Menu główne
Forum
Klubowicze
donald7000 |
Dodany dnia 13-07-2006 18:17 |
Postów: 417 Data rejestracji: 16.05.2005 15:41 Skąd: - |
Witam. Czy probowal ktos rozebrac regulator obrotow biegu jalowego? Chodzi mi o ta czesc na zdjeciu nizej. Czy udalo sie zlozyc i zakleic?
donald7000 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez donald7000 dnia 13-07-2006 18:17 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-07-2006 18:17 |
takeoff |
Dodany dnia 13-07-2006 20:55 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
gdzie to jest?
chyba nie mam tego w swoim F3P Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
kaka |
Dodany dnia 13-07-2006 22:18 |
Postów: 340 Data rejestracji: 14.01.2006 20:15 Skąd: - |
ja chyba tez nieee
kaka ----><StOp>nadworny upalacz <StOp> +BYLA+Renault 19 1.8s F3P "RT"90 KM) 1994r +BYLA+Mazda 626 2.0 TD Comprex ---------------- JeSt ------------------- ++Opel Vectra B 1.6 16v ++ " Czy ciemno czy jasno sunie kaka przez miasto...." |
takeoff |
Dodany dnia 13-07-2006 23:31 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Chyba jakis blad. Napewno to F3P? Moze ropniaczek?
W F3P regulator obrotow jest przy wtrysku i zdecydowanie inaczej wyglada Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 13-07-2006 23:38 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Bo to od MPI. Taki sam jest w F3R. Rozebrac to możesz zaklepic potem to mozna dobrym klejem. Problem w tym ze o ile zawór dziala to stracił szczelnosc i trzeba zrobic nową powierzchnie aluminiowego obrotowego bebna zeby stał sie spowrotem szczelny. |
donald7000 |
Dodany dnia 14-07-2006 22:46 |
Postów: 417 Data rejestracji: 16.05.2005 15:41 Skąd: - |
Wreszcie konkretna odpowiedz. Tak, mam F3P MPI, wiec w innych F3P nic podobnego sie nie znajdzie. Byc moze wystarczyloby rozciagniecie sprezyny, ale jesli sa jakies wzery na powierzchni styku otworu z "oska" to trzebaby bylo to dotrzec. pomyslalem tez o zastosowaniu metody ktora wykorzystuje sie do docierania zaworow w gniazdach. Od roku to juz 2 przypadek ze musialem czyscic ten zawor, rozpuszczalnik nitro, lub acetow zwykle wystarczaja, wszystko to wina zabrudzonego gazu. Zakladam oczywiscie ze beda wzery, chodz po dokladnym przyjkrzeniu sie o podmuchaniu calego ukladu najprawdopodobniej wystarczyloby rozciagniecie sprezyny, problem tkwi jedynie w tym czy da sie to pozniej zlozyc do tzw. kupy. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |