Menu główne
Forum
Klubowicze
chazy_chez |
Dodany dnia 19-07-2018 21:09 |
Postów: 76 Data rejestracji: 14.08.2012 09:18 Skąd: śląskie Mysłowice |
Mam taki mały problem, pękł mi tłumik wokół tylnych uszu katalizatora i rura lata tam luzem. Chwyciłem środkowy obejmą na śrubę, by bezpieczniej się poruszać. Powiedzcie mi co jest najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji? Ospawać to dookoła by wróciła szczelność i sztywność? Może jest jakieś lepsze, ekonomiczniejsze rozwiązanie? jak np strumienica albo jakaś rura? Zdjęcie: https://1drv.ms/u/s !AnZOk6OWHng0gZN59ECmbAxZYC-DgA [img]http://i64.tinypic.com/15pr91y.gif[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 164000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-07-2018 21:09 |
Fhrancuz_heblowany |
Dodany dnia 20-07-2018 00:08 |
Postów: 64 Data rejestracji: 14.10.2016 19:57 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
1.1 Wytnij flansze całkowicie i zastosuj taki łącznik:
https://automator...0250-1.jpg 1.2 Wyrzeźb swój łącznik. 2. Zaspawaj. Bardziej się tego nie da zepsuć. 3. Kup nowy katalizator 4. Wywal kata i wstaw rurkę. Strumienica to raczej strata czasu i pieniędzy. W wypadku wyboru tej opcji, najlepiej byłoby wytłuc ceramikę ze starego kata, wypchać go watą (ogniotrwałą) i wstawić w niego rurkę. Nie będzie wzbudzać podejrzeń. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-07-2018 12:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
rura - może być głośniej
strumienica - jw. + koszt bez sensu, nic nie daje tłumik środkowy wyciszający - same zalety, tego silnika i tak nie zdławisz bardziej a będzie chociaż cicho hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
chazy_chez |
Dodany dnia 20-07-2018 21:06 |
Postów: 76 Data rejestracji: 14.08.2012 09:18 Skąd: śląskie Mysłowice |
Okej, sprawdzę jakie mam opcję jak jutro odwiedzę warsztat. Zobaczymy co i za ile mi zaproponują Dzięki za sugestie, dam znać co wyszło Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 164000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 20-07-2018 23:19 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
mała podpowiedz. Może być zwykła rura byle nie cokolwiek AWG. Mialem 3 podejscia i zawsze ich puchy wpadały w rezonans ze na autostradzie można ogłuchnąć Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Fhrancuz_heblowany |
Dodany dnia 21-07-2018 15:42 |
Postów: 64 Data rejestracji: 14.10.2016 19:57 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
"TŁUMIK W OBUDOWIE KATALIZATORA" - allegro. Dobre sobie, wcześniej tego nie spotkałem. Ciekawe, skoro nowy katalizator kosztuje 100zł więcej
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 21-07-2018 18:43 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@Fhrancuz_heblowany mam do F3P dedykowane do r19i z dłuższej perspektywy czasu nie polecam
Po 2 albo 3 latach wymieniałem sonde, to tak się zapiekło że musiałem grzać palnikiem i kluczem do rur odkręcić, a później na nowo gniazdo nagwintowac. Tania chińska stal :/ I jak się otworzy okno to słychać takie chore pierdzenie :/ " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Fhrancuz_heblowany |
Dodany dnia 21-07-2018 22:20 |
Postów: 64 Data rejestracji: 14.10.2016 19:57 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
@jonowaty nie dziwi mnie to szczerze mówiąc, chociaż jakbym miał rozważać protezę to brałbym tani zamiennik pod uwagę. Pewnie i tak najlepiej dozbierać na coś pokroju Magnaflow i załatwić sprawę raz a porządnie. Fajnie sobie pofantazjować
Z tego co zauważyłem to niektórzy producenci OEM stosują gwinty pod sondę wykonane z mosiądzu, może warto zwrócić na to uwagę. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |