Menu główne
Forum
Klubowicze
crackers |
Dodany dnia 27-03-2006 21:01 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No wiec, jak w temacie Czy te wersje 16v roznily sie czyms poza moca i oznaczeniami silnika?
//dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam. (Hugo) Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 12:23 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-03-2006 21:01 |
Kune |
Dodany dnia 27-03-2006 21:31 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
z tym to juz roznie bywalo
generalnie 137 konna wersja nie byla wyposazona w katalizator tylko w 4 tlumiki, wersja z katem miala kat + 3 tlumiki. Ktos tu kiedys jeszcze cos zaszywal o 143 konnej wersji, ale to chyba tylko blad wynikajacy z blednej zmiany kW --> KM wiem ze ph1 roznilo sie od ph2, chyba napenwo miska olejowa i skrzynai wydaje mi sie ze tez byla inna, do tego komp. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
crackers |
Dodany dnia 29-03-2006 19:55 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Ale to sama obecnosc katalizatora ujmuje te 2 konie czy silnik byl lekko inaczej zestrojony?
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Kune |
Dodany dnia 29-03-2006 21:05 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
katalizator zawsze przydusza silnik. Fiat Uno 1.3T z katem mial 105 koni a bez 115.
Moze inaczej byl tez zestrojony komputer, mniej restrykcyjnie, ale mysle ze to wlasnie kat przydlawal silnik. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 31-03-2009 02:45 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Z tego co wiem to chodzi o to, że 700 i 704 różnią się prócz kata lub jego braku tym, że 700 musiała spełniać niższe normy (które dopiero później zaczęły obowiązywać) i z tego powodu ma nieco inną mapę w ECU.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Przemo_16V |
Dodany dnia 31-03-2009 06:53 |
Postów: 1167 Data rejestracji: 27.08.2007 22:00 Skąd: mazowieckie Przasnysz |
Ja mam dwie nie wiem jakiej mocy dokładnie są ale różnią się w silniki tym ze jedna ma miskę olejowa aluminiowa a druga blaszana z tym się wiąże inna obudowa skrzyni biegów miarka ilości oleju w jednej z żółta rączka a w drugiej zwykły wygięty drut płaski. Tyle różnic zauważyłem no i jednej wyciąłem katalizator a druga ma katalizator i 3 tłumiki.
Było Renualt 19 1.8 16V Chamade Ph1
Jest Renault 19 cabrio Ph2 16v Volvo s 60 2.4 d5 163km. przemo.przasnysz@gamil.com Nr. klubowicza 0328 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 179236km
|
marcinkamyk |
Dodany dnia 22-09-2010 21:28 |
Postów: 16 Data rejestracji: 30.09.2009 19:59 Skąd: - |
to nieprawda że phase 1 i phase2 różnią sie miską olejową miska olejowa, była różna w zależnosci od skrzyni biegów aluminiowa była stosowana najczęściej montowana w cabrio ze względu na wage bo jest cięższy i dlatego cabrio ma skrzynie jb 3082 albo jb 30 91 z innym przełożeniem poto zeby nietracic mometu obrotowego
HARASZEK
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 170000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 22-09-2010 21:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ciekawa teoria. Jak podjeżdza jaka kolwiek 16V to nigdy nie ma pewnosci jaka jest miska - taka jest prawda. |
Bedek32 |
Dodany dnia 08-10-2010 21:06 |
Postów: 158 Data rejestracji: 24.07.2006 15:41 Skąd: małopolskie Kraków |
f7p700 nie miał sondy lambda,ale potencjometr do regulacji skladu mieszanki(mam gdzies taki w garazu) i inny ecu. po wymianie silnika musialem kupic ecu oraz dolozyc lambde-na starym kompie silnik wariowal. Treść dodana dnia 08-10-2010 21:09: Bedek32 napisał/a: f7p700 nie miał sondy lambda,ale potencjometr do regulacji skladu mieszanki(mam gdzies taki w garazu) i inny ecu. po wymianie silnika musialem kupic ecu oraz dolozyc lambde-na starym kompie silnik wariowal. co do misek- w f7p700 z 91r mialem stalową oraz w f7p704 z 91r takze mialem stalowa miske |
|
|
bej |
Dodany dnia 08-10-2010 21:11 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
ja mialem 3x ph1 16V i zawsze miska stal i 2x ph2 16V i zawsze miska alu
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 08-10-2010 22:06 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
ja miałem ph1 16v i miska alu, teraz ph2 i tez alu. wiec nie wiem skad roznice
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
R9GTX |
Dodany dnia 08-10-2010 22:11 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Ja mam kata i żółty bagnet
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 08-10-2010 22:35 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
ja też mam żółty ale kata nie ma sonda lambda obecna
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 08-10-2010 23:13 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja przypuszczam, że z tymi miskami to było tak jak z układami hamulcowymi. Jak na linię przywieziono partię alu to montowano alu, jak przyszły stalowe to stalowe, tak aby linii nie usypiać i nie czekać na dostawę.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
Bedek32 |
Dodany dnia 21-10-2010 11:50 |
Postów: 158 Data rejestracji: 24.07.2006 15:41 Skąd: małopolskie Kraków |
Dodam jeszce ,że F7p700 nie miała filtra z węglem do oparów benzyny i nie miał wtrysku rozruchowego w kolektorze |
|
|
guciowsk |
Dodany dnia 21-10-2010 13:05 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
A ja mam taką propozycje... Moze naleź sie skontaktować z chłopakami z francuskiego forum może oni wiedzą wiecej i przy okazji mozna rozwiac wiecej teorii jeśli chodzi o 16v... Ktoś kumaty musialby sie podjąć
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
CyccX |
Dodany dnia 21-10-2010 22:24 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
róznica 2KM - nadczym tu sie tak spuszczać?
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2010 22:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
sam widzisz że są inne różnice.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gzara |
Dodany dnia 21-10-2010 23:16 |
Postów: 136 Data rejestracji: 18.04.2010 15:33 Skąd: lubelskie Nałęczów |
Jeżeli nie ma lambdy to jest to system wtrysku Renix i to jest dość zasadnicza różnica
R11 TXE Electronic, R25 TXE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |