Menu główne
Forum
Klubowicze
majkelby |
Dodany dnia 19-02-2017 18:39 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
witam mam problem jak sie jedzie to szarpie tak jak by iskre zgubiło przez 3 sek i jedzie dalej i jak sie nagrzeje to obroty skaczą 1100 - 500 i nieraz zgaśnie wymieniona cewka przewody podciśnieniowe sprawdzone kopułka i palec świece kable od świec juz nie mam pomysłów |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-02-2017 18:39 |
Kujtek |
Dodany dnia 19-02-2017 19:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
dalej masz miks pod maską, 1.8 na osprzęcie z 1.7?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkelby |
Dodany dnia 21-02-2017 09:16 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.02.2016 15:39 Skąd: wielkopolskie Leszno |
to nie moja r19 to szwagra i ma problem on ma 1,7 oryginał mi chodzi suprę tylko odmę mam oddzielona osobno i nie narzekam |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-02-2017 22:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
gaz ma?
jak tak to dzieje się tak podczas jazdy na gazie? jak silnik działa na benzynie? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
vincente00 |
Dodany dnia 07-03-2018 10:29 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
U mnie dzieje się bardzo podobnie odkąd pamiętam. Nie zauważyłem zbytniej poprawy po wymianie świec, palca, kopułki i przewodów WN. Z tego co pamiętam to cewka nigdy nie była ruszana. Wczoraj z ciekawości odkręciłem ją i poczyściłem wszystkie możliwe styki - efekt niemal zerowy. Poszarpuje najczęściej przy stałej prędkości około 50/60 km/h przy 4 biegu. Przewód podciśnienia od map sensora założony nówka, filtry świeże, lewe powietrze też wykluczam. Dzieje się tak zarówno na LPG jak i na PB (może odrobinę mniej).
Pytanie czy ten typ tak ma, czy jednak coś niedomaga? Czy cewka może robić takie cyrki lub EGR (na pewno jeszcze siedzi - jest możliwość sprawdzenia czy jest sprawny?) Edytowane przez vincente00 dnia 07-03-2018 12:03 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Clark |
Dodany dnia 07-03-2018 22:22 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Próbowaliście podłączyć pod komputer?Są jakieś błędy? Moje auto: M6, diesel
|
|
|
vincente00 |
Dodany dnia 08-03-2018 08:56 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Clark z tym kompem to Ty tak na serio? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Clark |
Dodany dnia 10-03-2018 07:24 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Majkelby nie opisał nigdzie typu silnika. Vincente natomiast pisze o przewodzie do mapsensora więc jest na wtrysku.Więc domyślam się że jest tam jakiekolwiek złącze diagnostyczne do którego można się podpiąć lub w inny sposób zczytać błędy np błyskowo. Moje auto: M6, diesel
|
|
|
vincente00 |
Dodany dnia 10-03-2018 20:19 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
U mnie problem rozwiązany. Wywaliłem EGR zgodnie z instrukcja z forum. Efekt? Zero szarpania silnikiem, równiutkie obroty - no nie to auto żeby nie bylo kolorowo to podczas pracy na jalowym zaczela pogwizdywać, cos jak początek gotowania wody w czajniku. Posprawdzałem po dwa razy wszystkie zaślepki i już nie mam pomysłów co jest grane. Czy może być tak, ze np. teraz podciśnienia sa szczelne i zasysa powietrze uszczelnieniem wtrysku? Nie demontowałem go, ale nic innego nie przychodzi mi do głowy. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 11-03-2018 05:34 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Weź zmywacz do mycia tarcz w sprayu i psikaj po wszystkich łączeniach wezy i do bloku jak podniesie obroty w danym miejscu znaczy że nieszczelne.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
vincente00 |
Dodany dnia 11-03-2018 18:27 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Zmywacza nie mam akurat pod ręką, z plakiem też powinno zadziałać? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-03-2018 18:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
tak, nawet z dezodorantem, byleby coś było w sprayu i było łatwopalne
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
vincente00 |
Dodany dnia 12-03-2018 17:25 |
Postów: 22 Data rejestracji: 11.03.2007 14:24 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Hm... Plak poszedł w ruch, nie zauważyłem za bardzo różnicy w pracy silnika. Zrobiłem też test z folia stretch. Przytknąłem do przepustnicy, zassało ją i silnik zgasł. Gwizd słychać na wolnych obrotach i rośnie jak delikatnie dodam gaz. Przy mocniejszym dodaniu gazu nic nie słychać. Szukam tylko potwierdzenia, czy kopać uszczelkę monowtrysku, może ma tylko delikatny przedmuch i denerwuje? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |