Menu główne
Forum
Klubowicze
satanix |
Dodany dnia 22-01-2018 14:39 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Cześć, siema. Problem mam z odkręceniem koła pasowego napędzającego pompę oleju, czy może mi ktoś podpowiedzieć jak to koło zablokować żeby dało się odkręcić, muszę je ściągnąć, żeby zdjąć tą osłonę i odkręcić i uszczelnić to co pod nim (tym plastikiem). Dzięki za wskazówki. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-01-2018 14:39 |
lukasz609 |
Dodany dnia 22-01-2018 15:06 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Pneumat i odkrecisz w lewa strone a sciagasz kolo zebate za pomoca sciagacza. Chyba chodzi ci o odkrecenie kola pasowego na wale wiec tak samo jak pisze.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
satanix |
Dodany dnia 22-01-2018 21:01 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Pneumata u mnie nima, spróbuję jeszcze jakoś, jak znajdę chęć oczywiście, a jak nie, to składam wszystko i ładuję pod maskę. Wyjdzie w praniu czy cieknie czy nie i czy warto to robić. Dzięki. -5 w garażu, a tu miskę trzeba założyć, pompa wody, to będzie wesoła noc. Dobrze że megana zalana, będzie można dupę ogrzać jeżdżąc po okolicy. |
|
|
marco19nf |
Dodany dnia 22-01-2018 22:10 |
Postów: 64 Data rejestracji: 01.01.2009 21:11 Skąd: wielkopolskie Zbąszyń |
jak masz stary pasek rozrzadu to owin nim kolo
pozniej wez mocny srubokret, owin go rozwniez paskiem i zablokuj o leb sruby obok kola i odkrec glowna srube Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
|
satanix |
Dodany dnia 24-01-2018 10:10 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Myślałem o tym przez chwilę, ale doszedłem do wniosku, że niema co za bardzo się spuszczać nad tym silnikiem, bo nie wiadomo czy to będzie cykać. Jak będzie dobrze i będzie ciekło, to uszczelnię, a jak do dupy, to do huty. Jutro głowa i reszta, potem wywalić jeden f3p 90, wpakować drugi f3p 110 i emerycka jazda próbna. Parę dni temu jeszcze bym się postarał, ale ponad 2h zdzierałem rant miski do żywego, na razie odechciało mi się uszczelniania. Temat można zamknąć. Dzięki. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |