Menu główne
Forum
Klubowicze
luki |
Dodany dnia 29-08-2006 14:23 |
Postów: 74 Data rejestracji: 06.06.2006 09:51 Skąd: - |
chcę przeczyścic i nasmarować co trzeba w silniku krokowym. czy jest trudo rozkręcic silnik krokowy? i lepiej sie za to nie brac czy też to w miarę prosta sprawa. nie chcę rozkręcic i zepsuc więc pytam fachowców...
zielona 19 1794cm3 F3P
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-08-2006 14:23 |
mario |
Dodany dnia 29-08-2006 15:29 |
Postów: 376 Data rejestracji: 24.03.2005 17:02 Skąd: - |
a czemu chcesz ?
Honda Civic
|
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 29-08-2006 18:00 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
zastanow sie czy warto.jak chodzi to zostaw mi sie sypnol i zabulilem 500plnow za nowy a stary mam i nie moge sie do niego dobrac bo pewnie tez by chodzil jak by byl czysty.
pozdro The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
holek125 |
Dodany dnia 29-08-2006 19:48 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Witam!
Ja ostatnio czyściłem swój krokowy, bo nawalał i mnie to wkurzało gdy ciągle po puszczeniu gazu miałem wysokie obroty, lecz i tak go nie zrobiłem, okazało się, że szczotki w krokowym się skończyły i lipa, bo gdzie teraz dostanę takie szczotki o średnicy 3mm. Co do rozkręcenia to jest w miarę prosty do złożenia, lecz musisz się przyjrzeć przy rozmontowywaniu jak co i gdzie jest włożone, a i uważaj, bo po rozkręceniu mogą Ci wylecieć szczotki ze sprężynkami, a to jak zgubisz to kicha, włożenie szczotek nie jest trudne, tylko trzeba pomyśleć jak to zrobić, opisał bym Ci jak to zrobić, ale muszę poszukać jakiegoś zdjęcia, bo tak na sucho to problem. Jak chodzi to zostaw go w spokoju. A może mi ktoś powiedzieć jakie dokładnie funkcje ma ten silniczek, bo u mnie jest odłączony i też renia chodzi bez zarzutu. Czy ten silniczek odpowiada też za ssanie Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 29-08-2006 19:54 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Sprawa jest taka... ze chcac polepszyc, mozesz pogorszyc, bo akurat sie okaze, ze cos jest w srodku zuzyte lub po zlozeniu nie bedzie chodzil. Kazde rozbieranie czegokolwiek wiaze sie z ryzykiem.
Najlepiej jesli chodzi ok, go po prostu zostawic, bo on spelnia tylko taka role jaka teraz dobrze pelni Jesli jest cos nie tak, to kombinuj... nawet zacznij od WD40 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
takeoff |
Dodany dnia 29-08-2006 21:22 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Moj post znikl
3 srubki odkrecasz w F3P mono. Krokowy jest na zatrzaski. Delikatnie odginasz i otwierasz. Silniczek ci sie nierozsypie Odnosnie szczotek to problem jest w F3N bo lubi sie rozsypac. Ale szczotki mozna dopilowac jak komus pilniczek nie jest obcy. Jak pogubi ktos sprezynki tez da sie zwinąć nową. Ja w f3n zgubilem wszystko w trawie wiec dopilowalem szczoty i zwinolem sprezynki i dziala elegancko! Fota do krokowca w F3P: http://www.fotosi...f95d6.html Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |