Menu główne
Forum
Klubowicze
Scott |
Dodany dnia 03-01-2013 22:50 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Kujtek napisał/a: na pierwszym zdjęciu ta żółta powinna być zaślepiona i obok niej też jest wyjście z wtrysku i idzie jakieś ciśnienie/podciśnienie, ja to zaślepiłem, ale dobrze jak by się ktoś z większymi kompetencjami wypowiedział to coś na drugim zdjęciu to powinno być chyba zaślepione, tak mówi dialogys, na lewo od tego jest czujnik temperatury co nie? Jest jakiś czujnik. A to jest czujnik temperatury, który odpowiada za ssanie, czy za wskazania na desce? A gdzie dokładnie jest jeszcze to wyjście o którym piszesz? Możesz na zdjęciu zaznaczyć? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-01-2013 22:50 |
lukas85 |
Dodany dnia 03-01-2013 22:52 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 03-01-2013 22:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zatem to czujnik temperatury w kolektorze dolotowym, nigdzie tego nie pokazuje
te dwa z krzyżykami zaślepić http://i.imgur.co... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Scott |
Dodany dnia 03-01-2013 23:02 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
@Kujtek @lukas85
Ok.Dzięki wielkie. I jeszcze jedno jak ta zaślepka jest walnięta, to przez nią może brać lewe powietrze i dlatego takie wysokie obroty? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
lukas85 |
Dodany dnia 03-01-2013 23:14 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
tak. ma byc szczelnie zaslepione bo bedzie łapać lewe powietrze
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
Scott |
Dodany dnia 04-01-2013 13:37 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Zaślepki wyglądają ok.
Jak można sprawdzić, czy nie bierze lewego powietrza. Czytałem gdzieś żeby włożyć do otwartej przepustnicy wąż z powietrzem i wtedy pokaże gdzie jest nieszczelność. I dziwne bo po odpaleniu na zimnym obroty są na ok. 1800 i dopiero jak się nagrzewa, to rosną do 2200-2400. Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 04-01-2013 13:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
uszczelka pod wtryskiem wymieniona?
bierzesz folię, ściągasz obudowę, i nakładasz folię na wtrysk, powinien zrobić dziurę w folii, jak dalej łapie powietrze to folia będzie cała po prostu zatkaj od góry, jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Scott |
Dodany dnia 04-01-2013 15:13 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
@Kujtek
Nic z uszczelką nie było robione. Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-01-2013 15:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
trzeba to wszystko rozebrac az do zdjecia miksera, i wszystko pokolei wyczyścić, i poskładać jedno do drugiego na dirko.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 04-01-2013 16:20 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
A jeszcze jedno, czy problemy z tymi obrotami mogą być spowodowane przez ten czujnik temperatury, co jest obok krokowego?
Bo zauważyłem, że wtyczka, która od niego wychodzi jest trochę stopiona. I jak najlepiej się dostać, żeby ściągnąć ten cały mikser? W ilu miejscach jest przykręcony itp? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
Roxana |
Dodany dnia 04-01-2013 16:50 |
Postów: 12 Data rejestracji: 11.09.2011 21:30 Skąd: - |
rwiesz obudowe filtra, i pokolei masz śruby, pewnie cztery na torxa i po ich wykreceniu powinno zejść Moje auto: Opel Omega B, 1996r., X20XE 2.0 16V 136KM, benzyna+LPG, 240000km
|
Scott |
Dodany dnia 08-01-2013 22:32 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
@Kujtek
Przyłożona folia i auto nie gaśnie, tylko obroty spadają na 1800 z 2200. Trzeba teraz cały ten "mikser" ściągnąć i zobaczyć gdzie lewe powietrze bierze, bo słychać że gdzieś syczy jak folię założyłem. Na pewno nie z zaślepek, bo koło nich wszystko ok. Zostają tylko jakieś uszczelki? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 08-01-2013 22:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wtrysk rozkrec, przepustnice znaczy, skrec na dirko wszystko, no i jak już taka robota to pod kolektorami mozna by zmienić.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 08-01-2013 22:42 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
A pod kolektorem, to chyba nie dużo roboty?
Odkręcić, posmarować i skręcić z powrotem? Przy okazji wszystko od ERG można wywalić, ta jak w opisie na forum. Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-01-2013 23:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
roboty ze śrubami kolektora od spodu żeby je odkręcić
wymień pomiędzy kolektorami, i między kolektorami a głowicą, jak będzie wyciągnięte to szkoda nie zmienić Edytowane przez Kujtek dnia 08-01-2013 23:01 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Scott |
Dodany dnia 09-01-2013 15:48 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
@Kujtek
A da radę bez kanału ogarnąć, czy lepiej z kanału dostać się do tych śrub? I czy kolektory też na tym dirko zrobić, czy uszczelki wymienić? Treść dodana dnia 09-01-2013 15:53: Jeszcze jedno, dirko to tylko czerwone? I czy nie można zastosować w zamian np. sylikonu czerwonego? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-01-2013 15:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
miałem jakieś kijowe klucze, brak grzechotki i dostęp do kanału, czy bez niego się obejdzie to niech ktoś inny wypowie
ja tam bym po prostu te uszczelki wymienił Edytowane przez Kujtek dnia 09-01-2013 15:58 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Scott |
Dodany dnia 11-01-2013 21:05 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Cały mikser ściągnięty, i EGR odkręcony.
Trzeba wyczyścić i poskładać. I mam pytanie ile jest śrub od kolektora ssącego od spodu? I czy trzymają one tylko kolektor ssący, czy trzymają razem wydechowy? Jeżeli miałby ktoś jakieś zdjęcie kolektorów, to by dużo ułatwiło. Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-01-2013 21:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oba sie trzymają razem ogólnie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 11-01-2013 21:19 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
A ile jest śrub od dołu kolektora?
Masz może jakieś zdjęcie, co i jak? I ogólnie zauważyłem, że ten wężyk numer 14 był luźny, czyli nigdzie nie podpięty: Czy przez niego mogły być takie wysokie obroty? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |