Menu główne
Forum
Klubowicze
tomek1405 |
Dodany dnia 04-05-2014 11:24 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@Lesiu11 Dzieki
Treść dodana dnia 10 lipiec 2014 20:37: Jakiej dlugosci powinien byc trzpien blokujacy walkorbowy? I jak wy go tam wkladacie bo mi w tym miejscu przypada waz gumowy a dlugosc trzpienia ogranicza chlodnica. Edytowane przez tomek1405 dnia 10-07-2014 21:37 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-05-2014 11:24 |
maestro |
Dodany dnia 11-07-2014 00:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To wyjmij chłodnice.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomek1405 |
Dodany dnia 11-07-2014 14:50 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@maestro A jakim sposobem robia to mechanicy? Bo oni blokuja wal bez wyciagania chlodnicy.
Treść dodana dnia 12 lipiec 2014 21:49: Gwint na kole walukorbowego jest odwrotny? Bo wydaje mi sie ze zablokowalem wal ale zablokowany jest tylko zgodnie z ruchem wskazowek zegara a do tyl nie. Edytowane przez tomek1405 dnia 12-07-2014 22:49 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
playazka |
Dodany dnia 12-07-2014 23:48 |
Klubowicz #0190
Postów: 5515 Data rejestracji: 27.05.2006 00:46 Skąd: dolnośląskie Legnica |
źle zablokowałeś, podparłeś wykorbienie na wale/przeciwwage a nie miejsce na blokade - lesiu
kontakt: ola@renault19.pl, gg: 2511292 tel: 608498791 była czarna Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 177500km Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 1000000km Moje auto: Renault Safrane 2,5 V5, benzyna+LPG, 269000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 13-07-2014 07:14 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kurcze a ustawilem kola po znakach. Czyli gwint na srubie walu jest normalny prawy?
Edytowane przez tomek1405 dnia 13-07-2014 08:31 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 13-07-2014 10:20 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
tak normalny Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
borek88 |
Dodany dnia 14-09-2015 22:37 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Rozebralem dziś obudowę rozrządu i okazało się ze straszliwy hałas to rozsypane łożysko. Nie wiem jak dojechałem do domu. Po zdjęciu obudowy z łożyska wysypaly się kulki. Teraz gdy okrecam wał kluczem pasek przeskakuje. Jeśli nie uszkodzilem silnika jazda a jechał normalnie i miał jakąś tam moc jak na f3n 73km to czy jak teraz będę okrecam wałem i wałek głowicy będzie stał w miejscu to czy mogę uszkodzić zawory? Ustawiam tylko wałek rozrządu takie wcięcie pomalowane żółto na znak obudowy chyba wypustka. Oraz wal blokuje np wiertłem 8 i mogę zakładać pasek i nowe rolki i powinno wszystko grać? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
PaveleK_ |
Dodany dnia 14-09-2015 22:43 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Jeśli zawory są akurat pozamykane to nic nie powinno się stać. Generalnie jeśli wał sie obraca normalnie i nie blokuje sie to jest okej.
Ustaw na znaki czyli tak jak piszesz wałek na to wycięcie, wał na blokadę i zakładaj pasek. Przed odpaleniem klucz na wał i zgodnie z ruchem wskazówek zegara obróć z 10 razy wałem i słuchaj czy nic nie klepie, czy wał sie kręci normalnie. Jak będzie opór większy niż wynika z kompresji to nie kręć, sprawdź ustawienie na znaki i znowu. Never drive faster then
Your guardian angel can fly Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-09-2015 00:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
skoro do zgaszenia wszystko działało to składaj na nowym rozrządzie i idź dać na tacę że ci to się nie rozpadło chwilę wcześniej skoro w takim stanie było łożysko
póki nie kręciłeś z jakąś okrutną siłą to nie powinieneś pogiąć zaworów, choć nie powinien wał się luźno kręcić, to silnik kolizyjny, zawsze jest jakiś zawór otwarty hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jonowaty |
Dodany dnia 15-09-2015 06:51 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Jak się kręci kluczem i tłokiem stuknie w zawór to słychać wyraźnie i czuć wyraźnie że się blokuje jedno o drugie
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
borek88 |
Dodany dnia 15-09-2015 19:05 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Oki to już większość wiem. Koła mam wstępnie ustawione a wał zablokowany. Tylko czy do wymiany rolek musze usunąć obudowę rozrządu która przykrecona jest do silnika? Nadal czekam na paczkę z rozrządem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-09-2015 19:15 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ja nie pamiętam żeby było u mnie ściągane przy zmianie rozrządu
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
borek88 |
Dodany dnia 15-09-2015 22:14 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Ściągnąć raczej nie idzie bez dokręcania koła pompy ale wykręciłem większość śrub obudowy odchyliłem i łożysko z mocowaniem moje. Rozrząd na dobrych częściach był continental i ina czy jakoś tak wytrzymał 7 lat i 70 tys przebiegu Wcześniej przy 40 w 2000r był wymieniany. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
orgowit |
Dodany dnia 10-04-2016 13:48 |
Postów: 57 Data rejestracji: 30.01.2016 21:37 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Panowie pilnie potrzebuję schemat ustawienia rozrządu w F7P . Ma ktoś coś takiego ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 202000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-04-2016 13:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
orgowit |
Dodany dnia 10-04-2016 18:27 |
Postów: 57 Data rejestracji: 30.01.2016 21:37 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Kujtek Dzięki wilekie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 202000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |