Menu główne
Forum
Klubowicze
chazy_chez |
Dodany dnia 13-12-2017 10:10 |
Postów: 76 Data rejestracji: 14.08.2012 09:18 Skąd: śląskie Mysłowice |
Cześć wszystkim. Wiem że takie tematy już były ale prosiłbym o fachową poradę dla tej sytuacji Wczoraj niestety lewy tylny amorek wpadł mi do środka. Z tego co widzę buda jest zdrowiutka ale nie wiem co robić. Amortyzatory maja 85% sprawności i nie chcę ich zbytnio wymieniać. Czy istnieje jakiś zestaw naprawczy do tego czy jednak trzeba wymieniać komplet amorków? [img]http://i66.tinypic.com/2pq3iwk.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i63.tinypic.com/2qmdawp.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 164000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-12-2017 10:10 |
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2017 10:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
teoretycznie do wymiany a praktycznie dobrze dobrana podkładka powinna załatwić sprawę
a w te "sprawności z skp" nie wierz, to działa prawie jak maszyna losująca w lotto hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
chazy_chez |
Dodany dnia 13-12-2017 12:11 |
Postów: 76 Data rejestracji: 14.08.2012 09:18 Skąd: śląskie Mysłowice |
Tylko, że te podkładki się do tego nadają? Tzn jest to dedykowane do takiej zabawy? bo nie chciałbym żeby to była naprawa w stylu cytryn i gumiak Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 164000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 13-12-2017 15:06 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Amorek nie jest na sztywno do budy tylko tam powinny byc takie gumowe tulejki i dopiero podkladki. Pewnie to sie rozwalilo i wpadlo. U mnie w cabie po powrocie z pikura na wjezdzie do legnicy wqpadl amorek. Wlasnie te gumeczki o ktorych mowie sie rozwalily. U Ciebie widze brakuje czegos, chyba podkladka przeleciala przez kolnierz na amorku Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
chazy_chez |
Dodany dnia 14-12-2017 09:20 |
Postów: 76 Data rejestracji: 14.08.2012 09:18 Skąd: śląskie Mysłowice |
Rozumiem że poszedł mi pierscień na amorku ktory opiera się na gumie. Wiec przeszedł przez nią i dalej przez karoserię do góry. [img]http://i67.tinypic.com/34pc09g.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i68.tinypic.com/155kunl.jpg[/img] is not a valid Image. Czyli jak dobrze rozumiem kolejność: podkladka/pierścień->guma->karoseria->guma->podkładka->śruba. Pytanie tylko czy ta podkładka ktora przyrdzewiała jest przymocowana na stałe czy jest luzem i zatrzymuje się na jakimś zgrubieniu? Bo jeśli na stałe to czas wymienić amorki. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 164000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 14-12-2017 10:01 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@chazy_chez u mnie w R19 to samo było najlepiej kupić zestaw nowych amorkow koszt nie duzy i sie cieszyc to co na trzepaczkach pokazują to jak mowia do konca prawda nie jest
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-12-2017 18:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Czyli jak dobrze rozumiem kolejność: podkladka/pierścień->guma->karoseria->guma->podkładka->śruba. dokładnie Pytanie tylko czy ta podkładka ktora przyrdzewiała jest przymocowana na stałe czy jest luzem i zatrzymuje się na jakimś zgrubieniu? Bo jeśli na stałe to czas wymienić amorki. nie jest na stałe, najpierw jest cienki rdzeń z gwintem, potem zaraz jest zgrubienie na którym opiera się podkładka przykładowo -> https://i.imged.p...211229.jpg hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |