Menu główne
Forum
Klubowicze
sabex |
Dodany dnia 14-10-2006 17:44 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
mam problem moja renia zimna czy ciepła słabo odpala,gdy załapie chodzi idealnie[igła],dodam,że sprężanie dobre,nowe świece,przewody. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-10-2006 17:44 |
crackers |
Dodany dnia 16-10-2006 21:12 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Czy masz gaz? Co sprawdzales albo co wiesz na 100%, ze jest sprawne?
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
sabex |
Dodany dnia 17-10-2006 00:10 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
Nie mam gazu i tak naprawdę nie wiem co jest sprawne w 100%.Do tej pory wymieniłem przewody WN i świece oraz sprawdziłem sprężanie,które jest OK.Silnik muszę bardzo długo kręcić,załapuje na rozruszniku,gaśnie,znowu załapuje ale tak jak by mu czegoś brakowało.Wydaje mi się,że po odpaleniu zimnego silnika nie działa ssanie (1000obr.).Nie wiem od czego się zabrać,za wszelkie porady z góry Serdecznie Diękuje. |
|
|
crackers |
Dodany dnia 17-10-2006 00:16 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Napisz rocznik albo wersje silnika najlepiej: 700 czy 704. 704, czyli te pozniejsze mialy dodatkowy wtrywkiwacz rozruchowy. Moze sie zapchal albo po prostu kopnal w kalendarz.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
sabex |
Dodany dnia 17-10-2006 00:38 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
Mam silnik 704 |
|
|
crackers |
Dodany dnia 17-10-2006 00:53 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Od listwy wtryskowej leci przewod pod kolektor - to wlasnie tam jest ten wtryskiwacz.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
sabex |
Dodany dnia 17-10-2006 12:33 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
DZięki,postaram się jak njaszybciej to sprawdzić i mam jeszcze pytanie gdzie znajduje się ERGa i czy może mieć też coś wspólnego z tym odpalaniem oraz krokowiec jaki ma wpływ. |
|
|
crackers |
Dodany dnia 17-10-2006 13:20 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Moze miec wplyw, bo zalezy jak sie ustawi po ostatnim zatrzymaniu silnika. Jesli z wcisnietym gazem lzej zapala, to mozliwe, ze wtedy masz wiekszy przelot powietrza i krokowy lub jego sterowanie nie jest w porzadku. Akurat uklad sterowania krokowca w kompie lubie sie przepalac
Nie slyszalem o EGR w 16v, ale moze jeszcze malo wiem POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 17-10-2006 14:09 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
nie slyszales, bo nie ma ;]
po odpaleniu dalej jest ok? (czli 950rpm i sie nie dlawi po wdepnieciu) jak sie pozniej sprawuje? bo moze Ci pada cewka albo modul zaplonowy, sprawdz kopulke. pozatym jesli to 16V phase1 , to moze Ci woda kapac na silnik do 4 swiecy i poprostu masz przebicie jeszcze jedno: popros kumpla zeby popsikal w dolot benzynka w czasie krecenia- bedziesz wiedzial czy ukl. paliwowy czy zaplonowy pozdro F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
sabex |
Dodany dnia 18-10-2006 12:32 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
Mam pytanie pod przepustnicą jest coś takiego małego czarnego w kształcie walca od którego powinien odchodzić przewód, w mojej reni jest on urwany.Co to jest i gdzie powinno być pdłączone,chodzi oczywiście o16V. |
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 18-10-2006 13:00 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
podgrzewanie przepustnicy - olac
F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
sabex |
Dodany dnia 20-10-2006 22:58 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
Dzisiaj miałem chwilę aby pogrzebać przy Renacie,co się okazało to kopułka jest do wymiany być może to ciężkie odpalanie to jej wina,wyciągnołem również wtryskiwacze główne oraz ten rozruchowy,tylko może mi ktoś podpowie jak je najlepiej sprawdzić chodzi o16V. |
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 21-10-2006 14:02 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
podlacz normalnie do szyny (zeby bylo cisnienie) i podawaj 12V
jak jest chmurka to git, a jak poranny sik to do wyczyszczenia/wymiany tylko nie pryskaj w strone cieplego silnika ;] jak je masz na wierzchu do tak czy inaczej wypada je przeczyscic F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
sabex |
Dodany dnia 23-10-2006 19:29 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
Wymieniłem kopułkę,przewody i śeiece są nowe,sprawdzałem również wtrryskiwacze są OK.Silnik odpalił trochę lepiej ale i tak jak by nie łapał na któryś gar i czegoś mu brakowało.Po odpaleniu chodził równo(zimny 1500obr.),gdy się troche nagrzał obroty spadły ale chodził nie równo.Koło kompa jest jakiś trójnik podłączony do 12v do którego dochodzą przewody podciśnieniowe coś dziwnie w nim pstrykało,w ich rytm gubił obroty.Co to jest i dlaczego tak się dzieje.Za pomoc dziękuję. |
|
|
crackers |
Dodany dnia 23-10-2006 22:48 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Trojnik pod 12v Moze na jakiejs fotce zaznaczysz
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 24-10-2006 17:54 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
chodzi Ci pewnie o zaworek do filtra weglowego
zaslep szczelnie rurke, ktora idzie do kolektora dolotowego - bedzie git F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
sabex |
Dodany dnia 24-10-2006 20:33 |
Postów: 8 Data rejestracji: 14.10.2006 17:33 Skąd: - |
NO w końcu,po tygodniu w garażu moja Renia chodzi tak jak powinna tylko co najgorsze to już sam niewiem co jej dolegało.Powymieniałem świece, przewody,kopułkę,pozprawdzałem wtryski.W końcu zaczeła odpalać ale chodziła nie równo coś pstrykało w zaworku do filtra węglowego i wtedy falowały obroty,sciągnołem jeszcze przewód od regulatora podciśnienia,silnik zgasł po ponownym uruchomieniu chodzł idealnie,tylko co to ma do tego.DZIĘKI PANOWIE ZA POMOC.
Dodam jeszcze,że ten przewód podciśnieniowy od regulatora podciśnienia założyłem spowrotem i wtedy wszystko powróciło do normy. Edytowane przez Hugo dnia 12-01-2009 23:22 |
|
|
crackers |
Dodany dnia 24-10-2006 21:34 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
A ten przewod oby napewno jest szczelny?
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Pawko |
Dodany dnia 26-10-2006 20:53 |
Postów: 20 Data rejestracji: 28.01.2006 19:50 Skąd: - |
Witam czujnik pod przepustnicą to nie jest żaden grzejnik przepustnicy-jest to czujnik temperatury termistor. idący do komputera. Pozdrawiam |
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 27-10-2006 13:11 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
znajdz mi pina w ECU zbierajacego temperature z tego "termistora"
czujnik temp dolotu masz po przeciwleglej stronie barana F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |