10 Maja 2024 08:38:57
Zdjęcia użytkowników
mlody1985 mareczek
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
bardzo słabo odpala16v.POMOCY. 
sabex
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2006 17:44
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

mam problem moja renia zimna czy ciepła słabo odpala,gdy załapie chodzi idealnie[igła],dodam,że sprężanie dobre,nowe świece,przewody.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 14-10-2006 17:44
Awatar
crackers
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-10-2006 21:12
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Czy masz gaz? Co sprawdzales albo co wiesz na 100%, ze jest sprawne?

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
sabex
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2006 00:10
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

Nie mam gazu i tak naprawdę nie wiem co jest sprawne w 100%.Do tej pory wymieniłem przewody WN i świece oraz sprawdziłem sprężanie,które jest OK.Silnik muszę bardzo długo kręcić,załapuje na rozruszniku,gaśnie,znowu załapuje ale tak jak by mu czegoś brakowało.Wydaje mi się,że po odpaleniu zimnego silnika nie działa ssanie (1000obr.).Nie wiem od czego się zabrać,za wszelkie porady z góry Serdecznie Diękuje.
 
crackers
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2006 00:16
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Napisz rocznik albo wersje silnika najlepiej: 700 czy 704. 704, czyli te pozniejsze mialy dodatkowy wtrywkiwacz rozruchowy. Moze sie zapchal albo po prostu kopnal w kalendarz.

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
sabex
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2006 00:38
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

Mam silnik 704
 
crackers
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2006 00:53
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Od listwy wtryskowej leci przewod pod kolektor - to wlasnie tam jest ten wtryskiwacz.

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
sabex
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2006 12:33
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

DZięki,postaram się jak njaszybciej to sprawdzić i mam jeszcze pytanie gdzie znajduje się ERGa i czy może mieć też coś wspólnego z tym odpalaniem oraz krokowiec jaki ma wpływ.
 
crackers
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2006 13:20
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Moze miec wplyw, bo zalezy jak sie ustawi po ostatnim zatrzymaniu silnika. Jesli z wcisnietym gazem lzej zapala, to mozliwe, ze wtedy masz wiekszy przelot powietrza i krokowy lub jego sterowanie nie jest w porzadku. Akurat uklad sterowania krokowca w kompie lubie sie przepalacSmile
Nie slyszalem o EGR w 16v, ale moze jeszcze malo wiemGrin

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
ping_rox
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2006 14:09
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

nie slyszales, bo nie ma ;]

po odpaleniu dalej jest ok? (czli 950rpm i sie nie dlawi po wdepnieciu)
jak sie pozniej sprawuje?
bo moze Ci pada cewka albo modul zaplonowy, sprawdz kopulke.
pozatym jesli to 16V phase1 , to moze Ci woda kapac na silnik do 4 swiecy i poprostu masz przebicie

jeszcze jedno: popros kumpla zeby popsikal w dolot benzynka w czasie krecenia- bedziesz wiedzial czy ukl. paliwowy czy zaplonowy

pozdro

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
sabex
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 18-10-2006 12:32
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

Mam pytanie pod przepustnicą jest coś takiego małego czarnego w kształcie walca od którego powinien odchodzić przewód, w mojej reni jest on urwany.Co to jest i gdzie powinno być pdłączone,chodzi oczywiście o16V.
 
ping_rox
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 18-10-2006 13:00
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

podgrzewanie przepustnicy - olac

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
sabex
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-10-2006 22:58
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

Dzisiaj miałem chwilę aby pogrzebać przy Renacie,co się okazało to kopułka jest do wymiany być może to ciężkie odpalanie to jej wina,wyciągnołem również wtryskiwacze główne oraz ten rozruchowy,tylko może mi ktoś podpowie jak je najlepiej sprawdzić chodzi o16V.
 
ping_rox
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 21-10-2006 14:02
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

podlacz normalnie do szyny (zeby bylo cisnienie) i podawaj 12V
jak jest chmurka to git, a jak poranny sik to do wyczyszczenia/wymiany Grin
tylko nie pryskaj w strone cieplego silnika ;]
jak je masz na wierzchu do tak czy inaczej wypada je przeczyscic

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
sabex
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2006 19:29
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

Wymieniłem kopułkę,przewody i śeiece są nowe,sprawdzałem również wtrryskiwacze są OK.Silnik odpalił trochę lepiej ale i tak jak by nie łapał na któryś gar i czegoś mu brakowało.Po odpaleniu chodził równo(zimny 1500obr.),gdy się troche nagrzał obroty spadły ale chodził nie równo.Koło kompa jest jakiś trójnik podłączony do 12v do którego dochodzą przewody podciśnieniowe coś dziwnie w nim pstrykało,w ich rytm gubił obroty.Co to jest i dlaczego tak się dzieje.Za pomoc dziękuję.
 
crackers
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2006 22:48
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Trojnik pod 12v? Moze na jakiejs fotce zaznaczysz?

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
ping_rox
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2006 17:54
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

chodzi Ci pewnie o zaworek do filtra weglowego
zaslep szczelnie rurke, ktora idzie do kolektora dolotowego - bedzie git

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
sabex
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2006 20:33
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 14.10.2006 17:33
Skąd: -

NO w końcu,po tygodniu w garażu moja Renia chodzi tak jak powinna tylko co najgorsze to już sam niewiem co jej dolegało.Powymieniałem świece, przewody,kopułkę,pozprawdzałem wtryski.W końcu zaczeła odpalać ale chodziła nie równo coś pstrykało w zaworku do filtra węglowego i wtedy falowały obroty,sciągnołem jeszcze przewód od regulatora podciśnienia,silnik zgasł po ponownym uruchomieniu chodzł idealnie,tylko co to ma do tego.DZIĘKI PANOWIE ZA POMOC.


Dodam jeszcze,że ten przewód podciśnieniowy od regulatora podciśnienia założyłem spowrotem i wtedy wszystko powróciło do normy.

Edytowane przez Hugo dnia 12-01-2009 23:22
 
crackers
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2006 21:34
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

A ten przewod oby napewno jest szczelny?

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
Pawko
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2006 20:53
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 28.01.2006 19:50
Skąd: -

Witam czujnik pod przepustnicą to nie jest żaden grzejnik przepustnicy-jest to czujnik temperatury termistor. idący do komputera. Pozdrawiam
 
ping_rox
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2006 13:11
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

znajdz mi pina w ECU zbierajacego temperature z tego "termistora"
czujnik temp dolotu masz po przeciwleglej stronie barana

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: