Menu główne
Forum
Klubowicze
Padre |
Dodany dnia 28-02-2006 16:53 |
Postów: 2 Data rejestracji: 28.02.2006 16:17 Skąd: - |
Wtam ja mam też ten problem i silnik ten sam co u kolegi i pali mi nagle ok 15 litrów i niewiem co jest przyczyna stało sie to po wymianie płynu chłodzacego moze sie uszkodził termostat czy to jest mozliwe ze zawór nie działapozatym pracuje normalnie
Edytowane przez Padre dnia 28-02-2006 17:14 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-02-2006 16:53 |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-02-2006 17:33 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
i ja się podłącze pod temat.Ludzie tak się nie da jeździćPaliwo to połyka jak smok
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
lechos |
Dodany dnia 28-02-2006 17:37 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
Sprawdz ponownie termostat, jesli walniety to bujasz na niedogrzanym silniku. Aby ponownie nie rozkrecac to wylukaj lapa na wezu czy powoli sie robi cieply czy dopiero jak sie silnik nagrzeje to pusci szybko goracy plyn, ewentualnie kukaj na wskaznik temp, jesli sie podniesie do okolo 3 kreski i nagle opadnie o spory kawalek to termostat dziala.
była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
tkaczy |
Dodany dnia 28-02-2006 17:38 |
Postów: 90 Data rejestracji: 04.10.2005 16:35 Skąd: - |
mi ostatnio lyknal 16,5l gazu w miescie. Oczywiscie plyny i filtry po wymianie. Swiece, przewody, membrany w parowniku.. bez zmian. |
|
|
lukas_3city |
Dodany dnia 28-02-2006 17:56 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
tkaczy napisał/a: mi ostatnio lyknal 16,5l gazu w miescie. Oczywiscie plyny i filtry po wymianie. Swiece, przewody, membrany w parowniku.. bez zmian. może nieszczelna instalacja bo 16,5l to aż niewiarugodne. Moim zdaniem nawarswiło się kilka przyczyn - ciężka noga, słaby gaz, zbyt bogata mieszanka i walnięty jakiś czujnik. Ja mam instalacje najprostszą a co za tym idzie jej działanie nie zależy od większości czujników, które ustalają np. mieszankę na benzynie. Poza tym znalazłem super stację w Gdyni gdzie i pierwszy raz od założenia instalacji spalanie mieści się w 9lgazu/100km a jeżdżę tylko po trójmieście szybko ale płynnie z lekką nagą Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-02-2006 19:08 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a z tym termostatem to jak?Jak jest dobry to wąż szybko jest ciepły czy dopiero jak się nagrzeje silnik?
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
lechos |
Dodany dnia 28-02-2006 19:49 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
Dopiero jak sie nagrzeje silnik to poczujesz jak waz robi sie goracy i puszcza plyn na chlodnice----wtedy jest sprawny.
Jesli powoli od momentu zapalenia silnika waz sie robi cieply to wtedy masz walniety i caly czas otwarty. była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-02-2006 19:51 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
czyli jak jest walnięty to też będzie dużo palił
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
lechos |
Dodany dnia 28-02-2006 19:54 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
wiecej niz norma bo silnik bedziesz mial nie dogrzany
była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |