na pierwszych 3 biegach potem auto było sporo słabsze.
Było Renualt 19 1.8 16V Chamade Ph1
Jest Renault 19 cabrio Ph2 16v Volvo s 60 2.4 d5 163km. przemo.przasnysz@gamil.com Nr. klubowicza 0328 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 179236km
|
jonowaty |
Dodany dnia 24-01-2017 18:30 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
patryk1293 |
Dodany dnia 24-01-2017 18:49 |
Postów: 184 Data rejestracji: 16.06.2011 13:49 Skąd: lubuskie Międzyrzecz |
Dobre To. ładnie gwiżdże. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d
|
|
|
Fizol |
Dodany dnia 26-01-2017 11:59 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Dobre do wiejskiego golfa lub civika..
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
solaris |
Dodany dnia 20-03-2017 12:13 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu.
Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu. Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
sobeckkk |
Dodany dnia 20-03-2017 14:45 |
Postów: 267 Data rejestracji: 08.06.2015 00:21 Skąd: podlaskie Białystok |
solaris napisał(a): po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu. Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. nie wypowiem się więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 20-03-2017 23:16 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Nie napisałeś jeszcze o wydechu - porządna modyfikacja wydechu potrafi dużo dać. Ja w swoim w zasadzie mam tylko zmodyfikowaną mapę silnika i nic więcej. Tyle że i tak musiałem wrócić do serii bo dzieje się coś dziwnego i muszę najpierw dowiedzieć się co się dzieje żeby zacząć bawić się dalej Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 20-03-2017 23:47 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@solaris to ostrzejsze wałki i kute tloki nic nie daja np lżejsze kolo zamachowe Ehh to po co przepłacać.Owszem wydech i porzadny dolot tez coś mogą dać
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-03-2017 23:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
oczywisty troll, nie reagujcie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-03-2017 23:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
oczywisty troll, nie reagujcie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 21-03-2017 00:13 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@Kujtek rok mlodszy od mojej babci
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
solaris |
Dodany dnia 21-03-2017 00:14 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
gielab0019 napisał(a): @solaris to ostrzejsze wałki i kute tloki nic nie daja np lżejsze kolo zamachowe Ehh to po co przepłacać.Owszem wydech i porzadny dolot tez coś mogą dać Przyrost będzie owszem, lecz symboliczny. Jak to mówią czy to się kalkuluje? Ja mam watpliwości. Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18: sobeckkk napisał(a): solaris napisał(a): po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu. Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. nie wypowiem się więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc... na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń. Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:20: Rozwiń to ktos z rodziny troszkę poziomu kolego. Edytowane przez solaris dnia 21-03-2017 00:20 r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
sobeckkk |
Dodany dnia 21-03-2017 00:42 |
Postów: 267 Data rejestracji: 08.06.2015 00:21 Skąd: podlaskie Białystok |
Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18:
sobeckkk napisał(a): solaris napisał(a): po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu. Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. nie wypowiem się więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam solaris napisał(a): Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc... na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń. Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz. Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
|
solaris |
Dodany dnia 21-03-2017 00:53 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
sobeckkk napisał(a): Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18: sobeckkk napisał(a): solaris napisał(a): po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu. Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. nie wypowiem się więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam solaris napisał(a): Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc... na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń. Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz. 20 Lat w motoryzacji daje mi pewność że mam pojęcie. Masz jakieś wykresy z hamowni gdzie we przeróbki dały spektakularne efekty? Nie mam na mysli subtelnej oceny użytkownika kierowcy, ale twarde dowody np przyrost 20 KM i 50 Mn np. ? r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
sobeckkk |
Dodany dnia 21-03-2017 01:17 |
Postów: 267 Data rejestracji: 08.06.2015 00:21 Skąd: podlaskie Białystok |
solaris napisał(a): sobeckkk napisał(a): Treść dodana dnia 21 marzec 2017 00:18: sobeckkk napisał(a): solaris napisał(a): po za opcjami które wykluczyłeś na samym początku to żadna modyfikacja nie da ci przyrostu kilku ser km i momentu. Każda inna modyfikacja da Ci efekt raczej placebo. nie wypowiem się więc twierdzisz, że modyfikowanie silnika wolnossącego jest bez sensu? Mów dalej, chętnie poczytam solaris napisał(a): Swojego czasu bawiłem sie troszkę w tego typu modyfikacje. Wałki, kute tłoki, korby mapa etc... na hamowni przynioslo to raptem kilka km i Mn Czy warto? sam oceń. Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz. 20 Lat w motoryzacji daje mi pewność że mam pojęcie. Masz jakieś wykresy z hamowni gdzie we przeróbki dały spektakularne efekty? Nie mam na mysli subtelnej oceny użytkownika kierowcy, ale twarde dowody np przyrost 20 KM i 50 Mn np. ? Oczywiście, turbo/kompresor daje najwięcej przyrostu mocy, ale nie wmówisz mi głupoty, że tuning silnika wolnossącego daje efekt placebo Człowieku, jakby mi się chciało, przede wszystkim jakbym miał czas na dyskusję to bym ci udowodnił na 50 sposobów jak bardzo się mylisz. Dam ci przykład - 4 lata temu na wyścigach 1/4mili motoshow w ełku 2 miejsce zajęła WOLNOSSĄCA stara corsa - tak, ścigała się z autami zaturbionymi, z kompresorami, a mimo wszystko zajęła 2 miejsce, no ale przecież koleś miał efekt placebo, bo nie da się stuningować wolnossącego motoru +20km wyciągnąć z wolnossaka? Banał Edytowane przez sobeckkk dnia 21-03-2017 01:23 Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
|
solaris |
Dodany dnia 21-03-2017 08:50 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
masz twarde dowody? 20 nawet 200 km banał.
2 miejsce w wyścigach 1,4 mili genialny przykład. Akurat ten kierowca może był wybitny. Może reszta to byli fajtłapy Twoje dowody są banalne. "no ale przecież koleś miał efekt placebo, bo nie da się s tuningować wolnossącego motoru Pfft" Jak widać dyskusja z Tobą nie jest konstruktywna. Nie napisałem że modyfikacje nic nie dają, ale kasa jaką trzeba włożyć plus efekty jakie się z tego biorą to moim zdaniem bardziej efekt placebo. Jeśli czytając te posty do tej pory to jest zbyt trudne do zrozumienia to mi przykro, a i szkoda mi czasu na dyskusję z Tobą. Zamotuj sobie 3 wałek w głowicy to będziesz miał 200 koni i 1000Mn stożek da ci dodatkowe 50, a stożek plus 33 km Do tego zakuj dół silnika co też przełoży się na dodatkowe KM. Wtedy będziesz mógł zamontować sprzęgło i skrzynie biegów os stara ( bo w jakiś sposób będzie trzeba przenieść tą MOC a koła) by przenieść tą moc na koła, a zaś na asfalt przeniesiesz tą moc za pomocą kół i opon od traktora. I w taki sposób wydasz milion złotych i będziesz miał 1000 KM. Ale do tego czeka cię tuning optyczny bo wiesz nowe koła... itd. Dodatkowe spoilery nakładki na progi też dają serki koni. Wieś tuning wiecznie żywy. Wybacz poniosło mnie, ale czytając takie głupoty nie mogłem sobie tego darować. Na przestrzeni 13 lat trwania tego forum przekonuję się że normalni byli stary użytkownicy gdzie Ja jako stary weteran pozostałem chyba jedyny. reszta to olała. Szkoda że czasu starych zlotów na które jeździłem już nie wrócą. Edytowane przez solaris dnia 21-03-2017 09:10 r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
sobeckkk |
Dodany dnia 21-03-2017 12:47 |
Postów: 267 Data rejestracji: 08.06.2015 00:21 Skąd: podlaskie Białystok |
solaris napisał(a): masz twarde dowody? 20 nawet 200 km banał. 2 miejsce w wyścigach 1,4 mili genialny przykład. Akurat ten kierowca może był wybitny. Może reszta to byli fajtłapy Twoje dowody są banalne. "no ale przecież koleś miał efekt placebo, bo nie da się s tuningować wolnossącego motoru Pfft" Jak widać dyskusja z Tobą nie jest konstruktywna. Nie napisałem że modyfikacje nic nie dają, ale kasa jaką trzeba włożyć plus efekty jakie się z tego biorą to moim zdaniem bardziej efekt placebo. Jeśli czytając te posty do tej pory to jest zbyt trudne do zrozumienia to mi przykro, a i szkoda mi czasu na dyskusję z Tobą. Zamotuj sobie 3 wałek w głowicy to będziesz miał 200 koni i 1000Mn stożek da ci dodatkowe 50, a stożek plus 33 km Do tego zakuj dół silnika co też przełoży się na dodatkowe KM. Wtedy będziesz mógł zamontować sprzęgło i skrzynie biegów os stara ( bo w jakiś sposób będzie trzeba przenieść tą MOC a koła) by przenieść tą moc na koła, a zaś na asfalt przeniesiesz tą moc za pomocą kół i opon od traktora. I w taki sposób wydasz milion złotych i będziesz miał 1000 KM. Ale do tego czeka cię tuning optyczny bo wiesz nowe koła... itd. Dodatkowe spoilery nakładki na progi też dają serki koni. Wieś tuning wiecznie żywy. Wybacz poniosło mnie, ale czytając takie głupoty nie mogłem sobie tego darować. Na przestrzeni 13 lat trwania tego forum przekonuję się że normalni byli stary użytkownicy gdzie Ja jako stary weteran pozostałem chyba jedyny. reszta to olała. Szkoda że czasu starych zlotów na które jeździłem już nie wrócą. Oczywiście, że trzeba wyłożyć kasę, jak na wszystko. Ale efekty są i zawsze będą jak się to zrobi dobrze, mówię tu o wynikach np. ze 150km do 180km, to jest jeszcze w granicach możliwości, po modach ECU, dobrze wytonowany dolot, dobrze wytonowany wydech, porting, rozwiercanie kolektora ssącego, ewentualnie ssący ITB, można śmiało wyciągnąć z 30 koni, a to, że ty nie potrafisz, bo chyba od zawsze jeździsz dziadkowymi dieslami, to nie znaczy, że jest to bez sensu. I wypraszam sobie te sarkazmy. Poniosło cię? Ojej... Który to już raz? Z tego co zauważyłem, to cały czas Cię tu ponosi, za każdym razem wdajesz się z kimś w gównoburze, piszesz, że forum umiera choć tak nie jest, wykłócasz się, starasz się udowodnić rację choć jej nie masz. Normalni ludzie? No właśnie mylisz pojęcia, ja na forum widzę, że większość ludzi są normalni, a z kolei ty nie jesteś normalny i rozkręcasz jakieś chore akcje i wypisujesz głupoty, że aż mnie krew zalewa, już nie chodzi tu o tylko ten temat, ale o całego SB i jakiś tam pare tematów. A jeżeli chodzi o wypisywanie głupot to jesteś tutaj w czołówce I nie jest to tylko moje zdanie, ale kilku innych użytkowników też tak sądzi. Może 13 lat temu inaczej się zachowywałeś, bo nie uwierzę, że przy obecnym zachowaniu 13 lat temu traktowali Cię normalnie. Co, że przybyłeś to jako "stary weteran" jak to siebie sam nazwałeś, to upoważnia Cię do stękania, gderania i wypisywania głupot? Nie, zacznij się zachowywać normalnie wobec innych użytkowników to gwarantuję, że okażą się również 'normalni'. I na tym kończę z tobą dyskusję, bo nie mam ochoty się z tobą wykłócać. Edytowane przez sobeckkk dnia 21-03-2017 13:20 Moje byłe auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 123456km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 123456km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 21-03-2017 22:31 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
Kurna kiedyś jak był tylko tuning mechaniczny to ludzie wyciągali alternatory.
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |