16 Maja 2024 02:40:41
Zdjęcia użytkowników
zielony587 nieckarzan
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
problem z F3N L740!!Proszę o Pomoc!! 
GrzesiekLca
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 27-02-2006 18:38
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

WitamSmileMam pare drobnych problemów.Dzisiaj wymieniłem świece na NGK,bo stare już "swoje przeżyły".Myślałem,że po wymianie przestanie "pierdzieć" w tłumikFrownCo może tego przyczyną?I drugi problem:jak już kiedyś pisałem dużo pali ok.16l/100Shock Co może to powodować?Dzisiaj zauważyłem,że ta aluminiowa rura co idzie od filtra do tyłu silnika jest nie szczelna.Czy ma to jakiś wpływ na pracę silnika i spalanie?Pardzo proszę o odpowiedź z góry dziękujeWink

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 27-02-2006 18:38
Awatar
iras
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 27-02-2006 18:54
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 02.03.2005 18:00
Skąd: łódzkie
Łask

Rura jest od ciepłego powietrza i nie powinna mieć
żadnego wpływu na opisane przez Ciebie problemy.

KLUBOWICZ [img]http://box.nazwa.pl/images/swir.gif[/img] is not a valid Image. #100
Kiedyś byłem właścicielem pięknego zielonego Renault 19, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 320000km. Aktualnie Renault Espace IV

Moje auto: srebrny Renault Espace IV, diesel, 175000km
 
Przemo
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 27-02-2006 19:44
Awatar


Postów: 77

Data rejestracji: 18.09.2005 20:58
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Może masz uszkodzony katalizator i pierdzi lub uszkodzona słynna zaślepka w kolektorze ssącym

Renault Laguna II 2.0T

Moje auto: JUŻ LAGUNA II, benzyna, 122000km
 
GrzesiekLca
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 16:00
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

a uszkodzony zawór egr może mieć wpływ na duże spalanie?

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
lechos
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 17:33
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

Jak najbardziej, jesli stoi w pozycji otwartej to caly czas Ci lyka ponownie spaliny zamiast swierzej, zimnej bryzy co skutecznie zamula silnik.

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
GrzesiekLca
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 17:36
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

aha sprubuje go wywalićWinkJutro wpada do mnie Hugo to może razem coś pomyślimySmileA ten otwór po egr to można zaślepić tak jak ktoś pisał z plaszki z puszki od piwa?

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
lukas_3city
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 17:39
Awatar


Postów: 563

Data rejestracji: 09.02.2005 12:20
Skąd: pomorskie
Gdynia

lechos napisał/a:
Jak najbardziej, jesli stoi w pozycji otwartej to caly czas Ci lyka ponownie spaliny zamiast swierzej, zimnej bryzy co skutecznie zamula silnik.

I tak i nie... Jak miałem podłączany niesprawny zawór (z wypaloną membraną) samochód mulił, że ledwo z miejsca ruszał ale spalał tyle samo albo mniej. Pewnie dlatego że używałem tylko niskich obrotów (do 2500) bo inaczej nie szło jechać. Teraz zawór mam sprawny ale odłączony bo coś podciśnienie mi szwankuje Angry2

Lukas_3City klubowicz #92

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
 
lechos
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 17:39
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

Tak, jesli masz zamiar spowrotem zalozyc egr, jesli chcesz go calkiem wywalic to lepsza by byla grubsza blaszka i dobry silikon.

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
GrzesiekLca
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 18:17
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

czyli wystarczy,że odkręce egr i zaślepie ten prostokątny otwór blaszką i już będzie odłączony?

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
pawelpp
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 19:33
Awatar


Postów: 627

Data rejestracji: 02.11.2005 10:35
Skąd: -

Ja wycialem zaslepke z blachy aluminiowej ale pod nia dalem orginalna podkladke-uszczelke od EGRa zeby lepiej dolegalo. Za 1 podejsciem zrobilem to niezbyt szczelnie i dlawila sie i kaszlala,tak ze zrob to dokladnie.

R19 1,8 Cabrio F3P 95r - SPRZEDANA
 
lukasek81
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 20:21
Awatar


Postów: 23

Data rejestracji: 13.09.2005 12:51
Skąd: -

jeśli chodzi spalanie, to niedawno miałem ten sam problem, ale pojechałem na regulację, przy okazji zrobili mi przegląd, i teraz wszystko wróciło do normy

R19, F3N, LPG, 1721 ccm, roczek 1994 - grudzien
 
GrzesiekLca
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2006 21:08
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

a gdzie robiłeś tą regulacje?

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
Ieble
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2006 08:06
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

skolei ja wywalilem EGR i mialem kaszane bez niego - nie wiem jak to mozliwe skoro wszystko bylo robione zgodnie z opisem macieja. Zalozylem go spowrotem i jest ok. Jesli pierdzi Ci w wydech na wolnych i silnik pracuje nie rowno (tak jak by chosil na 3 gary) to wydmuchalo zaslepke na kolektorze. Pozdro

L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
GrzesiekLca
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2006 08:09
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

a co Ci się działo po wywaleniu egr?

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
Ieble
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2006 09:19
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

silnik chodzil gorzej i mial non toper 2000 obr/min

L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: