26 Stycze 2022 19:20:40
Zdjęcia użytkowników
Cyro adamiko
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Pablosko88 [off] 21-01-2022 10:41
Witam dzisiaj wszedłem na forum mojego pierwszego auta które miałem w 2007 roku dawno mnie tu nie było ale pozostał jakiś sentyment bardzo cicho się tu zrobiło i przykro że tak mało 19 zostało jest jeszcze ktoś tutaj kto ma renault 19

mirekk123 [off] 15-01-2022 08:29
Wszystkiego dobrego! Smile

tomi [off] 26-11-2021 23:18
Na zdrowie

tomi [off] 26-11-2021 23:17
piwo

[A] Kujtek [off] 26-11-2021 17:00
piwo

mirek29a [off] 23-11-2021 06:42
ktos tu jeszcze żyje na tym forum ??

mirek29a [off] 12-11-2021 08:32
ktos jeszcze jeździ 19stką ? bo mam problem w czasie jazdy przyz mianach biegów zaczeła sie dusić redukcja u zadławienie potem odpaliła ale już siły nie miała dusiła sie ... a jak złapała to z trudem... falowanie dodanie gazu dławieni zer

[A] playazka [off] 04-11-2021 08:31
valdezdle, zycie sie pojawia jak forum padam Grin

valdezdle [off] 20-10-2021 09:07
Musi być jakieś życie na osiedlu Ninja

misiek_Pt [off] 15-10-2021 23:52
Arktos, slizg aktualny ?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak odkręcić koło pasowe pompy oleju ? 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 14:39
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć, siema. Problem mam z odkręceniem koła pasowego napędzającego pompę oleju, czy może mi ktoś podpowiedzieć jak to koło zablokować żeby dało się odkręcić, muszę je ściągnąć, żeby zdjąć tą osłonę i odkręcić i uszczelnić to co pod nim (tym plastikiem).
Dzięki za wskazówki.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-01-2018 14:39
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 15:06
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Pneumat i odkrecisz w lewa strone a sciagasz kolo zebate za pomoca sciagacza. Chyba chodzi ci o odkrecenie kola pasowego na wale wiec tak samo jak pisze.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 21:01
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Pneumata u mnie nima, spróbuję jeszcze jakoś, jak znajdę chęć oczywiście, a jak nie, to składam wszystko i ładuję pod maskę. Wyjdzie w praniu czy cieknie czy nie i czy warto to robić. Dzięki.

-5 w garażu, a tu miskę trzeba założyć, pompa wody, to będzie wesoła noc. Dobrze że megana zalana, będzie można dupę ogrzać jeżdżąc po okolicy.
 
marco19nf
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2018 22:10
Awatar


Postów: 64

Data rejestracji: 01.01.2009 21:11
Skąd: wielkopolskie
Zbąszyń

jak masz stary pasek rozrzadu to owin nim kolo
pozniej wez mocny srubokret, owin go rozwniez paskiem i zablokuj o leb sruby obok kola i odkrec glowna srube

Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2018 10:10
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Myślałem o tym przez chwilę, ale doszedłem do wniosku, że niema co za bardzo się spuszczać nad tym silnikiem, bo nie wiadomo czy to będzie cykać. Jak będzie dobrze i będzie ciekło, to uszczelnię, a jak do dupy, to do huty. Jutro głowa i reszta, potem wywalić jeden f3p 90, wpakować drugi f3p 110 i emerycka jazda próbna.
Parę dni temu jeszcze bym się postarał, ale ponad 2h zdzierałem rant miski do żywego, na razie odechciało mi się uszczelniania.
Temat można zamknąć. Dzięki.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: