16 Kwietnia 2024 13:39:35
Zdjęcia użytkowników
zielony587 mcar
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Nietypowy problem po wymianie sprzęgła 
JeanRenault
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 08:17
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Witajcie. W ubiegły weekend wymienialem u siebie zestaw sprzęgła, sam w garażu. Poszło dość gładko, nowe sprzęgło bangla aż miło. Pojawił się jednak problem:
Po odpaleniu silnika z okolicy skrzyni biegów dobywa się szum, a alternator daje prąd skaczący między 10,20 a 12,75 V. Kiedy go gazuję, miga kontrolka aku, a kiedy silnik trochę się już zagrzeje, szum z okolic skrzyni znika, a alternator się wyłącza i daje równe zero V. Czy ktoś ma jakiś pomysł?


Treść dodana dnia 07 lipiec 2017 13:01:

Dodam, że wypróbowane były trzy różne regulatory napięcia w altku.

Edytowane przez JeanRenault dnia 07-07-2017 13:01
Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-07-2017 08:17
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 16:59
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Może masy nie masz za dobrej na silniku dwa punkty sa jeden koło skrzyni drugi koło wtrysku.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2017 17:20
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dobrze założyłeś rozrusznik? Nie idzie na zwarciu cały czas? Nic niedotyka do budy, karoserii czy kolektora?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
JeanRenault
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2017 08:11
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Sprawdzę jeszcze raz jutro. Rozrusznik zaraz po montażu nie chciał zaskoczyć, bo zębatka chyba źle weszła -kolega lekko przekręcił alternatorem, żeby wał się poruszył, i po tej operacji odpalił już normalnie. Może to mieć jakiś związek?


Treść dodana dnia 10 lipiec 2017 09:16:

Chcę się upewnić jak ma być podłączony rozrusznik: dwa grube kable mają być przykręcone na jeden gwint?

Edytowane przez JeanRenault dnia 10-07-2017 09:16
Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
jonowaty
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2017 10:17
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@JeanRenault tak, 2 czerwone razem, masa idzie przez silnik i cienka wsuwka do elektromagnesu.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
JeanRenault
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2017 14:40
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 16.11.2016 22:45
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Problem rozwiązany. Okazało się, że rozrusznik był źle podłączony... Dziękuję za pomoc i wszystkie inne tematy przez was poruszane, dużo dzięki wam sam naprawilem Smile

Erka Dziewiętnastka teraz moim samochodem peace!

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 201000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: