Menu główne
Forum
Klubowicze
Kleciu |
Dodany dnia 31-10-2006 11:17 |
Postów: 60 Data rejestracji: 31.10.2006 11:01 Skąd: - |
Witam! Jestem nowy na tym forum i od razu zadaje pytanie o czujnik polozenia przepustnicy. Chcialbym sie dowiedziec gdzie moge go zlokalizowac i jak go sprawdzic. Moja Renatke napedza 1.4 mono c3j. Zadaje to pytanie bo ostatnio dzieja sie dziwne rzeczy przy dodawaniu gazu. W pewnym momencie polozenia pedalu gazu silnik sie dlawi i traci moc. Jest to odczuwalne zaraz w poczatkowej fazie dodawania gazu. Przy wiekszych obrotach jest ok. Swiece mam nowe, kopulka czyszczona, przewody WN nowe. A i jeszcze jedno widzialem w jakims poscie ze czujnik polozenia walu ma miec 200 Ohm, moj ma 250, moze to ma wplyw na kulture pracy silnika? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 320000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 31-10-2006 11:17 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 31-10-2006 13:20 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Czujnik połozenia wału ok. Czujnik polozenia przepustni jest dwupozycyjny zabudowany w silowniku wolnych obrotów.
Wywal zawór EGR. JEzeszcze raz sprawdź układ WN. Napisze w skrócie . Swiece NGK-złom. Przewody Janmor - złom. Wiec jezeli masz ktoreś z tych rzeczy to sprawdź dokladnie czy jest sprawne. Przede wszystkim spradź czujnik podcisnienia i jego polaczenie węzykiem . Wezyk nie moze miec zadnych pęknięc. Edytowane przez Maciej_R21 dnia 31-10-2006 13:22 |
Kleciu |
Dodany dnia 31-10-2006 14:06 |
Postów: 60 Data rejestracji: 31.10.2006 11:01 Skąd: - |
Heh faktycznie mam swiece NGK Producenta przewodow nie pamietam. Wiem ze sa sa niebieskie. Erg mam zaslepiony. Problem byl i dalej jest po wymianie tych rzeczy. Moze faktycznie cos z cisnieniem. Gdzie szukac tego czujnika cisnienia? Troszke mi zawory stukaja i bede musial je wyregulowac. Mam 250tys km i jak dotad autko spisywalo sie bardzo dobrze. Pozdrawiam cala ekipe dojezdzaczy Renatek Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 320000km
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 31-10-2006 16:52 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Jesli niebieskie, to pewnie Sentech, o ile sie nie myle
Nie erg, lecz EGR Ten czujnik podcisnienia to kostka o wymiarach mniej wiecej 3 x 2 x 8 cm czarna z napisem GM, odchodzi od niej jeden gumowy przewodzik i kabelki. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
holek125 |
Dodany dnia 31-10-2006 19:39 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Maciej R21 jak mam rozumieć czujnik położenia przepustnicy jest w silniczku krokowym wolnych obrotów? Jeśli tak, to co się stanie jeśli odłączę ten silniczek , bo u mnie padł.
Jakie to będzie miało znaczenie dla silnika Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
ping_rox |
Dodany dnia 31-10-2006 19:55 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
Macku - NGK zlom?
brat juz 8y rok jezdzi na NGKach i nie narzeka (wymienia co 10tysi) tez mam NGK zalozone i tez jest OK oboje jezdzimy na gazichu, wiec tymbardziej swiece sa OK F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 31-10-2006 20:11 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Jak go odłaczysz to pozbedziesz sie wolnych obrotów. Poza tym silnik moze nie odcinac paliwa przy hamowaniu silnikiem . Jezeli masz inst II gen wykorzystujaca czujnik połozenia przepustnicy to takze ona nie bedzie ograniczac wypływu gazu podczas hamowania oraz bedzie nieprawidlowo dzialas przy przechodzeniu silnika z wolnych obreótów na wyzsze. Co do NGK to sa swiece 50/50 czyli polowa chodzi polowa pada po kilku tysiacach km. Swiece notorycznie sie przegrzewaja i/lub dostaja przebicie na izolatorze co jest cholernie trudne do zdiagnozowania bo przebicie wystepuje pod fajka swiecy . Sam wymieniam swiece po małym przebiegu jednak porzadna swieca moze chodzic nawet 60kkm a takij NGK nie spotkalem jeszcze . Zreszta rynek jest wręcz ZAWALONY tymi swiecami i idac do sklepu KAZDY jeden sprzedawca łapie za ten wlasnie katalog, poprostu rynek został tym zawalony a sprzedac to trzeba. Niestety coś co jest tanie a przy tym zachwalane na lewo i prawo , nie jest dobre. Zaryzykował bym stwierdzenie ze lepsze sa ISKRY ktore zreszta tez sa japońskim wynalazkiem , została tylko polska nazwa a akurat iskry przez cała moja kariere mnie nie zwiodły no chyba ze z motorowerze ale tam zawodzil caly silnik . |
holek125 |
Dodany dnia 02-11-2006 06:34 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Macieju a powiedz mii taką rzecz. Jak podłączę silniczek krokowy, lecz nie będzie w nim szczotek (bo się skończyły) to czy wtedy czujnik będzie działał. Wiem, że wtedy będzie non stop w położeniu wolnych obrotów, ale jak to się będzie miało do pracy silnika na wyższych obrotach
Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
Kleciu |
Dodany dnia 05-01-2007 20:42 |
Postów: 60 Data rejestracji: 31.10.2006 11:01 Skąd: - |
odswierzam temat bo doszedlem do tego co mialem skopane. wiec tak. Wymienilem slynna uszczelke pomiedzy kolektorami i jak reka odjal. Silniczek wkreca sie bez problemu i nie mam juz turbo dziury Roboty strasznie duzo ale oplacalo sie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 320000km
|
|
|
daniolap |
Dodany dnia 08-01-2007 18:47 |
Postów: 12 Data rejestracji: 01.11.2006 12:18 Skąd: - |
Mam prośbę czy mógłbys dokładnie opisac gdzie jest ta uszczelka i jak ją wymienić Mam podobny problem z dziurą a na dodatek wysokie wolne obroty około 1300. Mysle że to może byc przyczyna tego stanu! pozdrawiam |
|
|
Kleciu |
Dodany dnia 10-01-2007 09:09 |
Postów: 60 Data rejestracji: 31.10.2006 11:01 Skąd: - |
w tym temacie masz opisane wszystko: http://renault19....ad_id=2141 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 320000km
|
|
|
kempes1992 |
Dodany dnia 26-12-2014 16:38 |
Postów: 1 Data rejestracji: 27.12.2012 22:51 Skąd: - |
Witam mam taki problem ze jak sie samochód nagrzeje to w czasie jazdy jak wcisne sprzeglo to samochod mi wchodzi na 2000 obr. a czasami nawet na 3000 bo lepiej i po okolo minucie schodzi na 1500 tez sie tak dzieje jak w miescie wzuce na luz na swiatlach to wchodzi na 2tys albo lepiej co to moze byc kable NW nowe Świece nowe Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-12-2014 18:26 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@kempes1992 Takie trudne słowo-interpunkcja. Poszukaj w FAQ działu o Twoim silniku. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |