Menu główne
Forum
Klubowicze
GrzesiekLca |
Dodany dnia 27-02-2006 18:38 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
WitamMam pare drobnych problemów.Dzisiaj wymieniłem świece na NGK,bo stare już "swoje przeżyły".Myślałem,że po wymianie przestanie "pierdzieć" w tłumikCo może tego przyczyną?I drugi problem:jak już kiedyś pisałem dużo pali ok.16l/100 Co może to powodować?Dzisiaj zauważyłem,że ta aluminiowa rura co idzie od filtra do tyłu silnika jest nie szczelna.Czy ma to jakiś wpływ na pracę silnika i spalanie?Pardzo proszę o odpowiedź z góry dziękuje
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-02-2006 18:38 |
iras |
Dodany dnia 27-02-2006 18:54 |
Postów: 276 Data rejestracji: 02.03.2005 18:00 Skąd: łódzkie Łask |
Rura jest od ciepłego powietrza i nie powinna mieć
żadnego wpływu na opisane przez Ciebie problemy. KLUBOWICZ [img]http://box.nazwa.pl/images/swir.gif[/img] is not a valid Image. #100 Kiedyś byłem właścicielem pięknego zielonego Renault 19, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 320000km. Aktualnie Renault Espace IV Moje auto: srebrny Renault Espace IV, diesel, 175000km
|
|
|
Przemo |
Dodany dnia 27-02-2006 19:44 |
Postów: 77 Data rejestracji: 18.09.2005 20:58 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Może masz uszkodzony katalizator i pierdzi lub uszkodzona słynna zaślepka w kolektorze ssącym
Renault Laguna II 2.0T
Moje auto: JUŻ LAGUNA II, benzyna, 122000km
|
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-02-2006 16:00 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a uszkodzony zawór egr może mieć wpływ na duże spalanie
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
lechos |
Dodany dnia 28-02-2006 17:33 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
Jak najbardziej, jesli stoi w pozycji otwartej to caly czas Ci lyka ponownie spaliny zamiast swierzej, zimnej bryzy co skutecznie zamula silnik.
była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-02-2006 17:36 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
aha sprubuje go wywalićJutro wpada do mnie Hugo to może razem coś pomyślimyA ten otwór po egr to można zaślepić tak jak ktoś pisał z plaszki z puszki od piwa
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
lukas_3city |
Dodany dnia 28-02-2006 17:39 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
lechos napisał/a: Jak najbardziej, jesli stoi w pozycji otwartej to caly czas Ci lyka ponownie spaliny zamiast swierzej, zimnej bryzy co skutecznie zamula silnik. I tak i nie... Jak miałem podłączany niesprawny zawór (z wypaloną membraną) samochód mulił, że ledwo z miejsca ruszał ale spalał tyle samo albo mniej. Pewnie dlatego że używałem tylko niskich obrotów (do 2500) bo inaczej nie szło jechać. Teraz zawór mam sprawny ale odłączony bo coś podciśnienie mi szwankuje Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
lechos |
Dodany dnia 28-02-2006 17:39 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
Tak, jesli masz zamiar spowrotem zalozyc egr, jesli chcesz go calkiem wywalic to lepsza by byla grubsza blaszka i dobry silikon.
była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-02-2006 18:17 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
czyli wystarczy,że odkręce egr i zaślepie ten prostokątny otwór blaszką i już będzie odłączony
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
pawelpp |
Dodany dnia 28-02-2006 19:33 |
Postów: 627 Data rejestracji: 02.11.2005 10:35 Skąd: - |
Ja wycialem zaslepke z blachy aluminiowej ale pod nia dalem orginalna podkladke-uszczelke od EGRa zeby lepiej dolegalo. Za 1 podejsciem zrobilem to niezbyt szczelnie i dlawila sie i kaszlala,tak ze zrob to dokladnie.
R19 1,8 Cabrio F3P 95r - SPRZEDANA
|
|
|
lukasek81 |
Dodany dnia 28-02-2006 20:21 |
Postów: 23 Data rejestracji: 13.09.2005 12:51 Skąd: - |
jeśli chodzi spalanie, to niedawno miałem ten sam problem, ale pojechałem na regulację, przy okazji zrobili mi przegląd, i teraz wszystko wróciło do normy
R19, F3N, LPG, 1721 ccm, roczek 1994 - grudzien
|
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-02-2006 21:08 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a gdzie robiłeś tą regulacje
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
Ieble |
Dodany dnia 01-03-2006 08:06 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
skolei ja wywalilem EGR i mialem kaszane bez niego - nie wiem jak to mozliwe skoro wszystko bylo robione zgodnie z opisem macieja. Zalozylem go spowrotem i jest ok. Jesli pierdzi Ci w wydech na wolnych i silnik pracuje nie rowno (tak jak by chosil na 3 gary) to wydmuchalo zaslepke na kolektorze. Pozdro
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 01-03-2006 08:09 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a co Ci się działo po wywaleniu egr
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
Ieble |
Dodany dnia 01-03-2006 09:19 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
silnik chodzil gorzej i mial non toper 2000 obr/min
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |