Menu główne
Forum
Klubowicze
spinacz12345 |
Dodany dnia 16-01-2011 13:34 |
Postów: 774 Data rejestracji: 08.07.2007 15:01 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
np stoje chce wlaczyc 1bieg wchodzi jakby do polowy nie pcham na sile popuszczam delikatnie sprzeglo wtedy jest zgrzyt i wchodzi. podobnie z drugim biegiem ale to nie jest zawsze...
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym >>tel.785211715<< >>gg:8402499<< Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 220000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-01-2011 13:34 |
maestro |
Dodany dnia 16-01-2011 13:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
hmm mi sie tak kilka razy zdarzyło ale to chyba przez pospiech. sprzeglo zawsze do podlogi?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
spinacz12345 |
Dodany dnia 16-01-2011 13:42 |
Postów: 774 Data rejestracji: 08.07.2007 15:01 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
No tak ale to jest wlasnie po wymianie sprzegla i linki a sprzeglo wciskam do konca i nie chce wejsc tylko do polowy przemieszam biegami i wchodzi.Najgorsze jak pojechalem na warsztat to regulowali cos podspodem i wszystko bylo ok .I nie trafilo sie to nawet sie przejechali . dzis juz sie to pojawilo zatrzymalem sie na swiatlach chce ruszyc 1 nie chce wejsc 2 tez nie chce wejsc reszta wchodzicbez problemu.
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym >>tel.785211715<< >>gg:8402499<< Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 220000km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 19-02-2011 12:49 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
no chyba szlak mnie trafi, wsadziłem śrubę m10 jak tak pisali niektórzy forumowicze ale potem zdecydowałem sie na m8 ze względu na trudności w założeniu linki na łapę. Nie wiem jakim cudem bez użycia łomu dało się to komuś założyć. Dziś podjadę do wujka to zrobię to a w środę konkretny montaż pedału Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 19-02-2011 14:23 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
ja tylko dorzuce od siebie nie ma zatyczki blokujacej linke na koncu przy pedale =wielkie problemy bo linka lata jak zyd po pustym sklepie i pozniej jest placz .Co do samoregulatorow to sa oki przez 10 lat mi zaden nie padl chociazk pare wymienilem innym osoba
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
mati89tczew |
Dodany dnia 19-02-2011 14:54 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@kosiarz79: jakiej zatyczki u mnie samo regulator jest dobry tylko ta sprężynka jest do dupy, dlatego na parę dni chcę włożyć miedzy pedał a dużą zębatkę śrubę M8, ale zastanawiam się, czy koledzy wyżej co zrobili taki patent bez problemy potem założyli linkę na łapę, bo ja nie dałem rady, ale poczekam do wieczora i zobaczymy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
monterek5 |
Dodany dnia 19-02-2011 16:03 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
przerabialem ten temat juz pare razy albo zle wysprzeglal albo po zablokowaniu wysprzeglal ok ale o wiele ciezej i moment szczelaly linki tak po 3 czy 4 awariach posatanowilem kupic nowy samoregulator wraz z pedalem i oryginal linke z ASO i od pol roku spokój dziala idelanie tak nawiasem oryginal linka jest 2 razy grubsza niz nawet najlepszy zamiennik za 25-30 zl a oryginal kosztuje cale 50 zl i nawet jak uda ci sie zablokowac to niekonieczcnie musi linka szczelic w koncu raz mi sie zdarzylo ze plaskik na koncu pancerza od strony pedala ktory blokuje nqciag linki tez szczelil i linka z pancerzem wpadla do srodka samochodu takze moze dzialac ale krotkoterminowo takie jest moje zdanie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 19-02-2011 16:07 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@monterek5: no ja chcę to zrobić na kilka dni, więc linka może strzelić bo już kupiłem nową i czekam na części i jak sie uda to w środę montaż wszystkiego, żeby było git. a może się skuszę na ta linkę w aso za 50 zł Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
TomexD |
Dodany dnia 09-06-2011 13:40 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Świetna instrukcja dzięki!
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 25-03-2012 23:42 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
witam, i mnie spotkał problem samo regulatora :/ dwa razy wymieniałem go, trzeci tez odmawia posłuszeństwa, poczestowałem go pilnikiem działało przez 1 dzień, w końcu uzylem opaski zaciskowej, wczesniej bylo to opisywane. mam pytanie czy takie rozwiazanie jest chwilowe czy mozna tak dluzej jezdzic ? pytam poniewaz miesiecznie przejezdzam srednio 1000 km. zastanawiam sie nad kupnem kolejnego samo regulatorem i linki sprzegła. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 25-03-2012 23:46 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
tak w skrocie lepiej niz obrazek nic tego nie wyrazi
[img]http://images39.fotosik.pl/1133/087954ff9ac2fde9m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images41.fotosik.pl/1133/1fee3398fffe8787m.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez monterek5 dnia 25-03-2012 23:48 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 25-03-2012 23:47 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@sebastianwaski Można by pomyśleć nad tym dlaczego się tak dzieje, a nie usuwać tylko skutki. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 25-03-2012 23:59 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
@monterek5 zamontowana śruba ma za zadanie, zablokowanie tego ustrojstwa? u mnie ząbki na elemencie zanitowanym sa w kiepskim stanie, w porównaniu z tymi na zdjeciu. @xxlgogoxxl przyczyna moglo by byc kiepskie sprzęgło? do wymiany? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 26-03-2012 00:02 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
tak ma zablokowac mam taki wyciagniety gotowy moge ci sprzedac za pare zl Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-03-2012 00:04 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@sebastianwaski Jeżeli cały czas niszczy samoregulator, to może linka, jak nie linka, to sprzęgło za ciężko chodzi, może być już kiepski docisk, albo i całe sprzęgło. Nie wiadomo z fusów nie powróżymy Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 26-03-2012 00:11 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
mi zrywalo non stop linki w koncu wymienilem na linke ori aso 50 zl to rozwalalo samoregulatory a skonczylo sie tym ze i ori regulator kupilem z pedalem 180 zl, i cisza spokoj a wina tego ze lapa przy skrzyni ktotka jest i tyle i z czasem docisk zaczyna ciezko pracowac i daje w dupe i leci albo linka albo samoregulator pomaga wymiana lapy na lape z lagi np, 2 razy dluzsza ,mniejsza sila potrzebna do wcisnieca sprzegla Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 26-03-2012 00:13 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
@monterek5 byłbym zainteresowany, koszt naprawy sprzegła ( docisku ) nie jest mały :/ Treść dodana dnia 26-03-2012 00:17: @monterek5 mówiąc o " łapie" masz na myśli element w skrzyni, na który jest założona linka sprzegła ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-03-2012 00:28 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Proponuję przed wymianą sprzęgła "bo ciężko chodzi a łapa jest za krótka" sprawdzić jak wygląda grzybek-trzpień na którym łapa się opiera.Jest o nim temat. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
kieroxxx |
Dodany dnia 06-04-2014 15:16 |
Postów: 8 Data rejestracji: 29.10.2011 18:28 Skąd: - |
Hej Czy ktoś mógłby wrzucić jeszcze raz to zdjęcie z instrukcją? Bo niestety mi nie działa |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-04-2014 15:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kieroxxx https://www.youtu...ooE7Nut8Wo
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |