Menu główne
Forum
Klubowicze
DominikR19 |
Dodany dnia 29-09-2006 22:20 |
Postów: 99 Data rejestracji: 29.07.2006 16:09 Skąd: - |
Witam przejrzalem cale forum a tego nie znalazlem,wiec pytam was.Mam problem tego typu ze chlodnica ktora mialem w mojej reni calkiem sie rozsypala i chce cos z tym zrobic.Mianowicie moje pytanko jest nastepujace: Dlaczego w 1.8 lub w 1.7 gabaryty chlodnicy sa takie same jak w 16v a roznia sie od 16v tym ze w 16v jest wlot cieczy z lewej strony a wylot z prawej a w zwyklych 1.8 lub 1.7 sa oba wloty po lewej?Czy jak zaloze taka chlodnice do 16v to cos sie stanie ,czy wystarczy przedluzyc gumowy przewod i wszystko gra.Prosze o jakies podpowiedzi bo juz mam dosyc pytac sie o to mechanikow bo oni chyba sami nie wiedza.Pozdrawiam
Edytowane przez Krzychup dnia 09-12-2007 17:26 Powrót do Renifera
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 224000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-09-2006 22:20 |
Kucu |
Dodany dnia 29-09-2006 23:00 |
Postów: 656 Data rejestracji: 10.08.2005 21:35 Skąd: - |
Są inne wloty/wyloty z chłodnicy bo jest troszkę inna konstrukcja silnika. Jak nie pasi to dopasuj inny przewód i po sprawie . No i pamietaj ze dodatkowa pomka jest podlaczona do przewodu wlotowego czyli tego na gorze. Wlot jest zawsze na gorze, wylot na dole. Pozdro
była...
R19 1.4e E6J Bellevue 1993r, perska czerwień metallic jest... |
|
|
DominikR19 |
Dodany dnia 30-09-2006 17:09 |
Postów: 99 Data rejestracji: 29.07.2006 16:09 Skąd: - |
Wiec po zacieklych poszukiwaniach chlodnicy do 16v dalem sobie spokoj(nigdzie nie mozna takowej dostac).Wiec udalem sie do ludzi ktorzy handluja czesciami i kupilem sobie zwykla chlodnice od F3N tylko od anglika z wylotem i dolotem z jednej strony.Poprzerabialem weze ,pospawalem kolanka i wszystko gra.Wielkie dzieki dla Kucu ktory jako jedyny napisal mi jak i co mam zrobic.Kucu szacuneczek. PS.Nareszcie mam znowu mojego kochanego Renifera na chodzie.I tak dla innych-wszystko jest jak najbardziej ok.Pozdrawiam
Powrót do Renifera
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 224000km
|
Przejdź do forum: |