Menu główne
Forum
Klubowicze
Bolek50 |
Dodany dnia 23-10-2006 21:13 |
Postów: 89 Data rejestracji: 27.12.2005 17:09 Skąd: - |
Mam problem auto odpala i gasnie po chwili. Auto zapala obrot sa kolo 1500 potem rosna do gory i auto ganie a z przepustnicy slychac jakby strzal silnik pracuje rowno co to moze byc Silnik byl wyciagany. Dziekuje za pomoc. Aha silnik to 1.8 16v
Edytowane przez Bolek50 dnia 23-10-2006 21:37 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-10-2006 21:13 |
Sebo83 |
Dodany dnia 23-10-2006 22:36 |
Postów: 845 Data rejestracji: 02.04.2005 15:47 Skąd: - |
mam podobny problem czasami. odpalam po nocce za pierwszym razem, renia wchodzi na 1500 obr poczym obroty spadaja i nagle gasnie. Po tem jak odpale to siedzi juz na wysokich obrotach i jest OK nie spadaja. Dzis wymienilem filtr powietrza bo pomyslalem ze to moze jego wina, Nie byl wymieniany z 2 lata :>
Renault 19 '93 5D 1721ccm 73KM LPG (było) Audi A4 Avant 1,9 TDI AFN (było) KIA Cee'd SW 1,6CRDi Jest
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 165000km
|
crackers |
Dodany dnia 23-10-2006 23:38 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Masz gaz?
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Sebo83 |
Dodany dnia 23-10-2006 23:42 |
Postów: 845 Data rejestracji: 02.04.2005 15:47 Skąd: - |
mam...jesli mnie pytasz
Renault 19 '93 5D 1721ccm 73KM LPG (było) Audi A4 Avant 1,9 TDI AFN (było) KIA Cee'd SW 1,6CRDi Jest
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 165000km
|
crackers |
Dodany dnia 23-10-2006 23:47 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Nie nie... kolegi Bolka Bo... to pykanie jest interesujace
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
ernesto_r19 |
Dodany dnia 24-10-2006 04:50 |
Postów: 1383 Data rejestracji: 22.11.2005 21:47 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
mama pytanie odnosnie instalacji gazowej.Jesli odpalacie auta na benzynie a nastepnie automatycznie sie przelanczja na gaz po jakims przekroczeniu danych obrotow to jest wina gazu.Jesli zgasnie i niechodzi na gazie albo potem zacznie chodzic to na bank sa zasniedziale przewody od instalacji gazowej lub gdzies niema styku przy pobieraniu napiecia.w moim przypadku dzieje sie tak z rana i kiedy wlaczy sie wentylator od chlodnicy.Mozecie sprawdzic czy macie prawidlowy sklad mieszanki.Moze sie poprostu zalewac
ernesto Renata F3NL740 GG: 2272791 Pierwsze przykazanie F3N : Będe dbał o szczelny układ chłodzenia RENAULT 19 1.8 16V to nie jest WILLIAMS ! Moje auto: Audi A8 4.2 ABZ 299KM, benzyna+LPG, 265000km
|
Bolek50 |
Dodany dnia 24-10-2006 08:27 |
Postów: 89 Data rejestracji: 27.12.2005 17:09 Skąd: - |
Niemam gazu |
|
|
crackers |
Dodany dnia 24-10-2006 08:52 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Duzo paliwa wozisz w zbiorniku? Moze pompa juz powoli siada.
Jest takie urzadzonko jak wtryskiwacz rozruchowy pod kolektorem. Odlacz od niego styki i zobacz czy bedzie to samo. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Bolek50 |
Dodany dnia 24-10-2006 11:23 |
Postów: 89 Data rejestracji: 27.12.2005 17:09 Skąd: - |
Jak na ta chwile to wstepnie ustalilismy ze to moze byc imobilaizer bo pompa paliwa sie wylacza zaraz po zapaleniu. Jutro podlaczymy pompe bezposrednio i zobaczymy efekty. Podobno w r19 po 1988r byl montowany seryjnie tak mi powiedzial diagnosta.Jak zrobie to zdam relacje. Aha i jeszcze jedno co to moze byc na lince od predkoscij jest kosta na 3 piny i jakis rezytor. |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 24-10-2006 15:20 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
To na lince to miernik predkosci elektroniczny.
Co do pompy to pompa sie wylacza zawsze natychmiast jak silnik zgasnie. Zrob jak napisales. podlacz na stale pompe na probe (bialy kabel o ile pamiętam) Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Bolek50 |
Dodany dnia 24-10-2006 17:28 |
Postów: 89 Data rejestracji: 27.12.2005 17:09 Skąd: - |
Wiem ze sie wylacza jak silnik zgasnie ale mi sie wylancza jak silnik zapali jutro bede dalej dzialal napisze efekty. A moze ktos wie gdzie jest imobilaizer jakie kable ida itp.
edit No i auto pali podlaczylem pompke bezposrednio na przekaznik i ominolem imobilaizer tylko niewiem co jest z obrotami bo teraz mam 1100 obr/min czy takie powinny byc przy odpalaniu jest kolo 1600obr/min. i co robi miernik predkosci elektroniczny i czy jest potrzebny bo na nowej lince miema tego i niewiem czy szukac linki z miernikiem czy zostawic ta bez Edytowane przez Hugo dnia 12-01-2009 23:56 |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 28-10-2006 10:31 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a obroty nie spadają później do 850 Powinny jak się rozgrzeje silnik
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
Bolek50 |
Dodany dnia 28-10-2006 11:19 |
Postów: 89 Data rejestracji: 27.12.2005 17:09 Skąd: - |
Nie przy wysporzeglaniu czasem spadaja ale na jalowym trzymaja sie czasem powoli same rosna tak do 1400obr/min. Czy metoda kasowania bledow komputera dziala w 16v I jeszcze jedno pojawia mi sie kontrolka ta nad awaryjnymi (pomaranczowy zygzak) ale jak minimalnie gaz docisne to gasnie pali sie praktycznie caly czas podczas jazdy. Co ta kontrolka oznacza.
Edytowane przez Bolek50 dnia 28-10-2006 11:21 |
|
|
ernesto_r19 |
Dodany dnia 28-10-2006 12:16 |
Postów: 1383 Data rejestracji: 22.11.2005 21:47 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
o ile sie niemyle to kontrolka komputera albo immobilazera
ernesto Renata F3NL740 GG: 2272791 Pierwsze przykazanie F3N : Będe dbał o szczelny układ chłodzenia RENAULT 19 1.8 16V to nie jest WILLIAMS ! Moje auto: Audi A8 4.2 ABZ 299KM, benzyna+LPG, 265000km
|
crackers |
Dodany dnia 28-10-2006 15:17 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Przypadkiem nie zalacza ci sie tryb awaryjny?
Edytowane przez crackers dnia 28-10-2006 15:21 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Bolek50 |
Dodany dnia 29-10-2006 10:15 |
Postów: 89 Data rejestracji: 27.12.2005 17:09 Skąd: - |
Mozliwe ze byl to tryb awaryjny ale problem zlikwidowamy linka gazu przestawila sie o 2 zabki i czujnik polozenia przepustnicy zle ustawiony. Po tej regulacji auto smiga kontrolka sie niepali na jalowym ma 900 obr/min. Dziekuje za pomoc wszystkim
I jest teraz inny problem swiece zalewa (chyba paliwo). Objaw pojawil sie po podlaczeniu pomki paliwa na przekazniku i moje pytanie czy to jest mozliwe ze wtryskiwacze sa caly czas otwarte (po przekreceniu kluczyka na zaplon pompka caly czas pracuje). Ma ktos moze schemat instalacji elektreycznej w 16v Edytowane przez Hugo dnia 13-01-2009 00:02 |
|
|
DTR |
Dodany dnia 02-11-2006 17:05 |
Postów: 166 Data rejestracji: 01.02.2005 21:18 Skąd: - |
ernesto_r19 napisał/a: w moim przypadku dzieje sie tak z rana i kiedy wlaczy sie wentylator od chlodnicy.Mozecie sprawdzic czy macie prawidlowy sklad mieszanki.Moze sie poprostu zalewac też tak miałem, i też wydawało mi się że to wina nie wyregulowanej instalacji, ale Maciej R21 podsunął mi pomysł że to wina źle wpiętego zasilania instalacji, i problem załatwiło kupienie i zamontowanie zwykłego przekaźnika R 19 1,7 F3N 95r
*** LIVE FREE AND DRIVE HARD *** |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |