Menu główne
Forum
Klubowicze
stasiu |
Dodany dnia 27-11-2006 13:56 |
Postów: 107 Data rejestracji: 17.09.2006 10:18 Skąd: - |
Pływające obroty - silnik 1,8 F3P wyposażony w silnik krokowy "Magneti Marelli"/USA/.
Proszę bardzo aby nie blokować tematu ponieważ kłopoty z pływjącymi obrotami są opisywane w większości innych silników. Mnie intersuje problem pływających obrotów w silniku F3P w który wyposażony jest w silnik krokowy "Magneti Marelli" znajdujący się po prawej stronie wtrysku a filtr powietrza znajduje się nie nad wtryskiem tylko bardziej po prawej stronie niedaleko chłodnicy i jest w kształcie owalnym. Obroty pływają w zakresie 500 - 900 ale nie zawsze, na chwilę się ustabilizują i znów zaczynają regularnie pływać itd. PROSZE O POMOC - czy ktoś już się spotkał z tym problemem konkretnie w tym typie silnika. stasiu bryka
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 16000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-11-2006 13:56 |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 27-11-2006 15:46 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
marek |
Dodany dnia 27-11-2006 16:16 |
Postów: 378 Data rejestracji: 07.02.2006 00:15 Skąd: dolnośląskie Duszniki-Zdrój |
stasiu napisał/a: Pływające obroty - silnik 1,8 F3P wyposażony w silnik krokowy "Magneti Marelli"/USA/. a filtr powietrza znajduje się nie nad wtryskiem tylko bardziej po prawej stronie niedaleko chłodnicy i jest w kształcie owalnym. Tak mają chyba wszytkie F3P. [...] PROSZE O POMOC - czy ktoś już się spotkał z tym problemem konkretnie w tym typie silnika. W poprzednim temacie uzyskałeś już wiele podpowiedzi. Na gg również. Sprawdz to, a potem szukaj dalej. Jeśli pisze ktoś że układ powietrzny ma być szczelny to odnosi się to do wszelkich silników, od 1,4 do 1,8 16V włacznie. Potem obadaj krokowca, ewentualnie sonde. Jak to nie pomoże zapytaj ponownie. Temat zamykam (ehh gdybym tyko mógł)) Marek
Renault 19 RT Limited, Ph2, 94' F3PN760 + LPG bordo-metalik (z małymi wyjątkami) wrocław / legnica |
|
Przejdź do forum: |