Menu główne
Forum
Klubowicze
rekrut19 |
Dodany dnia 05-02-2018 21:46 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.02.2011 15:02 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Witam was zamontowałem do silnika 1.8 16v instalacje gazowa 1 generacji i jest problem taki ze odpala normalnie po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym ale jak przyjdzie do jazdy to dochodzi do 2 tys obrotów i gaśnie na gazie, czasem z górki jak się auto rozpędzi to uruchomi się na gazie ale zgaśnie na benzynie normalnie jedzie powiem odrazy ze gaz jest zatankowany do pełna. proszę o pomoc BARDZO bo szkoda mi auta jeszcze z tym silnikiem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-02-2018 21:46 |
Fhrancuz_heblowany |
Dodany dnia 05-02-2018 22:32 |
Postów: 64 Data rejestracji: 14.10.2016 19:57 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
Instalacja 1gen do silnika mpi? Masz na myśli regulację mieszanki śrubą i manualne odcięcie paliwa i przełączanie na lpg?
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
|
Fizol |
Dodany dnia 05-02-2018 22:33 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
Mi też szkoda, że ktoś gazuje f7p.... Przecież te silniki to już zabytki hehe
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
Kujtek |
Dodany dnia 06-02-2018 09:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
kolega ma blosa
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
rekrut19 |
Dodany dnia 06-02-2018 21:58 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.02.2011 15:02 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
z silnikiem 1.8 16v to watpie czy bys na benzynie jezidzil Fizol Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
|
|
|
edzio |
Dodany dnia 07-02-2018 09:45 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@rekrut19 Itu bym się kłócił, bo obecnie chyba więcej F7P zostało w benzynie
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-02-2018 10:28 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@rekrut19 jak to jest 1.8 16v z r19 to prawdopodobnie masz zamontowany zły emulator wtryskiwaczy. Powinien być do systemu RENIX. Każdy inny będzie powodował błąd wtrysku i gaśnięcie auta po wciśnięciu sprzęgła z wyższych obrotów. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-02-2018 18:17 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
emulator też ma kolega taki jak trzeba, protec digital pd-21r
"centralka" to stag2w hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-02-2018 19:11 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
No to zle wyregulowane pewnie albo reduktor nie trzyma parametrow albo gaz zdmuchuje. Stawiam na to pierwsze Reduktor nie zamarza? Plyn jest chlodniczy? Reduktor prawidlowo wpiety rownolegle z nagrzewnica? Jak cos mam jeszcze gdzies mikser do f7p dedykowany przykrecany zaraz na przepustnice (jajko) Wiekszosc gazownikow zakladala mniejszy z audi i szwankowalo to. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-02-2018 19:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
reduktor ma do 100hp, mówiłem żeby wymienił najlepiej na do 190KM
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-02-2018 21:58 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Do 100 koni to za maly nawet do f3p i f3n Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
rekrut19 |
Dodany dnia 07-02-2018 22:20 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.02.2011 15:02 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Ok chlopaki wymienie reduktor na wiekszy i wtedy zobaczymy może ten jest stary i do wywalenia dam znaci co i jak Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-02-2018 22:40 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Najpierw zobacz czy on wogole jest cieply Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
rekrut19 |
Dodany dnia 08-02-2018 19:55 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.02.2011 15:02 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Lesiu11 reduktor jest ciepły kilometr przejadę na gazie po nagrzaniu silnika i gaśnie po chwili sie załącza i dalej gaśnie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
|
|
|
Fizol |
Dodany dnia 11-02-2018 21:50 |
Postów: 209 Data rejestracji: 22.12.2014 18:40 Skąd: kujawsko-pomorskie Żnin |
@rekrut19 A czemu nie? F7P to fajny silniczek i długo po zakupie nie zwlekałem z usunięciem LPG, duże spalanie, drogo pewnie, że tak! Dlatego 19nastki mam już raczej jako zabawki a czas ustąpić czoła 2.0DCI lub 2.0T
Renault 19 PH I 1991r. 5D hatchback C3J 58KM
Renault 19 PH I 1991r. 3D hatchback F7P 137KM Renault 19 PH I 1992r. Cabrio F3N multi 90KM Renault 19 PH II 1992r. Cabrio F7P 135KM |
rekrut19 |
Dodany dnia 12-02-2018 22:11 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.02.2011 15:02 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Wiem fizol ze ożywasz jako zabawki nie tylko ty ja tez bawię się z nia i rożne mody wprowadzam tylko wiesz jakie sa ceny paliwa a ile lpg a tak wogule to cos sie znasz na lpg morze pomożesz jest taki temat ze wszystko podpiete jak nalezy bo na gazie dziala ale po pewnym czasie rozlacza prad w elektrozaworach i gasinie na gazie na benzynie ok robi cos ten emulator moze Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
|
|
|
Clark |
Dodany dnia 21-02-2018 23:07 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Przełącznik benzyna gaz można by jeszcze obejrzeć. Kiedyś miałem przypadek że silnik pobierał dwa paliwa jednocześnie.Może tu jest podobnie i go dławi? To mogło by tłumaczyć gaśnięcie po dodaniu gazu. Jak chodzi na gazie sprawdź czy czasem nie zasila jednocześnie wtryskiwaczy benzynowych. Ewentualnie wyjąć przekaźnik pompy paliwa gdy już będzie na gazie i zobaczyć czy nadal zgaśnie. Jesteś pewny że zanika prąd na elektrozaworach gazu? Jak to sprawdziłeś?Reduktor nie jest zbyt mocno rozkręcony?Zaznacz śrubę dawki gdzie była i wkręć z pół obrotu. Moje auto: M6, diesel
|
|
|
rekrut19 |
Dodany dnia 22-02-2018 09:13 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.02.2011 15:02 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
ok dzieki za odpowiedzi zrobie jak napisales jak nie bedzie dzialalo to wewale sekfencje bo do tego typu silnika wsadzaja kazdy gazownik mi o tym mówil pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
|
|
|
Clark |
Dodany dnia 22-02-2018 20:34 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Jeszcze jedno pytanie. Jak wsadziłeś pierwszą generację do silnika na wtrysku? Pierwsza generacja jest do gaźnika i potrzebuje podciśnienia do prawidłowej pracy.Przełącznik od pierwszej generacji moim zdaniem jest zbyt ubogi żeby grać z emulatorem wtryskiwaczy. On tylko otwiera elektrozawór benzynowy lub gazowy lub wypalanie paliwa z gaźnika przed przejściem na gaz. Ma też taki pstryk ktory dawkuje porcję gazu do uruchomienia na gazie. Zrób zdjęcie reduktora, podłączenia w dolot zasilania gazu i przełącznika w kabinie.Co masz zamontowane na wężu który idzie w dolot ?Śrubę czy silnik krokowy?
Edytowane przez Clark dnia 22-02-2018 20:42 Moje auto: M6, diesel
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 22-02-2018 22:09 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Clark Twoim zdaniem w zamochodach zasilanych wtryskowo nie ma podciśnienia w kolektorze? Przecież to normalne, pierwsze instalacje właśnie tak wyglądały - reduktor, mikser w dolocie i register na wężu. Dopiero później wymyślili silniczki krokowe na wężu i udawali, że regulują dawkę, ale mikser dalej ten sam. Potem do pierwszej generacji wymyślono BLOSA, swoją drogą też sterowanego podciśnieniowo.... Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |