Menu główne
Forum
Klubowicze
stasiu |
Dodany dnia 24-11-2006 13:17 |
Postów: 107 Data rejestracji: 17.09.2006 10:18 Skąd: - |
Pływające obroty - silnik F3P 1,8 - jednopunktowy z silnikiem krokowym Magnetii Marelli. Obroty pływają na poziomie 600 - 900, chwilami ustają i są na poziomie 800-850.
Proszę o pomoc stasiu bryka
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 16000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-11-2006 13:17 |
crackers |
Dodany dnia 25-11-2006 19:46 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Jak dla mnie sonda lambda do wymiany.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
marek |
Dodany dnia 26-11-2006 02:41 |
Postów: 378 Data rejestracji: 07.02.2006 00:15 Skąd: dolnośląskie Duszniki-Zdrój |
stasiu napisał/a: Pływające obroty - silnik F3P 1,8 - jednopunktowy z silnikiem krokowym Magnetii Marelli. Obroty pływają na poziomie 600 - 900, chwilami ustają i są na poziomie 800-850. Proszę o pomoc Mam ten sma silnik. Miałem identyczne objawy. Winna okazał się uszczelka pod wrtyskiem, która przepuszczała i dostawało się lewe powietrze. Przy okazji wymianiałem wężyk podciśnienie, więc może i tu coś pomogło. ale po w/w operacji falowanie ustało. Marek
Renault 19 RT Limited, Ph2, 94' F3PN760 + LPG bordo-metalik (z małymi wyjątkami) wrocław / legnica |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 26-11-2006 09:54 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
crackers napisał/a: Jak dla mnie sonda lambda do wymiany. no jak masz sondę walniętą to też moga falować,ale wtedy też dużo pali VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
crackers |
Dodany dnia 26-11-2006 14:12 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Niekoniecznie. U mnie na walnietej sondzie palil duzo mniej.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 26-11-2006 15:37 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
moze to byc tez regulator napiecia ktory jest zdecydowanie mniejszym kosztem Jesli procz latajacych obrotow podswietlenie delikatnie ci pulsuje i swiatla mijania to jest duzy procent tego ze to wlasnie ten regulator
|
Brzozak |
Dodany dnia 26-11-2006 18:29 |
Postów: 503 Data rejestracji: 29.05.2006 21:07 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Mam ten sam objaw co stasiu, a na forum wszyscy wskazywali krokowiec
Była Renata, teraz pod Łodzią lata. Moje auto: Toyota Yaris, diesel, 150000km
|
kaka |
Dodany dnia 26-11-2006 22:59 |
Postów: 340 Data rejestracji: 14.01.2006 20:15 Skąd: - |
Najwazniejsze to to ,aby wszelkie uklady powietrzne - podcisnieniowe byly szczelne! Wielu inteligentnych ludzi na tym forum,znajacym sie na sprawie nie wypowiada sie juz tylko z tego wzgledu,ze za chwile jakis ludek napisze cos typu "...tak tez tak miale,..."
Wracajac do tematu,sprawdz przewody powietrzne od A - Z.lewe powietrze duzo potrafi zamieszac.Nastepnie warto rozkrecic krokowca i go przeczyscic,warto zwrocic uwaga na stan filtra powietrza,kabli WN swiec zapłonowych...itd...zawsze powtarzam jak komus cos robie w autku..."po nitce do kłebka" trzeba wszystko pokolei eliminowac a nie napisac smiertelnikowi wymien to bo ja to mialem...jak cos to wal na gg pomeczymy sie razem.. Pozdroo all kaka ----><StOp>nadworny upalacz <StOp> +BYLA+Renault 19 1.8s F3P "RT"90 KM) 1994r +BYLA+Mazda 626 2.0 TD Comprex ---------------- JeSt ------------------- ++Opel Vectra B 1.6 16v ++ " Czy ciemno czy jasno sunie kaka przez miasto...." |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |