Menu główne
Forum
Klubowicze
pomarancz |
Dodany dnia 18-09-2006 16:39 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Witka.
Mam taki problem, autko na 4 biegu powyzej 100kmh wiecej wyje niz przspiezsa a przy 120 to juz sensu brak zeby na tym biegu jechac. od setki lepiej na 5 ciagnie. koledzy poniektorzy pisali ze na 4 dochodza do 160 itd nawet nie potrefie sobie tego wyobrazic,ba o co moze chodzic inne biegi sa zwawe tylko na 4 jade trupem. pozdro The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-09-2006 16:39 |
Przemo |
Dodany dnia 18-09-2006 17:10 |
Postów: 77 Data rejestracji: 18.09.2005 20:58 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Może to sprzęgiełko a obrotu nie rosną nadmiernie przy przyspieszniu zaciągnij reczny wrzuc 5 przegazuj i pusc sprzegło jak obroty beda rosły albo bedą sie trzymały to sprzęgło załatwone
Renault Laguna II 2.0T
Moje auto: JUŻ LAGUNA II, benzyna, 122000km
|
|
|
Szabelka |
Dodany dnia 18-09-2006 17:13 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
puścić sprzęgło poodczas gazowania na ręcznym przy włączonym piątym biegu? to chyba troche niezdrowe dla silnika :\
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
Przemo |
Dodany dnia 18-09-2006 17:34 |
Postów: 77 Data rejestracji: 18.09.2005 20:58 Skąd: wielkopolskie Poznań |
no przecież trzydni niema puszcac tylko przez moment
Renault Laguna II 2.0T
Moje auto: JUŻ LAGUNA II, benzyna, 122000km
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 18-09-2006 18:44 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Moze i niezdrowe, ale czasami trzeba poswiecic troszke, zeby sie dowiedziec Niestety proste metody czasami nie sa tanie
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
czaja |
Dodany dnia 18-09-2006 20:09 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
jak nie chcesz tego ręcznego zaciągać to znajdz jakąś górke lub wiadukt , jedziesz wolno wrzucasz 4 i gazu jak obroty skoczą a fura nie przyspieszy to masz odpowiedz |
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 18-09-2006 21:46 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
oko
testa podam choc czekam na inne pomysly o co biega dzieki The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
nypel |
Dodany dnia 19-09-2006 09:47 |
Postów: 549 Data rejestracji: 02.03.2006 20:10 Skąd: - |
biega o to ze jak obroty skocza a fura nie bedzie chciala isc..tzn ze sie Tobie sprzeglo slizga ja mialem tak zjarana tarcze ze pod gorki juz nie moglem wjezdzac masakra |
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 25-09-2006 18:13 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
jednak nie sprzeglo. testowalem i jest z nim git.
od 60 do 100kmh ladnie buje ale potem trup. jakies jeszcze pomysly? pozdro The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
tojaps |
Dodany dnia 25-09-2006 21:24 |
Postów: 366 Data rejestracji: 11.03.2005 00:44 Skąd: - |
Może katalizator zapchany - podobnie miałem kiedyś w Tico
Tojaps
R19 Chamade 1.7 F3N + LPG Renault Safrane 2.0 RT |
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 26-09-2006 13:17 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
nie moze byc sprzeglo skoro na 3 i 5ce jest git
ale nie slyszalem jeszcze o tak specyficznie zepsutej skrzyni biegow w sumie... ale napisz jeszcze czy obroty silnika rosna czy nie czy silnik poprostu nie wydala przelozenia czy jest za krotkie i wyje przy 6000 rpm ;] moze pan Jozek podmienil Ci trybik bo znalazl w szopie ;] F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 26-09-2006 17:24 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
no pan jozek to jeszczce nie mial okazji ich podmienic
co do obrotow to rosna ale bardzo wolno tak jak i predkosc. przy 4000 zamiast kopa jest wielka kupa a 6000 to na 4 nie osiagalne w moim wypadku dziwne ze to jest wlasnie tylko na4 tak jak pisalem od 60 do 100kmh wyglada wszystko ok ale potem to naprawde tylko 5 bo sensu brak tak sie wlec- czekam na jakies pomysly. pozrdo The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
crackers |
Dodany dnia 26-09-2006 17:50 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No wiec tak... w maluchu mi sie zdawalo tez, ze na 4ce nie idzie. Szedl 90-95 max. Zmierzylem cisnienia na garach: 5.5 i 6.0. Wyplukalem silnik, wlalem polsyntetyka Liqui Moly 10w40 z MoS2 razem z "niby" uszczelniaczem Auto-Repair (jak dla mnie, to zageszcza, a nie uszczelnia, ale zawsze lepiej, jesli juz , zageszczac lepszej jakosci olej) i tak pojezdzilem z 2-3 tys. km. I 4ka jakby sie odblokowala Raz nawet 130 polecial z gorki, a chodzil idealnie
Druga sprawa to czujnik podcisnienia i szczelnosc przewodow. Skupilbym sie na tych 2 kwestiach dokladnie POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 28-09-2006 19:46 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
dobujalem na 4 do 130kmh
od 100 to jak bym pod duuuuuza gorke jechal. przy 130 mam 5000 na obrotku. niech mi ktos napisze jak sie jego f3p buja na 4 bo musze zeznania pozbierac zeby ewentualnie mechanol nie mowil ze tak ma byc pozdro The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
crackers |
Dodany dnia 28-09-2006 21:05 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Z tego co wiem, to przy 6 tys. na 4-ce masz 165 Wiec 5000 przy 130 to tak jakby cos ze sprzeglem jednak
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-09-2006 21:07 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ja mam 170 przy cos ok 6 tys
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
crackers |
Dodany dnia 28-09-2006 21:11 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Grzesiek Lca napisał/a: ja mam 170 przy cos ok 6 tys Masz f3n, kolega pyta o f3p POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-09-2006 21:12 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no wiem Chyba mam w podpisie
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
crackers |
Dodany dnia 28-09-2006 21:34 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Grzesiek Lca napisał/a: no wiem Chyba mam w podpisie Tak, masz Sprawdz cisnienia na garach na wszelki wypadek, a na 90% sprzeglo ci sie slizga, niestety POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 29-09-2006 16:43 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
to na mocnych 1ce, 2ce i 3ce sie nie slizga a slizga sie tylko na 4ce?
no nie mozliwe normalnie ;] F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |