Menu główne
Forum
Klubowicze
crackers |
Dodany dnia 31-10-2006 23:49 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Pytanie jak w temacie. Filtr ma wtyczke dwuprzewodowa, wypust dolny i srodkowy i jakis metalowy wystajacy bolec na gorze i jest przymocowany na jakichs dystansach plastikowych/gumowych o grubosci 1cm od blachy. Idzie wezyk z dolnego wypustu do trojnika w ktory wpiety jest przewod ze srodkowego wypustu oraz taki bardzo dlugi, ktory jest od jakiegos plastiku ulamany.
Bylbym wdzieczny, jesli moglibyscie podac mi fabryczne miejsca podlaczenia tego ustrojstwa POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 31-10-2006 23:49 |
ping_rox |
Dodany dnia 01-11-2006 07:01 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
a nie lepiej to ustrojstwo wyciac?
swieze powietrze dla serducha no i walka z masa ;D F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 02-11-2006 01:30 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Na dobra sprawe to juz jest wywalone, tylko ze jestem ciekawy
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
Przejdź do forum: |