Menu główne
Forum
Klubowicze
szafran29 |
Dodany dnia 06-11-2009 14:02 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
ja kupilem do siebie recordy za 65zl na allegro i smiga az milo Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-11-2009 14:02 |
mgabr |
Dodany dnia 23-12-2009 11:15 |
Postów: 35 Data rejestracji: 13.06.2005 17:38 Skąd: dolnośląskie Oleśnica |
Witam! Mam pytanie. Zakupiłem amorki na tył firmy RECORD. Dzisiaj je zamontowałem, zauważyłem, że te które były zamontowane w samochodzie (De Carbone - oryginał z logo Renault ) po ściśnięciu same wracają do góry, natomiast nowe zakupione RECORDY nie. Czy to jet normalne dla nowych amorków? Czy może się wyrobią ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-12-2009 11:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Kupiłeś olejowe ?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mgabr |
Dodany dnia 23-12-2009 17:28 |
Postów: 35 Data rejestracji: 13.06.2005 17:38 Skąd: dolnośląskie Oleśnica |
Tak, olejowe z allegro od gościa nickiem Record42, po próbnej jeździe wydają się ok... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-12-2009 18:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bo tak sie zachowują olejowe. Na tył zakłada sie tylko gazowe raczej Co widzisz nawet po zachowaniu sie oryginałów że takie pakowali. Olejowe są miekkie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mgabr |
Dodany dnia 23-12-2009 19:07 |
Postów: 35 Data rejestracji: 13.06.2005 17:38 Skąd: dolnośląskie Oleśnica |
No więc pojeździmy, zobaczymy. Te stare które wyjąłem były znacznie "bardziej miękkie" niż nowe olejówki. Tak jak pisałem wcześniej po próbnej jeździe tył jest dużo sztywniejszy niż przed wymianą. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
slawlik |
Dodany dnia 27-03-2010 14:32 |
Postów: 103 Data rejestracji: 29.06.2007 20:54 Skąd: - |
Witam czy mógłby mi ktos napisac jakiej długosci sa amortyzatory do belki 2 drazkowej a jakie do cztero.
EDIT: Zobacz tutaj http://www.renaul...ost_292247 Edytowane przez Krzychup dnia 27-03-2010 18:08 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 165000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 21-05-2011 14:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
mgabr napisał/a: Witam! Mam pytanie. Zakupiłem amorki na tył firmy RECORD. Dzisiaj je zamontowałem, zauważyłem, że te które były zamontowane w samochodzie (De Carbone - oryginał z logo Renault ) po ściśnięciu same wracają do góry, natomiast nowe zakupione RECORDY nie. Czy to jet normalne dla nowych amorków? Czy może się wyrobią ? Dobra. wiem że odkop troche ale uzupełnię trochę De Carbon to nie firma tylko TYP amortyzatora Jak ktoś dokładniej przeczyta to pod spodem napisane jest Delco suspension systems. Dla niedowiarków polecam google/wikipedię. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 21-05-2011 14:48 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
[quote]slawlik napisał/a:
Witam czy mógłby mi ktos napisac jakiej długosci sa amortyzatory do belki 2 drazkowej a jakie do cztero. Tez odkopie i udziele odpowiedzi dla potomnych ! Amortyzatory gazowe same beda wracać do pozycji startowej olejowe nie. Tak przynajmniej maiełm ja Edytowane przez danielb1986 dnia 21-05-2011 14:48 If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 18:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no to akurat wlasnie normalny objaw
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Snorky |
Dodany dnia 26-05-2011 14:22 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
S16 napisał/a: Amortyzatory do wersji dwudrążkowej są krótsze a do czterodrążkowej dluższe jednak ostatecznie założymy jedne zamiast drugich. Wracając na właściwy tor rozmowy tego tematu (bo widzę, że rozmowa poszła w stronę różnic w amortyzatorach...)... Skoro amorki do 2-drążkowej są krótsze od amorków z 4-drążkowej to mając amory z 2-drążkowej i belkę 4-drążkową uzyskać można od razu obniżenie samochodu (taki komplet WYMUSI przestawienie belki na niższe ząbki). Czyli w sumie można zamienić belkę 2-drążkową na 4-drążkową bez zmiany amorków. Dodatkowo z tego co widać tutaj (rysunek na końcu postu #1) to różnica w długości amorków wynosi ~40mm. Edytowane przez Snorky dnia 26-05-2011 14:25 Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 26-05-2011 19:53 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
no to pytanie podsumowywujace czy lepiej dac krotkie amory z wersji 2 drazkowej do 4 draqzkowej czy z 4 drazkowej do 4 drazkowej i obnizyc calosc cala belke w obu przypadkach co bedzie twardsze i mialo mniejszy skok? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-05-2011 20:07 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Ja mam od 2 drążkowej KYB gazowe a belka 4 drążki i jest git. Nie mniej nie zauważyłem żadnej różnicy w wysokości tyłu auta. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 26-05-2011 23:29 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
xxlgogoxxl napisał/a: Ja mam od 2 drążkowej KYB gazowe a belka 4 drążki i jest git. Nie mniej nie zauważyłem żadnej różnicy w wysokości tyłu auta. i jak sie jezdzi sztywny jest tyl czy ucieka na ostrych zakretach? ja mam np 4 drazkowa i gazowe amory do 4 drazkowej a tylnia belka jest wysoko bo byly duze kola i jest za miekko zastanawia mnie czy poczuje wielka roznice jak albo obnize ta belke o 4 cm np albo jak zmienie na krotsze amory od 2 drazkowej co bedzie lepsze? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-05-2011 23:41 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Generalnie jeździ się bardzo dobrze, tył nie ucieka. W zakrętach przy większych prędkościach idzie jak po sznurku za przednimi kołami. Jest na plus. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 27-05-2011 19:22 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Według mnie to przez założenie krótszego amorka nic a nic w dół nie pójdzie.
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 27-05-2011 20:00 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@lukat1988: No to też napisałem kilka postów wcześniej, że nie zauważyłem żadnej różnicy w wysokości auta Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-05-2011 10:42 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
czyli tylko obnizac tyl i sprawdzac roznice w prowadzeniu zostaje, nawet po rozmownie z dystrybutorem raclanda ktory oferuja u nas w kraju gwint do naszych 19tnastek uzystalem informacje ze przod jak bajbardziej a tyl to zwykly amor tylko ze twardy niby jak z betonu a wysokosc reguluje sie belka takze zadnej roznicy w konstrukcji tylniego nie ma od seryjnych jednynie twardosc moze
Edytowane przez monterek5 dnia 28-05-2011 10:47 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 19-06-2015 12:35 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
Dla potomnych cofap to wyrób magnet marraneli niech ktos w razie czego mnie poprawi wloszczyzna nie jestem.Ogolnie w miare to działa.Ludziska wymieniają olej na gęstszy i jest twardziej Co do Magnum padly po kilku km 2szt zlom
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
jonowaty |
Dodany dnia 23-09-2015 18:28 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Są jakieś przeciwwskazania do używania Amortyzatorów przeznaczonych dla belki 2dr w belce 4dr
Treść dodana dnia 23 wrzesień 2015 18:44: Tak swoją drogą Czujecie to, że 23 lata nikt z tyłu nie wymieniał amortyzatorów, nadal trzymają gaz a na przeglądzie w maju miały 66 i 63 % Edytowane przez jonowaty dnia 23-09-2015 18:44 " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |