Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 11-01-2013 21:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
14stka musi wejsc w przepustnice - to był powód Twoich problemów.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 11-01-2013 21:31 |
Scott |
Dodany dnia 11-01-2013 21:33 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
I rozumiem, że wężyk numer 8 wchodzi na wyjście, które zaznaczyłem:
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-01-2013 21:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tak jak widać na schemacie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 11-01-2013 21:36 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
tak, on idzie za przepustnicą to jeśli był drożny to ciągnęło nim powietrze, wkręć w niego jakąś dużą śrubę będzie ok
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Scott |
Dodany dnia 11-01-2013 21:52 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Jeszcze jedno. Rozumiem, że zaznaczone elementy powinny być połączone, tak jak na schemacie. A u mnie jest inaczej, czyli od górnego wyjścia z przepustnicy wychodzi taki wężyk jak na schemacie idzie do trójnika i od niego leci od razu wężyk do tyłu za przepustnicę i do odmy. Nie łączy się z tym kawałkiem wężyka, który wychodzi z dolnego wyjścia przepustnicy, a sam kawałek wężyka nie jest zaślepiony. Dziwne, bo wszystko wygląda na nie ruszane i jakoś wcześniej nie było problemów z obrotami. Treść dodana dnia 11-01-2013 22:02: Nie ma elementu zaznaczonego na zdjęciu:
Scott dodał/a następującą grafikę:
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-01-2013 22:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie ma to prawa działać jeśli jest nie poślepione.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 11-01-2013 22:11 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Jakoś działało, chyba, że ktoś wcześniej zaślepił ten wężyk, puściło i dlatego pojawiły się problemy z obrotami.
Poskładam wszystko jak na schematach i zobaczymy. Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-01-2013 22:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dobrze popatrz co wywalasz, co ślepisz. Schematy z EGRa (jak wyzej) niezbędne.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 11-01-2013 22:17 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Zrobię wszystko jak w schematach i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-01-2013 22:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To jest prosta robota. Wszytkie wezyki ktore wywalasz musisz potem pozaslepiac miejsca gdzie one dochodzily. Cała filozofia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 11-01-2013 22:20 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Wiem
Zobaczymy, czy to pomoże na mój problem. Treść dodana dnia 13-01-2013 17:42: No i dziś wreszcie (mam nadzieję) ogarnięty temat obrotów. Wszystko rozebrałem i poskładałem na nowo na silikonie wysokotemperaturowym. Zaślepiłem tego węża, co pisałem, ale reszty tak jak w temacie o EGR na razie nie wywalałem. Zobaczymy jak brat pojeździ, czy wszystko dalej będzie ok, to wtedy się wezmę za EGR-a. Dzięki wielkie chłopaki za pomoc Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
mirek29a |
Dodany dnia 27-04-2014 11:43 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
problem znowu z gazem wymieniłem linkę gazu ostatnio niestety musiałem dorabiać jest ciut grubsza przez to się nie cofała całkiem wiec dałem wiec sprężynę by odciągać.(wcześniej sprężyny tam nie było przy gazniku)
Po zapaleniu na gazie obroty mam jakieś do 1500 obr. Teraz problem się pojawia z gazem w czasie jazdy jak się leci 90km/h przy wciśnięciu sprzęgła np. z hamulcem silnik potrafi po prostu zgasnąć A wiadomo czym to grozi w razie hamowania awaryjnego! ..(regulacja mieszanką nic nie daje- na wolnych obrotach w pozycji STóJ trzyma te800) uwaga mam nadal klapkę regulującą ciepłe zimne powietrze. jakieś pomysły. mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 27-04-2014 16:32 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@mirek29a
To masz gaźnik... Mi się zdaje że w L740 jest monowtrysk Na BP też podczas jazdy Ci szaleje http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
mirek29a |
Dodany dnia 27-04-2014 18:44 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
na Bp jest oki tylko na gazie cuda....
mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-04-2014 19:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mirek29a no to regulacja gazu, nic innego nie wymyślimy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mirek29a |
Dodany dnia 27-04-2014 19:53 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
jak wywalę klapkę zimne /ciepłe powietrze i zostawię tylko ciepłe oraz zaślepię otwór cos się zmieni oprócz możliwości przegrzania silnika
ja wy macie w reńkach/ Edytowane przez mirek29a dnia 27-04-2014 20:02 mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 27-04-2014 21:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
JAKIEGO PRZEGRZANIA SILNIKA oddaj to auto na złom bo niedługo otwierając drzwi coś zepsujesz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
maestro |
Dodany dnia 27-04-2014 21:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
JAKIEGO PRZEGRZANIA SILNIKA oddaj to auto na złom bo niedługo otwierając drzwi coś zepsujesz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mirek29a |
Dodany dnia 28-04-2014 08:52 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
maestro napisał(a): JAKIEGO PRZEGRZANIA SILNIKA oddaj to auto na złom bo niedługo otwierając drzwi coś zepsujesz. maserto oprócz krytycyzmu bezsensownego potrafisz coś doradzić mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 28-04-2014 09:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bezsensowne są Twoje pytania. Zacznij czytać temat od pierwszej strony. 100 razy tego samego nikt nie bedzie pisał.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |