28 Marca 2024 17:22:30
Zdjęcia użytkowników
andrzej81 ryszardie
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak zablokować korektor hamowania przy belce? 
satanix
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2018 18:33
Awatar


Postów: 109

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Cześć. Czy może mi ktoś napisać w jakiej pozycji mam zablokować ten cały korektor siły hamowania przy belce?
Czy ma być w pozycji "do belki"?, czy "do kabiny"?, i jak to zrobić?, działa na niego jakaś siła czy co?, trytytka starczy??
Uwaliłem ten "łącznik" belka-korektor, nie wiem czy był sprawny, a nowy odpada, w IC ponad 800,-!!bicz, cały renifer był niewiele droższy.
Wywalenie go na razie nie wchodzi w grę, chwilowo mam dosyć leżenia pod autem, a z tego co sprawdziłem niczego nie da się odkręcić piii,piii,piii.

Dzięki.

Edytowane przez satanix dnia 13-03-2018 18:38
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-03-2018 18:33
Awatar
Lesiu11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2018 10:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

zapewne i tak jest zablokowany/zardzewiały i nie działa

wywal go całkiem, wystarczy dać dłuższe przewody elastyczne

to cięgno wraz ze wzrostem obciążenia popycha ramię regulatora i zwiększa przepływ płynu do tylnych zacisków zwiększając ich siłę hamowania. czyli im bardziej wcisniesz to ramie w kierunku kabiny tym mocniej będzie hamował tył.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
satanix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2018 13:11
Awatar


Postów: 109

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Tak sobie pomyślałem po przeglądnięciu fotek, a ta "wajcha" korektora chodzi przód-tył, z tym że do tyłu z lekkim oporem i odbija do przodu (kabiny), czyli tak zostawić?, czy też "łapnąć" ją czymś żeby była całkiem nieruchawa?
Przewody to dopiero jak będzie ciepło, teraz w garażu syf, wilgoć i korniki, jak tam postawię auto to na wiosnę huta.(korniki)

Dzięki.

Tą nakrętkę z cięgna mogłem odkręcić palcami, ktoś tam kiedyś zaglądał, dlatego całkiem możliwe że to jeszcze działało, do czasu kiedy tego nie ruszyłemWink
Wiele rzeczy działa, aż tu nagle pojawiam się jaBaseball.
 
Clark
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2018 21:47
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 19.02.2018 19:39
Skąd: mazowieckie
Grójec

Z tego co mi wiadomo to wywalenie korektora będzie skutkowało dymem z opon przy każdym mocniejszym hamowaniu. Po to on jest aby takim sytuacjom zapobiegać i reguluje siłą hamowania zależnie od obciążenia tylnej osi pasażerami/ ładunkiem.Nie lepiej poszukać sprawnej używki?

Moje auto: M6, diesel
 
satanix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2018 07:02
Awatar


Postów: 109

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Z tego co wyczytałem tak powinno się dziać, ale czy będzie? Ciężko sprawdzić bo mam tam abs. Na dziś, nawet gdybym miał nówkę w ręce, to i tak bym nie założył, robota z poziomu podłogi garażowej, to uj nie robota, więcej strat niż pożytku, przewody się poukręcają 100%, koszty nie duże, ale nie,nie,nie, nie teraz.

Czy ta "dżwignia" korektora musi być unieruchomiona?
Czy przesuwa się podczas naciskania hamulca?
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: