26 Stycze 2022 18:20:33
Zdjęcia użytkowników
hary1357 piotrg
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Pablosko88 [off] 21-01-2022 10:41
Witam dzisiaj wszedłem na forum mojego pierwszego auta które miałem w 2007 roku dawno mnie tu nie było ale pozostał jakiś sentyment bardzo cicho się tu zrobiło i przykro że tak mało 19 zostało jest jeszcze ktoś tutaj kto ma renault 19

mirekk123 [off] 15-01-2022 08:29
Wszystkiego dobrego! Smile

tomi [off] 26-11-2021 23:18
Na zdrowie

tomi [off] 26-11-2021 23:17
piwo

[A] Kujtek [off] 26-11-2021 17:00
piwo

mirek29a [off] 23-11-2021 06:42
ktos tu jeszcze żyje na tym forum ??

mirek29a [off] 12-11-2021 08:32
ktos jeszcze jeździ 19stką ? bo mam problem w czasie jazdy przyz mianach biegów zaczeła sie dusić redukcja u zadławienie potem odpaliła ale już siły nie miała dusiła sie ... a jak złapała to z trudem... falowanie dodanie gazu dławieni zer

[A] playazka [off] 04-11-2021 08:31
valdezdle, zycie sie pojawia jak forum padam Grin

valdezdle [off] 20-10-2021 09:07
Musi być jakieś życie na osiedlu Ninja

misiek_Pt [off] 15-10-2021 23:52
Arktos, slizg aktualny ?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
F3p multi,odma czysta a kol. dolotowy spływa olejem. 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2017 19:08
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć,siema. Może od początku. Silnik kopcił na niebiesko po przekroczeniu 2500/3000obr., po puszczeniu gazu na biegu przestawał kopcić od 3000 w dół, kopułka wypalona i w ha zaolejona, palec uwędzony w oleju, świece powypalane, po wyjęciu silnika okazało się że kolektory w zasadzie są lużne, uszczelka pod nimi uwalona olejem, kanały dolotowe w oleju, a wylotowe "zasadzone" jak ka w kominie, wydech też z sadzy takiej suchej, ale puszka końcowego wypełniona? normalnie olejem-przy spawie tłuściutka plama, a końcówka szkoda pisać. Wężyk od odmy suchy, reszta wężyków też, ale rura od filtra uwalona,a z przepustnicy i kolektora za nią olej można było zgarniać, króćce wychodzące z kol. dolotowego też uwalone olejem jakby ten olej chciał się wydostać ale tam zasysa więc nie mógł. Czytałem o pierścieniach, o uszczelniaczach, czy ktoś z forumowiczów miał z czymś takim styczność??, jaka przyczyna tego czegoś??-najprawdopodobniejsza. Dodam, jeżeli ma to jakieś znaczenie, że silnik palił od strzała, obroty stały w miejscu, osiągi?? 2 bieg 70/80, 3 bieg 110/120 5500/6000obr., skrzynia krótka więc trudno stwierdzić, klepania zaworów ani innych dżwięków prócz rzężącego alternatora nie stwierdziłem, może nie słyszałem. Jak kto co wie, z góry dzięki.

Przyszła mi przed chwilą do głowy odma, czy może ona jest zatkana i wywala gdzie popadnie. Oleju było prawie maks nalane jak co.


Przyczyną takiego stanu rzeczy były zawory, uwalone były wszystkie!! A jednak cykał jak zegarek.

Uszczelniacze wałka, a w zasadzie (dzisiaj już to wiem) wszystko co ma uszczelniać nie spełniało swej roli, silnik jak sitko.

Edytowane przez satanix dnia 18-02-2018 10:05
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 29-07-2017 19:08
Awatar
Przejdź do forum: