Menu główne
Forum
Klubowicze
czaja48 |
Dodany dnia 07-08-2018 17:30 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Witam
Mam następujący problem: Ciekło mi z pompy paliwowej wiec mechanik zaniósł ja do naprawy do pompiarza który ja naprawił/zregenerował (za 600zl). Po ponownym zamontowaniu ja w aucie gdy przekręci się kluczyk aby wyłączyć silnik samochód nie gaśnie (wszystko się wyłączą ale nie silnik). O co chodzi, mam wrażenie ze to coś z immobilizerem ? Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-08-2018 17:30 |
Kujtek |
Dodany dnia 08-08-2018 00:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wszystkie wtyczki podpięte?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
czaja48 |
Dodany dnia 08-08-2018 10:34 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
raczej tak, co tam można by pominąć ...
Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-08-2018 10:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
na dieslach się nie znam kompletnie, ale nie ma tam jakiegoś elektrozaworu do gaszenia silnika?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
czaja48 |
Dodany dnia 08-08-2018 14:04 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
a jak to wygląda lub gdzie szukać ?
Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-08-2018 10:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wrzuć kilka ładnych fotek tej pompy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jachu190 |
Dodany dnia 11-08-2018 22:02 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Na samej pompie jest elektrozawór. Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
tomi |
Dodany dnia 03-09-2018 22:05 |
Postów: 628 Data rejestracji: 26.07.2005 21:54 Skąd: śląskie Częstochowa |
Z prawej strony pompy. Jeden kabelek
Była R19 1.9dt RT z ABS 94r./
Megane III 1.9dci/ I30crdi GD Moje auto: Renault Laguna II dci/MeganeIVph2, diesel
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 26-09-2018 01:13 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Rozwiązałeś już ten problem? Te stare dizelki nie mają klapy gaszącej bo jakby miały to pewnie by i gasł. Tu wszystkim steruje pompa wtryskowa, straci napięcie po zapłonie i ma odciąć paliwo. Z jakiegoś powodu nie traci tego napięcia lub ciągnie je z czego innego - usterka może być bardzo prosta, np spalony bezpiecznik. Ale nie musi. Jeśli była ruszana tylko pompa to szukałbym coś na instalacji elektrycznej w jej pobliżu. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |