Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 15-02-2017 20:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Tak jak w temacie
Pacjent to F3P mono Świeżutki olej, filtr oleju. Stan prawie max. Jak "pójdę pełnym ogniem" to potrafi się mniej więcej powyżej 5000obr. zacząć palić kontrolka od oleum na desce. Czego szukać, co sprawdzać? Olej to Elf Evolution STI 10w40 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-02-2017 20:22 |
Fizol |
Dodany dnia 15-02-2017 21:49 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Nie kręcić pacjenta powyżej 5000 obr/min Mam ten sam olej kiedyś w Biedronce był na promce.
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
gielab0019 |
Dodany dnia 15-02-2017 22:41 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@Kujtek sprawdź czujnik ciśnienia oleju .
Treść dodana dnia 15 luty 2017 22:46: @Fizol gratuluje ja bym sie nie odwazyl Edytowane przez gielab0019 dnia 15-02-2017 22:46 Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 15-02-2017 22:58 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@gielab0019 lałem do C3J z Elfa z promocji z Biedronki i nie narzekał
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 15-02-2017 23:39 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@jonowaty tam to mozna lotos city zalac i nic mu nie bedzie
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
edzio |
Dodany dnia 16-02-2017 08:02 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@Kujtek Pompa oleju może nie dawać rady...
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maksiu432 |
Dodany dnia 16-02-2017 10:01 |
Postów: 7 Data rejestracji: 02.11.2016 10:09 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No i od tego że pompa by nie wyrabiała to kontrolka ? No nie wiem :/ Chociaż w sumie możesz mieć rację.
Dom weselny Radom Edytowane przez maksiu432 dnia 17-02-2017 08:54 |
|
|
edzio |
Dodany dnia 16-02-2017 10:21 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maksiu432 A dlaczego nie W obrotach spada ciśnienie oleju i świeci kontrolka...
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 18-02-2017 15:49 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wykręć czujnik oleju i wkręć manometr, linką sobie podnieś obroty i zobacz co się dzieje z ciśnieniem. Jeśli ok to wymień czujnik. Mi się ostatnio tak czujnik wysypał, że na zgaszonym pokazywał że ciśnienie jest ok Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |