Menu główne
Forum
Klubowicze
robcik |
Dodany dnia 15-02-2006 19:21 |
Postów: 14 Data rejestracji: 01.02.2005 00:07 Skąd: - |
Hej
Mam problem, jak silnik się rozgrzeje idaje gazu np. na trójce w okolicach 3500 - 4000 obrotów dleikatnie szarpie i nie przyspiesza. Mam również taki objaw że jak wcisnę gaz do końca to samochód zastanawia się czy ma jechać czy nie ale jak delikatnie ujmę gazu jet trochęlepiej ( za dużo paliwa albo powietrza). świece i filtr powietrza nowe. Ratunka R 19 1.7 + lpg
cerwona "W pogodę gna i w deszcz" |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-02-2006 19:21 |
Snajper |
Dodany dnia 15-02-2006 20:21 |
Postów: 257 Data rejestracji: 03.08.2005 19:02 Skąd: - |
jedyne co mi przychodzi do głowy to ... Zresetuj kompa ... odłącz akumulator na pare minut ( choćby z 10min) później podłącz go i moze to coś da ... tez mam silnik F3N miałem podobny obiwaw ze ja mu w gaz a on mylsi ale samo przeszło po pewnym czasie ....
a na czym jeździsz i gdzie tankujesz ? była Renault 19 1.7 + gaz 92r.Hatchback
Jest Honda Civic 1.4 99r. Hatchback Moje auto: Honda Civic,1.4 16V D14A8, Hatchback 5d,99r,VI gen, benzyna
|
|
|
lukas_3city |
Dodany dnia 15-02-2006 20:32 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
Reset kompa nic nie da... Mógł się popsuć EGR albo na benzynie zatkany filtr paliwa.
U mnie jest podobny problem - na benzynie silnik szarpie i przy ciężkiej nodze wogóle nie przyspiesza, na gazie chodzi sobie jak chce - co prawda nie przerywa ale raz muli raz nie Zastanawiające jest to, że powidzmy jak przejade 20km auto strasznie muli, wyłącze silnik aż się ochłodzi i po ponownym włączeniu jeździ już dobrze przez jakiś czas. Ta sytuacja powtarza się też w drugą stronę - samochód dobrze jedzie, zostawie go na godzine, właczam silnik i znów muli... Jakiś czujnik najprawdopodobniej niedomaga. Na razie nie mam czasu się tym zająć - grunt że mało pali reszta może poczekać Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
robcik |
Dodany dnia 15-02-2006 23:18 |
Postów: 14 Data rejestracji: 01.02.2005 00:07 Skąd: - |
Filtr paliwa wymieniałem ale nic nie pomogło, paliwo tankowane w różnych miejscach nawet "Vervę " i inne cuda ale nie ma efektu. może sonda lambda ale kurka nie wiem. Nie chcę ładować kolejnej stówki iżeby nie pomogło ale pewnie się nie obędzie. Trzeba będzie drogą eliminacji. NIe lubię takich fochów Reni.
pozdro R 19 1.7 + lpg
cerwona "W pogodę gna i w deszcz" |
|
|
ASUS |
Dodany dnia 16-02-2006 00:58 |
Postów: 306 Data rejestracji: 15.02.2005 22:07 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A jak Ci odpala silnik jak jest zimny I czy na gazie też tak jest Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 100000km
|
|
|
aksamit |
Dodany dnia 16-02-2006 09:20 |
Postów: 56 Data rejestracji: 05.10.2005 15:46 Skąd: - |
Ja miałem podobnie ale na gazie. Za to na benzynie śmigał, że aż miło. No i u mnie był to problem z powietrzem - renia dostawała go za dużo bo zasysała je zaraz z wlotu pod maską. Wstawiłem wiec kolanko co by powietrze samo nie wpadało i teraz jest git |
|
|
Jacob |
Dodany dnia 16-02-2006 09:52 |
Postów: 3 Data rejestracji: 26.10.2005 19:04 Skąd: - |
A kable i kopułke sprawdziłeś? Bo moze go po prostu zalewa - za slaba iskra (?)
U mnie wymiana pomogła - styki miałem strasznie zasniedziale (a szarpał czasem tak, ze prawie na szybie sie zatrzymywalem) 1,7i Elysee
F3N 740 na gazie |
|
|
robcik |
Dodany dnia 16-02-2006 20:33 |
Postów: 14 Data rejestracji: 01.02.2005 00:07 Skąd: - |
najbardziej muli jak jest zimny i do czasu kiedy go nie odpale 2 raz, jak odpale go 2 raz to chodzi o wiele lepiej, tez troche muli i poszarpuje na wyzszych obrotach ale zdecydowanie mniej, problem ten mam tylko na benzynie
PoZdRo R 19 1.7 + lpg
cerwona "W pogodę gna i w deszcz" |
|
|
Adam |
Dodany dnia 17-02-2006 12:20 |
Postów: 112 Data rejestracji: 06.09.2005 16:30 Skąd: pomorskie Gdańsk |
mój znajomy miał też tego typu problemy tyle że w fordzie okazało się że padł monowtrysk
na początku było tak jak u ciebie mulił cięzko chodził nie mógł rozwijać duzych prędkości obrotowych na końcu to miał problemy z odpaleniem na benzynie bo nie łapał i nie chciał się wkręcić na 2000 obr. żeby przełącznik przełączył a nie stety nie miał możliwosci aby wymusić odpalanie na gazie taki typ przełącznika i w ten sposób zajeżdził aku Srebrna R19 F3NL740 1.7 73 km
pozdrawiam |
|
|
mastermaind |
Dodany dnia 18-02-2006 22:29 |
Postów: 60 Data rejestracji: 05.02.2006 16:13 Skąd: - |
szczelina na swicach 0,7 najlepiej miec lepiej pali lepsza iskra i wogole, ustawienie gazu u gazmajstra , filtr powietrza nowy, zobaczyc palec u zaplonu czy nie jest podjechany to wszystko co wiem i co moge doradzic
renault 19, 1991 r. 1,7 srebrny metalik
|
|
|
robcik |
Dodany dnia 19-02-2006 00:43 |
Postów: 14 Data rejestracji: 01.02.2005 00:07 Skąd: - |
Dzięki wszystkim za info
"Zresetowawłem" komputer i chyba jest lepiej( zdjąłem kleme na kilka minut), na razie pomogło. Jak coś jeszcze wykombinuję to napiszę pozdro R 19 1.7 + lpg
cerwona "W pogodę gna i w deszcz" |
|
|
iza_i_marcin |
Dodany dnia 19-02-2006 02:11 |
Postów: 132 Data rejestracji: 27.08.2005 19:45 Skąd: - |
najlepiej byloby gdybys podjechal gdzies na warsztat i podlaczyl renie pod kompa wtedy powinienes sie dowiedziec o co chodzi
w poprzednim samochodzie mialem podobnie i okazalo sie ze wraz ze wzrostem temperatury dostawal coraz wieksze dawki paliwa i to niby dlatego sie tak dzialo , pogrzebali pograbali i pozniej bylo oki ja radze na komputer podjechac bo tak gdybac to mozna dluuuugo PH2
1.4 C3J 58km czerwona http://www.heroes3.mojeforum.net/index.php http://krotki.pl/10C8. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |