Menu główne
Forum
Klubowicze
bratek |
Dodany dnia 26-10-2006 20:19 |
Postów: 240 Data rejestracji: 24.08.2006 14:24 Skąd: wielkopolskie Ostrów Wielkopolski |
Witam, jak w temacie, przejechalem 3,5tys km i zniknol prawie caly olej 4litry to normalne w tych silnikach, wycieki i spalnie odpada , czekam na wypowiedzi wlascicieli tych piecy, pozdro |
renault19.pl | Dodany dnia 26-10-2006 20:19 |
Cyro |
Dodany dnia 26-10-2006 20:26 |
Postów: 397 Data rejestracji: 07.03.2006 23:56 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
hmmm... te silniki troche biorą(palą). Mój na przykład tak ze 200ml na tysiąć ale Twój to niestety troche za dużo... Wiec uważam ze nie mozna uznac tego za normalne
pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 26-10-2006 20:27 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ja słyszałem,że jak się daje w du*e to 16v bierze olej
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
Jaski |
Dodany dnia 26-10-2006 21:17 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
każdy silnik bierze troszkę oleju... jakby nie brał to byłoby coś z nim nie tak
tak więc 16V jak dostaje w dupę to spala olej...ale w jakich ilościach to mnie się nie pytaj?! Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
Hydrant |
Dodany dnia 26-10-2006 21:26 |
Postów: 69 Data rejestracji: 14.03.2006 22:28 Skąd: - |
Może do wymiany są uszczelniacze zaworowe. Dymi wtedy tylko przy odpalaniu. |
bratek |
Dodany dnia 26-10-2006 21:48 |
Postów: 240 Data rejestracji: 24.08.2006 14:24 Skąd: wielkopolskie Ostrów Wielkopolski |
na 3,5tys km spalil okolo 3,5litra oleju a przy odpalaniu nie dymi, jest w warsztacie glowia sie co z nim jest, narazie jest na testach gdzie ten olej ucieka ale zbieram opinie typu , ten silnik tak ma jesli sie go dusi |
PiTT |
Dodany dnia 26-10-2006 22:01 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
na własnym przykładzie powiem że 3,5l. powinno Ci spalić ale na 10 tyś. km. jak się ostro jeździ to myślę że do 4l. może nawet spalić na 10 tyś. np. w niektórych silnikach Hondy nawet 1l. na 1000 km. może spalić ale w niektórych spalanie oleju jest tak znikome, że w zasadzie niezauważalne miedzy wymianami |
|
|
czaja |
Dodany dnia 27-10-2006 00:53 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
bratek napisał/a: wycieki i spalnie odpada , to może ktoś Ci nocą ten olej kradnie a tak na poważnie to na zdrowy rozum to musi wyciekać albo palić bo gdzie by znikał moja 16v pali 1l na ok 3300 km Jaski napisał/a: każdy silnik bierze troszkę oleju... jakby nie brał to byłoby coś z nim nie tak miałem wcześniej C3J i nie brał ani grama oleju a był bardzo ok |
|
|
crackers |
Dodany dnia 27-10-2006 01:11 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Moj obecny pali 0,3-0,6 L Elfa polsyntetyka 10w40 na 1000km Wszystko zalezy czy go krecisz.
A teraz w kwestii przypomnienia, bo moze niektorzy nie pamietaja albo nie wiedza jeszcze... moj poprzedni motorek chlal 5 LITROW NA 1000KM, wiec u ciebie jeszcze jest super Pozdrawiam POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
kikol |
Dodany dnia 27-10-2006 08:40 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
no to ja też mam przyzwoite spalanie bo ok. 3 l na 10000 km
Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
endrju |
Dodany dnia 27-10-2006 09:11 |
Postów: 47 Data rejestracji: 16.02.2006 15:25 Skąd: - |
czaja napisał/a: miałem wcześniej C3J i nie brał ani grama oleju a był bardzo ok Potwierdzam.Zrobiłem C3J 100000 km.( teraz ma 160000) i nie bierze grama oleju między wymianami ( co 10000 km).Natomiast znajomy kupił cabrio 16V i kupuje Elfa w beczkach. bo tak mu się bardziej opłaca. to chyba jest kwestia czegoś za coś. Tzn . super osiągi za cenę oleju, a swoją drogą gdzieś ten olej jednak musi znikać. R19 1,4 no kat,no EGR,C3J |
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 27-10-2006 13:06 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
w bardzo dobrym stanie silnik F7P spala ok 1 l na 10 000 (tak, dziesiec tysi)
mysle ze litra na kilka tysi mozna przezyc F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
bratek |
Dodany dnia 27-10-2006 17:15 |
Postów: 240 Data rejestracji: 24.08.2006 14:24 Skąd: wielkopolskie Ostrów Wielkopolski |
crackers napisał/a: moj poprzedni motorek chlal 5 LITROW NA 1000KM, wiec u ciebie jeszcze jest super Pozdrawiam uff to faktycznie niema sie oco martwic a tak w kwesti czystej infromacji rozumiem ze silnik do remontu jesli tak sobie popija, o ile popija bo jeszcze kwestia wycieku jest brana pod uwage ,to ile moze kosztowac przywrucenie do pelnej sprawnosci, tysiac na czesci starczy ? |
Reve |
Dodany dnia 27-10-2006 17:20 |
Postów: 94 Data rejestracji: 07.07.2005 18:02 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
na czesci moze starczy tylko jeszcze trzeba robocizne doliczyc
Błekitna R19 1.8 16v coupe ph2. '91 po remoncie silnika
141 hp prawdziwy monster ;] R19 1.4C3J Chamade '91 phase2, |
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 27-10-2006 17:24 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
jestem na biezaco ;]
pierscienie 300 cos zeta ewentualnie panewki 100cos (nie jestem pewien) wypada odrazu zrobic uszczelniacze (60zeta?), szlify gniazd itp uszczelka 100 cos olej+filtr wiec nie fortuna F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
krisman |
Dodany dnia 27-10-2006 18:19 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
czesci to nie wszystko, za robote duzo sobie licza, a pierscienie kupowalem w tamtym roku za 180 zeta. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 27-10-2006 18:28 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
oryginalne?
bratek sie pytal czesci wiec odpowiadam ;] krisman: robiles tez tulejowanie/obrobke tulei tlokowych? F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 27-10-2006 20:39 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
bratek napisał/a: na 3,5tys km spalil okolo 3,5litra oleju malutko Ostatnio na zlocie była 16v co paliła 20 l na 3,5 tys VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
WoZnY |
Dodany dnia 27-10-2006 20:51 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja co prawda mam E6J, ale mi paliła ok 2L/1000km przy czym wcale nie kopciła. Jak pierścienie wydłubałem to olejowych prawie nie było. Więc reasumując jakiś tam przepał jest dopuszczalny, ale w granicach rozsądku, bo okaże się, że na olej wydajesz wiecej niż na remontsilnika.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
krisman |
Dodany dnia 27-10-2006 23:50 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
oryginalne? bratek sie pytal czesci wiec odpowiadam ;] krisman: robiles tez tulejowanie/obrobke tulei tlokowych? pierscienie goetze, cylindry nie ruszane, ale i tak panewka sie po jakims czasie obrocila, naszczescie udalo mi sie kupic nowy silnik. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |